دانلود نرم افزار عالی و رایگان برای رایت سیدی.

با سلام خدمت دوستان شب روشنی. امروز براتون یه نرم افزار عالی و رایگان برای رایت cd dvd اوردم. که لینکش رو از خود سایت براتون کپی میکنم. خب حالا میریم سراغ توضیحات از سایت کافه نرم افزار:

CDBurnerXP نرم افزار رایت انواع CD و DVD با ویژگی های زیاد و فوق العاده می باشد. این نرم افزار رایگان به راحتی می تواند با نرم افزارهای مشابه پولی خود رقابت کند. این برنامه نسبت به برنامه های مشابه خود بسیار سبک است و در کمتر از یک دقیقه نصب و آماده کار می شود.
هنگامی که نرم افزار را اجرا می کنید، یک پنجره باز می شود که از شما فایل مورد نظر را می خواهد که این فایل می تواند صوت، عکس، ویدیو، ایمیج و… باشد. کار با این ابزار رایت بسیار آسان است و دارای رابط کاربری جذاب و ساده ای است و مدیریت فایل قدرتمندی دارد.
همچنین می توانید سرعت رایت کردن را تنظیم کنید و چند فایل را پشت سر هم و در صف رایت قرار دهید. CDBurnerXP قطعاً یکی از بهترین نرم افزار های رایگان رایت سی دی و دی وی دی به شمار می رود.
برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
– رایت و ایجاد فایل های ISO
– پشتیبانی از ویندوز ۸
– رایت انواع دیسک از جمله CD-R/CD-RW/DVD+R/DVD-R/DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM/BD/HD-DVD
– رایت سی دی mp3 برای فایل های صوتی
– ایجاد دیسک با قابلیت بوت شدن
– یکپارچه سازی LightScribe
– پشتیبانی از اکثر درایوهای IDE، USB، Firewire و SCSI
– پشتیبان گیری
– پاک کردن سریع و کامل دیسک
– بازیابی اطلاعات دیسک
– ایجاد سی دی های صوتی (Audio) از فرمت mp3،WAV،OGG،FLAC
– مخفی شدن پسوند فایل ها به صورت خودکار پس از رایت

البته توصیه میکنم همین ورژن رو دانلود کنین یا اگه خواستین از خود سایت دانلود کنین دقیقا همین ورژن رو دانلود کنین که هم فایل exe هست هم بر روی هر دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز نصب میشه و هم از سایت opencandy براتون لینک دانلود برای نرم افزارهای مختلف رو پیشنهاد نمیکنه. درواقع minimal همون without opencandy هست.در صورتی که میخواین از سایت اصلی دانلود کنین و آخرین ورژنها رو داشته باشین بعد از اینتر روی گزینه دانلود گزینه more download رو کلیک کنین تا به گزینه without opencandy 32 64 bit compatible برسین.
خب حالا بفرمایین لینک دانلود:
لینک دانلود

درباره زهرا آیت

بسم الله الرحمن الرحيم. من زهرا آيت هستم در حال حاضر ساكن اصفهان متولد سال 67. زبان انگليسي رو با گوش دادن به راديو به لطف خدا ياد گرفتم و نزديك به يك سوم قرآن رو هم با عنايت الهي حفظ هستم. در اينترنت به تبليغ اسلام مشغولم و از برنامه هاي رايگان خصوصا open source استفاده ميكنم. در گروههاي ايميل نرم افزارهاي مختلف عضو هستم و براي تبليغ اسلام تلاش ميكنم. راديو انگليسي مال ايرانه و از سراسر ايران با تلويزيونهاي ديجيتال قابل دريافته. من معتقدم در هر كس بايد نور الهي و فطرت توحيدي رو ببينيم و از اين طريق اون رو به اسلام و انس با خدا جذب كنيم.
این نوشته در آموزش, دانلود, رایانه, معرفی, نرم افزار ارسال و , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

12 دیدگاه دربارهٔ «دانلود نرم افزار عالی و رایگان برای رایت سیدی.»

  1. سلام بر شما لینک خراب میباشد لطفا پیگیری شود

  2. زهرا آيت می‌گوید:

    با سلام. همونطوری که توضیح دادم میخواستم نسخه without open candy رو بذارم. ولی نمیدونم چرا این نسخه برای خودمم لینکش باز نشد. حالا لینک نسخه معمولی رو میذارم و آدرس سایت رو هم مینویسم تا از سایت اصلی بعد از گزینه دانلود more download options رو پیدا کنین و ورژن without opencandy رو دانلود کنین.
    http://cdburnerxp.se/downloadsetup.exe

  3. زهرا آيت می‌گوید:

    آدرس سایت برای دانلود ورژن without open candy
    http://www.cdburnerxp.se

  4. gentleman می‌گوید:

    درود سپاس ازشما بخاطر زحمتی که کشیدی

  5. سعید پناهی می‌گوید:

    درود.
    من پست را ویرایش کردم و لینک که در کامنتها گذاشته بودین,
    را قرار دادم.
    بسیار ممنون.

  6. مهدی ترخانه می‌گوید:

    سلام خانم آیت مرسی که هنوز به دور از کرک و این حرف ها هستین , چند وماه پیش هم با هم صحبت کرده بودیم و شما هنوز هم همین نظر رو دارید , قابل تقدیر هستش . امتحانش میکنم اگر مشکلی ایشالاه که کار با اون زیاد سخت نباشه .. منم برنامه های متن باز رو ترجیح میدم , هنوز هم نتونستم با jawsکار کنم و همین n v d a تمام احتیاجاتم رو بر آورده میکنه . ممنون که زحمت کشیدید به مردم خوب اصفهان هم سلام برسونید.

    • زهرا آيت می‌گوید:

      سلام. بله خواهش میکنم. تشکر میکنم که کامنت دادین. همیشه میگفتم چی شد شما توی پستهای من کامنت نمیدین؟
      بله نظرم هست که تا حد امکان برنامه کرک نداشته باشم و اینو توفیق خدا میدونم و ازش میخوام همیشه بهم کمک کنه به عهدم و تصمیمم وفادار بمونم.
      بازم میتونین باهام تماس بگیرین لطف میکنین.

  7. محمدعلی می‌گوید:

    سلام سرکار خانم آیت.
    مرسی. بچه ها من با این برنامه کار کردم
    واقعا عالی هست.
    بازم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *