تغییر شماره روم شب روشن، به همت امیررضا رمضانی، دستاورد جلسه توجیهی طرح ختم قرآن و کنفرانسهای شبانه

با عرض تحیات فراوان، خدمت شما خوانندگان عزیز این مطلب.
مقرر شده بود که فایل صوتی جلسه برای دانلود در سایت قرار بگیرد. اما free conferencecall با ما سر ناسازگاری داشته و تمام اعضا، دیشب، تماسشان به مشکل خورده و مداوما قطع میشد.
اما تصمیم گرفتیم تا خلاصه ای از این جلسه که تقریبا تنها با ۸ نفر برگزار شد و متاسفانه، استقبال، بسیار بسیار کم بود، برای شما ارائه کنیم.

از تمام عزیزانی که با حضورشان، ما را سرفراز کردند، تشکر و قدردانی میکنیم

 

جلسه، تقریبا، از ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه آغاز شد. در نامنویسی اولیه، بهنام نصیری، سعید پناهی، امیررضا رمضانی، ابوالفضل سعیدیفر، سید مجتبی مرتضوی، استاد مهدی احمدی، جناب مهدی محمدقاسمی و علی عابدینی حضور داشتند.

درباره طرح ختم قرآن مقرر شد:

  1. طرح، راس ساعت ۵ هر روز، برگزار میشود و قاریان، (یعنی عزیزانی که با آیات را برای سایر مستمعین تلاوت میکنند) حتما حد اکثر ۱۰ دقیقه پیش از زمان شروع، یعنی تا ساعت ۴:۵۰ دقیقه، در اتاق حضور خواهند یافت.
  2. جهت کسب احساس آرامش و آمادگی برای ورود به تلاوت قرآن، هر روز، ساعت ۴:۵۵ دقیقه، کلیپی پخش خواهد شد. لذا شرکت کنندگان، در زمان پخش کلیپ، رعایت لازم به عمل آورند.
  3. از شرکت کنندگان عزیز، تقاضا میشود، در مواقعی که نیاز به نوبت گرفتن نیست، (*۶۱)، مانند مواقعی که قاریان قرائت میکنند، نوبت نگیرند. در هنگام قرائت آیات، تنها قاریان باید نوبت گیری کنند.
  4. مدیریت طرح، قصد دارد، به همت قاریان عزیز، مسابقاتی در روزهای اول، پنجم، پانزدهم و آخر ماه مبارک رمضان ترتیب دهد که بعدا جزئیات آن، به اطلاع مخاطبان فهیم خواهد رسید.
  5. ما، برنامه ای هم برای کسانی که تلاوت نمیکنند، داریم. عزیزانی که در بخش قاریان ما ثبت نام نکرده اند، مخصوصا خواهران بزرگوار، میتوانند، نسبت به یکی از این دو طرح یا هر دوی آنها که در زیر می آید، تمایل خود را اعلام کرده و در روزی که خود آنها مقرر میکنند، ارائه دهند.
    الف- ترجمه جزءی را که قرائت میشود، برای مثال، جزء هفتم در روز هفتم ماه مبارک، مطالعه کنند و چکیده و خلاصه ای از مفاهیم آن جزء برای دوستان بیان کنند. به معنای واضحتر، برای مخاطبان بیان کنند که قصد و هدف و به اصطلاح، لپ کلام این جزء چیست؟
    ب- از جزءی که انتخاب میشود، یک آیه، یا مفهوم، یا داستان، یا احکام و هر چیز دیگری را استخراج کنند و برای دوستان شرح دهند.
    گفتنی است، این طرح، تا یک روز پیش از آخرین روز ماه مبارک فعال است و دوستان عزیز میتوانند تمایل خود را، با ذکر تاریخ آن روز، در کامنتهای همین پست، یا ایمیل سایت به نشانی:
    shaberoshan.ir@gmail.com
    یا با مدیر طرح، جناب آقای بهنام نصیری، ۰۹۳۹۱۳۳۱۲۶۹ و behnamnasiri.1371 و یا با اسکایپ سایت به شناسه:
    shaberoshan.ir
    در میان بگذارند
  6. این طرح، طرحی فراگیر است. پس هر کدام از شما دوستان که این طرح را اطلاع رسانی کنید و به دیگران (حتی افراد بینا) معرفی کنید، در ثواب اجرای این طرح، شریک خواهید شد. ما به معرفی طرح به دیگران نیازمندیم. پس معرف و مُبَلِّغ و مروج طرح باشید.

 

در خصوص کنفرانسهای شبانه مقرر شد:

  1. دوستان میتوانند، برای هر شب از ۲۷ شب ماه مبارک، موضوعی انتخاب و با تسلط و مطالعهه و تحقیق، ارائه نمایند. پس تنها پیشنهاد دهنده موضوع نباشید.
  2. نوبت دهی، تقسیم زمان، مسائل فنی و تصمیمگیری درباره مزاحمتهای احتمالی، به عهده مدیران اتاق است. پس خواهشمندیم، عزیزانی که موضوع ارائه میکنند، تمرکز خود را روی ارائه خود قرار دهند و هیچگونه توجهی به مسائل حاشیه ای نداشته باشند>
  3. ما این نوید را به دوستان میدهیم که در خصوص مزاحمتهای احتمالی، پخته تر و باتجربه تر عمل کنیم و به افرادی که قصد مزاحمت را دارند، این هشدار را میدهیم که با تلاش و زحمتهای فراوان مدیر فنی لایق و کاردان سایت، جناب آقای امیررضا رمضانی، شناسایی و حتی مسدود کردن IP مزاحمین و ممانعت آنها از ورود به room, دقیقتر شد و شاید بتوان در عرض ۴ تا ۵ دقیقه، شناسایی و برخورد را انجام داد. ما، مدیران شب روشن، خود را مرهون دانش و ذکاوت این جوان پرشور کشورمان میدانیم و در همین جا، از او کمال قدردانی را مینماییم و از خدا خواستاریم، تا شاهد موفقیت روز افزون او در تحصیل، تدریس، دانش رایانه ای و تمام مراحل زندگی او باشیم.

 

و سر انجام، دستاورد و خبر خوش این جلسه

شماره ۵۵۹ ۷۲۶ ۱۳۰۰، شاید در بین شماره های اتاق کنفرانس، بیشترین زمان آفلاین بودن و قطع و وصل شدن را داراست که همین امر، باعث شد که دیشب، جلسه ما، از کیفیت فوق العاده پایینی برخوردار باشد.

پس از جلسه، باز، امیررضا رمضانی، دست به کار شد.

طی تماسی که با مرکز پشتیبانی free conference call گرفت و ما هم چیزی جز تعجب، در برابر مکالمه واضح او به زبان انگلیسی نداشتیم، مقرر شد که صبح امروز، ایمیلی حاوی درخواست تغییر شماره از ۵۵۹ به ۵۳۰ به واحد پشتیبانی ارسال کند. اما غیرت و تعصب او نسبت به قرآن، سایت و هواداران نگران و مضطرب شب روشن، هوادارانی که مضطرب از اجرای بد طرحهای ختم قرآن و کنفرانسهای شبانه بودند، باعث شد که امیر، طاقت نیاورد و بلافاصله، پس از قطع تماس با ما، ایمیل را ارسال کرد.

و نتیجه اینکه:
شماره اتاق کنفرانس شب روشن
از ۵۵۹ ۷۲۶ ۱۳۰۰

به

۵۳۰ ۸۸۱ ۱۴۰۰
پانصد و سی، هشتصد و هشتاد و یک، هزار و چهارصد، تغییر کند.
بابت این پیگیری و دوندگی هم، از او کمال تشکر را داریم.
به اطلاع شما میرسانیم که کد ورود به اتاق، یعنی همان ACCESS CODE, تغییری نکرده و شما دوستان عزیز میتوانید، کماکان با همان کد، ۷۳۴۷۰۲#، هفتاد و سه، چهل و هفت، صفر دو مربع، وارد اتاق شوید.

منتظر انتقادات، پیشنهادها و سؤالات احتمالی شما در کامنت دونی هستیم.

طاعات قبول

 

مدیریت سایت شب روشن

درباره مدیریت سایت شب روشن

این کاربر، هویت واقعی نداشته و صرفا از آن، برای اطلاعرسانیها و پستهای مدیریتی سایت استفاده میشود. www.shaberoshan.ir
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, مذهبی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

24 دیدگاه دربارهٔ «تغییر شماره روم شب روشن، به همت امیررضا رمضانی، دستاورد جلسه توجیهی طرح ختم قرآن و کنفرانسهای شبانه»

  1. من که همه جوره هستم.
    فقط اگه با گوشی اومدم یکی زحمت اینوایت کردنم رو بکشه خخخ.

  2. ببببببببببببه به بهنام میبینم اینجایی.
    ایول فکر کنم نتت درست شده آره؟

  3. yaghoob sarchami می‌گوید:

    سلام به لطف خدا من هستم از شما هم بابت همه ی زحمتهای بیدریقتان واقعا ممنونم

  4. سلااام! من که هر طور شده میام فقط خدا کنه تا فردا ۳g‏ ‏ همراه اول درست بشه

  5. محمد عسکری می‌گوید:

    سلام بهنام. بازم که سوتی دادی. عنوان پست رو درست کردی, ولی در متن نوشتی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه. زود ویرایش کن.

  6. yaghoob sarchami می‌گوید:

    سلام با تغیر کردن ساعت کنفرانس متاسفانه من نمیتونم در این ساعت شرکت کنم از همه ی شما دوستان التماس دعا دارم موفق باشید انشا الله

  7. مهدی محمدقاسمی می‌گوید:

    سلام بر بهنام و سعید و امیر عزیز. من دیشب به وضوح شاهد تلاش و زحمات شما بودم برای شما آرزوی توفیق و درخواست اجر فراوان از خداوند متعال را دارم. از امیر عزیز به خاطر پیگیری ای که کردند هم باید ویژه تشکر کنم چون حقیقتا با شرایط دیشب نگران فرایند اجرای طرح بودم که انشا الله با تلاشهای امیر عزیز مشکل حل شده باشه. منتظر حضور گرم و خیره کننده دوستان نابینا و بینا از همه جای ایران عزیز و اعم از شب روشنی و غیر شب روشنی در جلسات طرح هستیم. *یا حق*

  8. سلام بر مدیران سایت شب روشن! این کامنت مرا حذف نکنید. امیررضا رمضانی که انسان نیست. ایشان:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    فرشته مهربانی است در جلد انسان. من خود به شخص خودم از این فرشته مهربون تشکر میکنم.
    از مدیران هم کمال تشکر را دارم.
    من هم دیشب کنفرانس را از دست دادم. میومدم تو ۱۰ ثانیه بعد این خانم فریکنفرانس با تیپا منو می انداخت بیرون.
    الآن از شدت بدن درد نمیتونم سر پا بایستم

  9. شهاب می‌گوید:

    سلام واقعا خسته نباشید عالی بود همه چی به امید خدا عالی برگزار میشه .
    در اینجا کمال تشکر رو از امیر عزیز دارم محشری پسر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *