مراسم کتابخانه نابینایان امیرکبیر استان البرز، حتما بخوانید

با سلام.

به اطلاع میرساند روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۳ ساعت ۱۴ در کتابخانه نابینایان امیرکبیر استان البرز مراسمی به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار خواهد شد. این مراسم همراه با مسابقه تندخوانی بریل و اجرای برنامه توسط چند تن از اعضای این کتابخانه خواهد بود. از کلیه شب روشنیهای عزیز دعوت به عمل میآید در صورت امکان در این برنامه حضور به هم رسانید. حضور هرچه پررنگتر شما بی تردید در رونق این مجموعه تأثیر بسزا خواهد داشت.

آدرس: کرج، چهارراه دانشکده، خ. دانشکده، کتابخانه عمومی امیرکبیر، سالن اجتماعات.

تلفن تماس: ۰۲۶۳۲۲۰۷۹۹۰

این نوشته در اطلاع رسانی, دسته‌بندی نشده, کتاب, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی ارسال و , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

7 دیدگاه دربارهٔ «مراسم کتابخانه نابینایان امیرکبیر استان البرز، حتما بخوانید»

  1. امیر رضا رمضانی می‌گوید:

    سلام
    من که نمیتونم بیام!
    آخه کلی دردسر دارم, مخصوصا همون چهارشنبه

  2. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام داداش داریوش.
    اگر بتونم حتما میام.
    مرسی که اطلاع رسانی کردی.
    فداااااات.

  3. حمید میرغفاری می‌گوید:

    جهت حمایت از تنها کانون و پرچمدار فرهنگ در میان نابینایان البرزی حتما در این مراسم مشارکت خواهم کرد از سایر دوستان البرزی هم دعوت میکنم در این مراسم وهمایش شرکت نمایند چرا که مشارکت ما در این برنامه و سایر همایش های کتابخانه منجر به تقویت روحیه تلاش در نزد آقای جوادی و خانم سبزی و تشویق مسئولین فرهنگی شهر از ما در این کتابخانه که با تلاش دوستان به یک مخزن عظیم کتب گویا مبدل گردیده جهت حمایت بیشتر خواهد شد

    • داریوش جوادی می‌گوید:

      با سلام و تشکر از جناب میرغفاری و تمامی نابینایان فرهنگدوست. بیتردید اگر پیشرفت و رونقی در این کتابخانه ایجاد شده بدون حمایت شما عزیزان ممکن نبوده و ما همواره از این حمایتهای بی قید و شرط سپاسگزاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *