لطفا هرکس میدونه و میتونه کمک کنه.

با سلام

امیدوارم حال یکایک شما عزیزان شب روشنی خوب باشه و در پناه خدای متعال همیشه موفق و سربلند باشید.

من متاسفانه مدتهاست به دو مشکل کاملا مجزا بر خوردم که هرچه سعی و تلاش نمودم نتونستم حلش کنم بنا بر این مجبور شدم تا با شما عزیزان در میان بگذارم شاید به لطف خدا حل بشه.

اول این که هرگاه میخوام jaws 16 رو نصب کنم حتما باید به اینترنت وصل باشم و در غیر این صورت وسط کار نصب میمونه و ادامه نصب انجام نمیشه و حتی اون پیش نیازهایی رو که قبلا یکی از دوستان گذاشته بودند رو هم نصب میکنم اما باز هم همین مشکل هست.

و دومین مشکلم اینه که فایلهای تصویری با کیفیت بالا حتی با فرمت mp4 رو که میخوام به فرمت vcd تبدیل کنم صدا و تصویر عقب جلو میشه و با هر کانورتوری مثل total و carbon coder هم کانورت کردم همین اتفاق افتاد اگر دوستان کانورتوری رو میشناسند که این مشکل رو حل کرده بهم معرفی کنند.
حتی برای تبدیل فایلهای ضبط شده با ماهواره یا گیرنده دیجیتال هم من به همین مشکل عقب جلو شدن صدا و تصویر بر خوردم.
منتظر پاسخ و راهکارهای شما عزیزان شب روشنی هستم.
التماس دعا.

درباره علی محمد علمدار یزد

من علی محمد علمدار اهل استان یزد متولد 1361 علاقه مند به مطالب مذهبی میباشم در رشته موسیقی نیز فعالیت دارم و بیشتر کار با دانش آموزان را ترجیح میدهم چون قادر به برقراری ارتباطی صمیمی با دانش آموزان هستم
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

10 دیدگاه دربارهٔ «لطفا هرکس میدونه و میتونه کمک کنه.»

  1. میلاد نصرتی می‌گوید:

    سلام من جواب سوال اول شما رو میدونم.‏ شما باید موقع نصب جاز فایل ‏fs omnipage.msi رو کنار فایل نصب جاز قرار بدید تا واسه دانلود اف اس ریدر به اینترنت وصل نشید

  2. علی محمد علمدار یزد می‌گوید:

    با سلام ممنونم آقا میلاد گل
    امیدوارم جواب سوال و راه حل مشکل دومم رو هم به این زودی بگیرم
    بازم متشکرم

  3. امید علیوردیلو می‌گوید:

    سلام عرض میکنم خدمت شما. به نظرم شما این کار رو با کانورتوره freemake converter هم انجام بدید. فکر کنم مشکل حل بشه. چون واقعا کانورتوره قوی هستش. موفق باشید.

  4. سلام من اطلاعاتم خوب نیست اما امیدوارم مشکلتان حل بشه

  5. علی محمد علمدار یزد می‌گوید:

    با سلام خدمت شما داداشای گلم از اون نرم افزاری هم که گفتید استفاده کردم به فرمتهای ۳gp و mp4 تبدیل میکنه خوب هستش اما به mpg که همان vcd باشه به درستی تبدیل نمیکنه و صدا جلوتر از تصویر هستش خودم هم موندم با چه صراتی مستقیم میشه
    به هر حال اگر یکی از شما عزیزان راه حلی پیدا کرد به من هم خبر بده
    التماس دعا.

  6. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام.
    منم نظر میلاد را لااایک میکنم.

    تشکر.

  7. امیر رضا رمضانی می‌گوید:

    سلام
    در مورد مشکل اول دوستان گفتن
    در مورد مشکل دوم باید بگم وقتی یه فیلمی رو وقتی شما دارید تبدیل میکنید, صدا و تصویر همیشه یه کم جا به جا میشه
    اونم برا اینه که تصویر باید کنار صدا کانورت بشه و باینریاش به شکل بانری فایل ویدیوی جدید در بیاد
    چون تو فیلمای با کیفیت بیشتر توضیح باینری بیشتره, و این برنامه نمیتونه که این توضیحات چیه (تو هر فیلمی متفاوته) فیلم اینجوری کانورت میشه

  8. زهرا آيت می‌گوید:

    سلام. من از چندتا برنامه converter استفاده میکنم مثل format factory 1 click audio converter و ۱ click extract audio. خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم. با تشکر.

  9. عادل اکبری می‌گوید:

    سلام.
    در مورد سوال اول تون، جاز۱۶ علاوه بر پیشنیازهایی که میلاد گفت نیاز به نصب برنامه dot net framework داره و موقع نصب اون رو از اینترنت دانلود میکنه. البته الآن یادم نیست که به کدوم ورژن نیاز مند هست ولی سعی میکنم در اسرع وقت بررسی کنم و بهتون خبر بدم.

  10. علی محمد علمدار یزد می‌گوید:

    با تشکر از شما آقا سعید گل و لایک قشنگتون و آقا امیر رضا رمضانی و توضیحات علمی شما که واقعا برام سوال بود که یه نرم افزار چطوری یه فایل رو از فرمتی به فرمت دیگه تبدیل میکنه از شما هم سرکار خانم آیت ممنونم اگر لطف کنید و یه تست کنید نرم افزارهایی رو که نام بردید و اگر بتونه درست converte کنه خوشحال میشم ازتون کمک بگیرم. آقای عادل اکبری عزیز اگر هرچه زودتر این لطف رو در حق بنده داشته باشید و ورژنش رو بهم بگید ممنون میشم.
    از این که پاسخ شما عزیزان رو در یک کامنت بیان کردم عذر میخوام آخه چند روزه که دچار سرما خوردگی شدید شدم و تقریبا تو خونه به نوعی بستری شدم و نمیتونم دایما به بخش نظرات این پست سر بزنم به هر حال التماس دعا دارم یا علی مدد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *