دانلود آهنگ امام رضا (ع), اجرا شده توسط گروه هنری روح افزا۱

با سلام خدمت دوستان عزیز.
امروز مزاحم شدم تا اولین کار گروه هنری روح افزای اردبیل رو برای شما بذارم. امیدوارم که از این اثر خوشتون بیاد. چون این آهنگ اولین تولید این گروه هست, پس اشکالات زیادی داره که خوشحال میشیم که اونا رو بگید تا در آهنگهای بعدی برطرف بشه.

چون این کار مربوط به کل گروهه و اختصاص به خود من نداره, به همین دلیل لینک مستقیم نمیدم و لینک وبلاگ گروه رو میدم تا برید دانلود کنید و حالشو ببرید.
حالا هرکی دوست داره یه راست بره تو پست مربوط به آهنگ از
اینجا
و هرکی میخواد یه نگاهی به خود وبلاگ بندازه که البته هنوز چیزی توش نیست, از
اینجا
وارد بشه.
ضمنا آدرس وبلاگمون هست:
www.rouhafzamusic.blogfa.com
منتظر کارهای بعدی این گروه باشید.
ضمنا به خاطر من هم نباشه به خاطر دوستانی که در ساخت این اثر زحمت کشیدند, کامنتهاتون رو از ما دریغ نکنید

درباره میلاد نصرتی

بنا به گفته شناسنامه و اطرافیان و بابا و مامان, در هشتمین روز از سومین ماه 1376 ُمین بهار در اردبیل دیده به جهان گشودم. پینوشت: یعنی متولد پنجشنبه هشت خرداد 1376 اردبیل هستم. اسمم هم که این بالا زده میلاد نصرتی. دانشجوی رشته تاریخ از دانشگاه سراسری محقق اردبیلی هستم. سه ساله تو فضای مجازی روزگار میگذرونیم و اخلاقیاتمونم سعی میکنیم با طرف مقابل جور دربیاد. از خصوصیات اخلاقیم هم اینا هستند. در جایی که باید شاد باشیم شاد, در مکانی که باید جدی بود جدی هستم(البته بهم نمیاد جدیت) اگر کسی دنبال دوستی با من باشه ردش نمیکنم اما زمانه بهم آموخته که کبوتر با کبوتر باز با باز. اگر چیزی یا کسی باعث عصبانیتم بشه معمولا عصبانیتم رو کنترل میکنم اما خدا نیاره اون روزی رو که نتونم کنترلش کنم. پینوشت: فعلا تو فضای مجازی این اتفاق نیفتاده میباشد. در هر موضوعی هم که فکرش رو بکنید مطالعه و تحقیق داشتم. از علوم غریبه بگییییییر تا تاثیر انسان بر محیط و الی آخر. بچه درس خون میباشم و با معدلی دور و بر 17 دیپلم و پیشدانشگاهی رو قبول شدم و در کنکور هم رتبم 3158 شد. به خیلی چیزا علاقه دارم ولی نمیگم خخخخخخخ. آخه هرکی میاد اینجا ی چیزی بنویسه میگه خوب به موسیقی و کامپیوتر علاقه دارم اما بذار بگم. من فقط علاقه دارم بدونم و همین. شاید به همین خاطر هست که در خیلی موارد مطالعه میکنم. کامپیوتر و گوشی هم که اونقدری بلدیم که اگه یکی مشکلی داشت در صدد حلش بر بیاییم. در ساخت کلیپ صوتی و به اصطلاح همون میکس مسترینگ هم حرفی برای گفتن دارم و آماده همکاری با دوستان هستم. دیگه همین دیگه اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, حرفای خودمونی, دانلود, درد دل, دسته‌بندی نشده, سرگرمی, صوتی, گفت و گو, مذهبی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی, موسیقی ارسال و , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

12 دیدگاه دربارهٔ «دانلود آهنگ امام رضا (ع), اجرا شده توسط گروه هنری روح افزا۱»

  1. roya می‌گوید:

    سلام میلاد
    مرسی که این آهنگو گذاشتی برا دانلود. منم از دوستان خواهشمندم که این اثر را دانلود کنن و حتما نظر بدن. ممنون میشیم

  2. vahidemperatoor می‌گوید:

    سلام بر میلاد عزیز آقا موفق باشید. بسیار جالب بود فقط ای کاش این قسمت آخر یه هو که قطع میشه این آروم آروم تموم بشه بهتر هستش ببینید شما چند بار این بیت آخری را تکرار کنید بعد اون را میشه آروم آروم صدا را کم کرد موفق باشید.

  3. عابدی می‌گوید:

    سلام آقای نصرتی اجرای زیبایی بود. مخصوصاً آهنگی که براش انتخاب شده بود واقعاً دل رو راهی مشهد میکرد. که از همینجا از خانم مطلبی تشکر میکنم. و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان دارم.

  4. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام.
    واقعا زیبا بود.
    دستشون درد نکنه.
    موفق باشید.

  5. میلاد نصرتی می‌گوید:

    سلام خانم مطلبی.‏ خواهش میکنم.‏ این تنها کاری بود که میتونستم واسه گروهمون انجام بدم.‏ فقط دوستان ی چیزی یادم رفت اونم این که آهنگساز این اثر و کارهای آینده خانم مطلبی هستند.

  6. سلام میلاد جان واقعا از ته دل میگم خیلی زیبا بود این گروه میتونه یکی از موفقترین گروههای موسیقی کشور بشه به امید موفقیت گروه هنری روح افزا

  7. فرشته می‌گوید:

    سلام رویا خانم عزیز و آقا میلاد گل!
    واقعا لذت بردم! ان شا الله اجرتون با امام هشتم!
    ممنوووووووووووون

  8. میلاد نصرتی می‌گوید:

    سلام آقا وحید.‏ انشا الله در کارهای بعد

  9. میلاد نصرتی می‌گوید:

    سلام خانم عابدی.‏ من هم از طرف تمام اعضای گروه از شما تشکر میکنم که با کامنتهاتون به ما دلگرمی میدید

  10. میلاد نصرتی می‌گوید:

    مرسی سعید جان.‏ انشا الله روزی شما هم از این گروه ها راه بندازید و اون موقع ما هم بیاییم و از اجرای شما لذت ببریم

  11. میلاد نصرتی می‌گوید:

    سلام سید جان.‏ انشا الله به امید اون روز

  12. میلاد نصرتی می‌گوید:

    سلام خانم فرشته.‏ از شما هم تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *