سفره ای آسمانی

یا رزاق
به یاری خدای متعال و همت جمعی از نابینایان فرهیخته ای که روزی تحت حمایت سازمان مردم نهاد جامعه نابینایان استان البرز بودند و اکنون به حامیان این سازمان تبدیل شده اند مراسم معنوی دعا و افطار در روز چهار شنبه مورخ ۱۸/۴/۱۳۹۳ با حضور بیش از صد تن از نیازمندان نابینا در محل حسینیه خانم تهرانی با اهداف

الف- رضایت خداوند .
ب- به ارسه ظهور کشیدن توانمندیهای نابینایان.
ج- تشویق افراد به حضور در جامعه و شرکت در فعالیتهای اجتماعی.
د- تشویق اعضا متمکن و توانمند نابینا به شرکت در برنامه های فرهنگی اجتماعی بصورت خودجوش.
برگزار شد.
از ویژگیهای این مراسم معنوی، میتوان به خودجوش بودن آن و همچنین دریافت نکردن هیچگونه کمک و حمایتی از سازمانها نهادها و ارگانهای دولتی بلکه همت خود نابینایان و همکاری سازمان مردم نهاد جامعه نابینایان استان البرز اشاره کرد.
خصوصیت بارز آن، تازه شدن دیدارها میان دوستان، حضور سیمای استان البرز جهت پوشش تصویری خبر و حضور خبرنگار روزنامه شهروند در میان حضار و گفتگو راجع به نیازها و مشکلات آنها در سطح استان و کشور بود.
امید است که این برنامه مورد رضایت خدا قرار گرفته باشد و با افزایش چنین مراسمی روحیه کمک به همنوع و انجام امور اجتماعی در میان نابینایان و کم بینایان ترویج بیشتری یابد..
در ادامه لینک دانلود قسمت پخش شده در بخش خبری سیمای البرز قرار داده شده است.
مدیر اجرایی حنانه درفشی جوان عضو هیئت امناء جامعه نابینایان استان البرز.

لینک دانلود با حجم ۴ مگابایت

 

درباره حنانه درفشی

این جانب حنانه درفشی جوان متولد مرداد ماه سال 1362 در شهر تهران بچه اول خانواده کم جمعیت مجرد. دارای لیسانس روانشناسی کودکان استثنایی از دانشگاه علامه طباطبایی و اولین کارشناس ارشد روانشناسی صنعتی سازمانی نابینای ایران از دانشگاه شیراز دارای 14 مدرک بین المللی در زمینه های مدیریت فروش و بازاریابی، برنامه نویسی b.p و.....خیلی چیزهای دیگه که انجا جایز نیست بگم چون ریا میشه شایدم بعضیها حسودیشون بشه
این نوشته در اطلاع رسانی, حرفای خودمونی, خاطرات, دانلود, دسته‌بندی نشده, صوتی ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

9 دیدگاه دربارهٔ «سفره ای آسمانی»

  1. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام.
    بسیار عالی.
    والا مارو که دعوت نکردن.
    خخ.
    اما اشکالی نداره.
    اما ای کاش
    حنانه خانوم یکم پارتی بازی میکرد:
    شب روشنیارو هم دعوت میکرد.
    ممنون.

  2. مهدی سعادت می‌گوید:

    سلام حنانه خانم. منم خیلی دوست داشتم بیام ولی نشد.
    بازم ممنون که این واقعه ها رو میزارین تو سایت شب روشن.

  3. حنانه درفشی می‌گوید:

    سلام آقای پناهی باور کنید من دوست داشتم تمام شب روشنیها را دعوت میکردم ولی اولا من به تنهایی این کار مهم را انجام ندادم بلکه دوستان دیگه ای مثل آقای میرغفاری ، آقای سلامی، آقای قاسمی خانم مهرپویا و دیگران در برگزاری مراسم بی دریغ کمک کردند، دوما هدف خاصی دنبال میشد پس در نتیجه با محدودیتهایی روبرو بودیم.
    سوما از همینجا تمام شب روشنیها را برای مراسم دعا مولودی و افطار در روز یک شنبه مورخ ۲۲/۴/۱۳۹۳ دعوت میکنم خوشحال میشم تشریف بیاورید.
    آدرس هم میدم که فکر نکنید فقط تعارف میکنم! کرج، خیابان درختی ابتدای خیابان سمت راست جنب کیف و کفش مدا حسینیه الزهرا .

  4. حنانه درفشی می‌گوید:

    سلام آقای سعادت اشکالی نداره میتونید برنامه ریزی کنید روز یک شنبه در خدمتتون باشیم لطفا الکونس و مینا رو هم بیارید باور کنید این مراسم خیلی معنویه و تا به حال هرکس نذر کرده حاجت گرفته
    منتظرتون هستم

  5. فرهاد جعفری می‌گوید:

    سلام خانم درفشیان. خدا خیرتون بده. حرکات اینچنینی خیلی قشنگه. کاش من هم میتونستم روز یک شنبه در جمع معنوی شما حاضر بشم و هر خدمتی که ازم بر میاد, به عمل بیارم. ولی افسوس که به علت بعد مسافت مقدور نیست. ولی تو رو خدا من و همه ی ملتمسین دعا رو از یاد نبرید. ایام عزت تون مستدام, حق نگهدارتون.

  6. hamzeh.khaghani می‌گوید:

    سلام
    منم میتونم بیام!!!!صعید جان شما بجایه من برو داداش !

  7. حمید میرغفاری می‌گوید:

    نکته ای که در این مراسم به اثبات رسید این بود که ما نابینایان اگر بخواهیم میتوانیم خودمان به داد هم نوعان نا توان خود برسیم مالی و غیر مالی تفاوتی نمیکند این جانب در روز های آینده قصد دارم پیشنهادی را در راستای تشکیل کمپین خیرین جوان نابینا و معلول ارائه نمایم که حتما متن آن در سایت شب روشن به منظور استفاده از نظرات شما قرار خواهم داد بیایید ما بانی کمک های بشر دوستانه به همنوعان ناتوانمان گردیم تا کی باید از سایرین کمک بگیریم وقتی که ما میتوانیم

  8. diba می‌گوید:

    سلام خانم درفشی خوش به حالتون چه برنامه های فرهنگی خوبی دارید منم میتونم یک شنبه بیام؟
    شما مثل خیلیا فقط نظر نمیدید و توقع ندارید توی برخی مسایل پیش قدم برای اجرا هم میشوید.
    موفق باشید و پیروز بیشتر از دیروز.

  9. hananeh می‌گوید:

    مرسی دیبا جان شما به من لطف دارید .
    بله که میتونید تشریف بیاورید من که تمام شب روشنیهای گل را دعوت کردم و خوشحال میشم از نزدیک ببینمشون و دور هم یک جمع صمیمی و سالم داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *