دانلود کارگاه آموزشی گوشی های اندروید

به نام خدا
با محو گوشی های سیمبین از سال ۲۰۱۲ و جایگزینی روزافزون گوشی های لمسی به جای گوشی های کلیددار قدیمی، استفاده از این دستگاه ها برای نابینایان نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر شده و با توجه به مزایای فراوان این گوشی ها از جمله امکان نصب انواع نرم افزار، کار با اینترنت، چک کردن ایمیل، خواندن فایل های آفیس، گفتگوی تصویری با اسکایپ و غیره و همچنین به دلیل ظهور فناوری های جدید صفحه خوان از جمله تاک بک هر روز عده بیشتری به سراغ آن می روند، اما دانستن روش استفاده اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل کتابخانه رودکی در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ۹۲ اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی گوشی های اندرویدی جهت نابینایان کرد و از آنجا که بهره مندی همه عزیزان در سراسر کشور از این کلاس ها و اطلاعات، ضروری است فایل صوتی کامل آن جلسه ی ۳ ساعته در اختیار همگان قرار می گیرد و از لینک زیر قابل دانلود خواهد بود:

برای دانلود کلیک کنید

من هنوز نتوانسته ام بودجه ی لازم برای خرید چنین نوع گوشی را فراهم کنم اما سعی کردم سوالاتی که در گروه های نابینایان مطرح می شود را در آن جلسه بپرسم. مثلاً این که چه نوع گوشی لمسی بخریم. چه سیستم عاملی بهتر است. کدام ورژن تاک بک را نصب کنیم. چقدر بودجه بگذاریم. اگر در محیط پر سر و صدا بودیم چطور از گوشی استفاده نماییم. گوشی های سامسونگ اس ۴ برای نابینایان چطور است. گوشی های سونی اکسپریا چطور است. کیبوردهای اکسترنال چقدر کاربرد دارند. سرعت پیامک نویسی در این گوشی ها چطور خواهد بود و غیره.

Javad Hoseini
انجمن پژوهشی آسیب های بینایی (راوی)
Research Association for Visual Impairments
www.IranRAVI.com

درباره جواد حسینی

من جواد حسینی متولد 14 آذر 1361 در شیراز و فارغ التحصیل رشته مهندسی آب دانشگاه آزاد شیراز هستم. به دلیل فامیل بودن والدینم از 20 سالگی بر اثر RP به تدریج نابینا شدم و به شهر شب های روشن پیوستم تا دوستان خوبی مثل شما پیدا کنم. چند سالی کارهای پژوهشی برای موسسات دانشگاهی انجام می دادم و اکنون حدود 9 سال است با موسسات بین المللی به عنوان مترجم و جهت ناشرین به عنوان گوینده و دوبلور فیلم های آموزشی فعالیت می کنم. از سال 87 یک شرکت و فروشگاه آنلاین دارم که با کلیک روی نام نوپندار می تونید اون رو ببینید. از سال 91 با سایت ایران راوی در خدمت نابینایان کشور هستم. اطلاعات بیشتر درباره جواد حسینی
این نوشته در آموزش, اندروید, اینترنت, تلفن همراه, دانلود, دسته‌بندی نشده, صوتی, معرفی ارسال و , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

5 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کارگاه آموزشی گوشی های اندروید»

  1. cheshmeh می‌گوید:

    سلام بر آقای حسینی عزیز.
    با توجه به این که من هم افتخار حضور در اون جلسه رو داشتم، خیلی خوبه که نسخه صوتیش رو در اختیارمون گذاشتید تا همیشه ازش استفاده کنیم.
    ممنون از زحمت ضبط و انتشار اون برنامه در این سایت.

  2. آرام می‌گوید:

    سلام
    از اینکه به اندروید پرداخته می شود بسیار خوشحالم
    نابینایان هم باید با تکنولوژی پیش روند
    به امید اخبار و پست های بیشتر اندرویدی

  3. hamzeh.khaghani می‌گوید:

    سلام .من قبلا دانلود کردم واقعا مفید بود .ممنون اقایه حسینی .موفق باشید ساله خوبی داشته باشین.

  4. mohammadrahimi می‌گوید:

    سلام آقا سعید گل من کار با با اسکایپ قسمت ۳ رو پیدا نکردم . نیست یا ما نمیتونیم . ولی دم شما گرم

  5. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام آقا جواد واقعا خیییییلی عالی بود.
    من که گوش دادم راهت تونستم با اندروید دیگه کار کنم.
    باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *