حضور جامعه نابینایان استان البرز در یکی از نمایشگاه های بهاره سطح شهر

به لطف خدا و همت یکی از اعضا هیءت مدیره جامعه نابینایان کرج، سرکار خانم شیرازی و همکاری جامعه نابینایان و خییریه مهر کوثر توانستیم همگام با سایر افراد در یکی از نمایشگاه های بهاره استان البرز غرفه ای به رایگان دریافت کنیم و به مدت نه روز از تاریخ ۱۵ الی ۲۳ اسفند ماه صنایع دستی نابینایان را به معرض نمایش و فروش بگذاریم تا علاوه بر ایجاد انگیزه در خود نابینایان به بازدید کنندگان توانمندی آنها را اثبات کنیم.

در طول این مدت افراد زیادی از این غرفه دیدن کردند و طی رأیزنی هایی که با برخی مسؤلین بازدید کننده انجام شد به توافقات خوبی در جهت گسترش فعالیت نابینایان حاصل شد.
از جمله افرادی که با حضورشان باعص دلگرمی این عزیزان شدند میتوان به مددکار همیشه همراه بخش نابینایان بهزیستی شهرستان کرج سرکار خانم خاکباز اشاره کرد همچنین مدیر کل بهزیستی استان البرز، خانم دکتر بهرامی و مسؤل مشارکتهای مردمی بهزیستی استان، شهردار مهر شهر، شهردار محمد شهر، گروهی از هنرمندان صدا و سیما همچنین مدیر کل بخش ورزشهای پهلوانی وزارت ورزش و جوانان نام برد.
نابینایان در این غرفه به عرضه محصولات صنایع دستی خود که برخی از آنها در جامعه نابینایان استان البرز آموزش داده شده بود از جمله تابلو فرش، گلیم، کارهای سفالی و سرامیکی، کیفهای دوخته شده چرمی، لباسهای بافته شده با دست و ماشین، اشیاء تزیینی ساخته شده از مروارید، شمعها و آینه های تزیینی و زیور آلات سنگی و برنجی و چرمی پرداختند، که در کل با استقبال زیادی رو برو شد.
نکته قابل تأمل در این نمایشگاه حضور آقای مهدی سعادت یکی از هنرمندان کرجی است که با نوازندگی بینظیر خود مراسم افتتاحیه و اختتامیه را به خوبی برگذار نمود و چشمها را به خود خیره کرد.
در آخر جا دارد از کلیه افرادی که ما را در اجرای این امر مهم یاری کردند اعم از پشتیبانان، افرادی که صنایع دستی خود را ارایه کردند و افرادی که در امر فروش مارا یاری کردند تشکر کنیم و به آنها بگوییم خسته نباشید همتتان ستودنی و قابل احترام است.
حنانه درفشی جوان یکی از اعضاء هیءت امنا جامعه نابینایان استان البرز.

درباره حنانه درفشی

این جانب حنانه درفشی جوان متولد مرداد ماه سال 1362 در شهر تهران بچه اول خانواده کم جمعیت مجرد. دارای لیسانس روانشناسی کودکان استثنایی از دانشگاه علامه طباطبایی و اولین کارشناس ارشد روانشناسی صنعتی سازمانی نابینای ایران از دانشگاه شیراز دارای 14 مدرک بین المللی در زمینه های مدیریت فروش و بازاریابی، برنامه نویسی b.p و.....خیلی چیزهای دیگه که انجا جایز نیست بگم چون ریا میشه شایدم بعضیها حسودیشون بشه
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, اقتصادی, حرفای خودمونی, شاد, گفت و گو, معرفی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

3 دیدگاه دربارهٔ «حضور جامعه نابینایان استان البرز در یکی از نمایشگاه های بهاره سطح شهر»

  1. حمید میرغفاری می‌گوید:

    از اینکه بالاخره بعد از چند ماه و با فرا رسیدن بهار شاهد بیداری نسبی نابینایان کرجی بعد از یک خواب نسبتا طولانی زمستانی هستیم خوشحالیم امید است با تداوم برنامه های اینچنینی و با حمایت های مسئولین امر در بهزیستی و جامعه نابینایان پس از نوروز شاهد بهبود شرایط کسب کار در میان اعضای مهروم باشیم

  2. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام دوستان.
    امیدوارم این گونه که حمید جان گفت باشد.
    منم آرزو ی سلامتی برای تمام دست در کاران جامع ی نابینایان کرج و کتاب خانش دارم.

  3. محمدعلی می‌گوید:

    سلام سرکار خانم درفشی ممنون از گذارش کامل و جامعتون. با آرزوی موفقیت روزافزون برای همه ی بچه های نابینا خصوصا بر و بچه های گل و دوست داشتنی کرج و استان نسبتا جدید البرز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *