shine plus صفحه خوانی free و بی نظیر برای اندروید

سلام دوستان.

shine plus

صفحه خوانی رایگان برای دستگاه های با سیستم اندروید است.

تجربه کمی که از کار کردن با آن داشتم ,

shine plus

را صفحه خوان قدرتمندی نشان داد.

از talkback چیزی کم نداشته بلکه امکانات جالب و بی نظیری را در آن دیدم.

مانند marking  که به ما این امکان را می دهد که برای دکمه های پر کاربرد یک ژست خاص  تعیین کنیم..

چنانچه  شما نیز از این صفحه خوان آگاه هستید ,.

یافته های خود را در این تاپیک منتشر کنید ..

با باز کردن لینک زیر توسط برنامه playstore در گوشی اندرویدی خود می توانید این برنامه را بر روی موبایل یا تبلت خود نصب نمایید ..

https://play.google.com/store/apps/deta …

 

لینک زیری هم مربوط به تاپیک shine plus در انجمن irtbc است که جهت موضوع های بعدی و آموزش های متنی و صوتی می توانید به این .تاپیک مراجعه نمایید

کلیک کنید.

 

تا بعد بدرود

این نوشته در آموزش, اندروید, دانلود, دسته‌بندی نشده, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی, نرم افزار ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

11 دیدگاه دربارهٔ «shine plus صفحه خوانی free و بی نظیر برای اندروید»

  1. سلام مرسی اما احساس میکنم لینک اول مشکل داره

  2. ibiafoza می‌گوید:

    به صورت لینک نیست نمی دونم چرا ولی اگر باز کردنش در مرور گر با مشکل موباجه شدید , درست است چون لینک های google play در مرور گر با iP ایران , problem loading page می آید اما با موبایل باز کنید توسط playstore میشه برنامه را نصب کرد

  3. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام.
    به سایت خودتون خوش اومدین.
    ممنون از صفحه خان.
    یک سوال ای اسپیک بر روی این صفحه خان نصب میشود.
    آیا میشود تاکبک را خاموش کرد و از این استفاده کرد؟؟؟
    ممنون.

  4. شهاب می‌گوید:

    سلام ورودتون رو خوش اومد میگم .
    راستش من عادت به تست ندارم ولی خب امیدوارم که نرم افزاره خوبی باشه .
    باز هم منتظره شما هستیم .

  5. رضا بخشی می‌گوید:

    سلام، واقعاً دستتون درد نکنه. من برنامه رو نصب کردم. خیلی صفحه خوان جالبی هست. اگر همین طور پیشرفت کنه میتونه در آینده جای تاکبک رو بگیره. فعلاً دو چیز این صفحه خوان نظر من رو به خودش جلب کرده اول این که یک منوی سراسری داره که با یک بار از راست به چپ و از چپ به راست باز میشه و گزینه های خیلی زیادی رو در اختیار ما قرار میده. دوم این که این برنامه قابلیت برچسب گذاری هم داره جالب تر از اون این که هم روی دکمه ها امکان برچسب گذاری وجود داره و هم روی عکسهایی که روی صفحه هستند. گاهی اوقات داخل یک برنامه هستیم و تاکبک اعلام میکنه image اما اون با اینکه یک عکس است ولی در کل یک گزینه است که اگر رویش ضربه بزنیم، عمل میکنه. خوشبختانه این صفحه خوان از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه ولی زبان خود برنامه فارسی نمیشه و باید با تنظیمات این برنامه به زبان انگلیسی کار کنیم. واقعاً ممنون. من با وجود این صفحه خوان ممکن است به زودی تاکبک رو کنار بزارم. حتی توی کپی و پیست کردن هم کار من رو راحت کرده. در ضمن موقع کار با این برنامه، بایستی تاکبک رو غیر فعال کنین و ممکن است که بعد از غیر فعال کردن تاکبک، حالت کاوش لمسی غیر فعال شود که موردی نیست. به محز این که گوشی را مجدداً روشن کنید، خود صفحه خوان shine plus اعلام میکنه که من قصد دارم حالت کاوش لمسی را فعال کنم که اون جا میتونین از یک شخص بینا کمک بگیرین یا اگر جای دکمه های تأیید گوشیتون رو میدونین، خودتون دکمه تأیید رو انتخاب کنین.
    با سپاس فراوان از معرفی این صفحه خوان کاربردی و مفید

  6. ibiafoza می‌گوید:

    آقای بخشی خواهش میکنم کاری نکردم
    همون طور که گفتید واقعا صفحه خوان عالی ای است
    آقای پنایی بله میشه espeek را در این برنامه انتخاب کرد
    و همچنین بعد از on کردن برنامه میتونیم با سه بار فشار دادن home یا از طریقی دیگر talkback را off کنیم

  7. hosein kiani می‌گوید:

    اسلام. گوشی من galaxy s3 neo هستش و با وجود تعریف‌هایی که از این صفحه خوان شده دو تا مشکل داره: گزینه‌ّهای gallery و camera رو نمی‌خونه! یعنی اینکه در تاکبک در برنامه یcameraوقتی دستم رو روی صفحه می‌کشیدم گزینه‌های دوربین مثل: shutter, record vidio, mode ,… رو می‌خوند ولی این برنامه وقتی دستم رو روی صفحه می‌کشم چیزی رو نمی‌خونه و میگه: no item to read همچنین در talkback می‌تونستیم تاچ رو یک ضربه ای کنیم یعنی experimental tap on current item رو تیک می‌زدیم. که در این صورت اگه دقیقا روی جای همون گزینه یک بار ضربه می‌زدیم اون گزینه فعال می‌شد. ولی shine plus فقط دو ضربه ای کار می‌کنه. به هر حال این برنامه جای پیشرفت داره و می‌تونیم از طریق feedback این‌ها رو به سازنده، اطلاع بدیم.
    یه مسئله ی دیگه اینه که من دوست داشتم manual برنامه رو به صورت متنی توی کامپیوتر پیدا کنم ولی سایت برنامه که هست باز نمی‌شه. از طریق سرچ هم نتونستم پیدا کنم.

  8. علیرضا نصرتی می‌گوید:

    سلام به سایت خودتون یعنی شب روشن خوش اومدید راستش اگه بشه میتونید لینک مستقیم این رو بزارید؟ آخه من بلد نیستم خوب با مرورگر اندروید کار کنم

  9. mohsen naderloo می‌گوید:

    درود بر شما
    سپاس از اطلاع رسانی مفیدتون
    خیلی بهتر میشه یه آموزش صوتی برای این نرم افزار ضبط کنید تا بهتر و بیشتر با عملکردها و منوها و کلا روش استفاده از این نرم افزار رو یاد بگیریم
    پیروز و شادکام باشید

  10. steve mcqueen می‌گوید:

    سلام.
    با اندروید ۴٫۴٫۴ و ۵٫۰٫۲ امتحان کردم، گزینه های homescreen رو نخوند. تو قسمت applications هم کمی مشکل داشت. با notification panel اصلا سازگار نبود و نمیشد wifi, mobile data, sound و… رو تغییر داد؛ اما قابلیتهای پیچیده و در عین حال جالبی داره. راستی تو camera گوشی های سامسونگ هم اصلا جواب نمیده و میره هوا خوری.
    وقتی قسمت notification panel رو لمس کنید دیگه نیاز نیست مثل talkback کل اعلانها رو گوش کنید و با لمس افقی میتونید همه رو تک تک بخونید.
    خلاصه برای من که درد سرش بیشتر از منفعتش بود، به همین دلیل خاموشش کردم تا یه کم خاک بخوره. :*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *