ایجاد یک انجمن, متشکل از دوستان اهل موسیقی و حل مشکل عدم وجود یک آموزش کامل و جامع از یک نرم افزار آهنگسازی برای نابینایان.

با سلام.

دوستان و طرفداران عزیز سایت شب روشن امیدوارم که همگی شما خوب و خوش و سرحال باشید.

مدتهاست که دوستان عزیز نابینا در سایتهایی که به نوعی مربوط به نابینایان میشبد پستها و کامنتهایی متعدد رو با موضوع درخواست آموزش کار با نرم افزارهای آهنگسازی برای نابینایان ارسال مینمایند, اما متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی مؤثر صورت نگرفته. البته این به خاطر عدم دسترس پذیر بودن اکثر برنامه های آهنگسازی برای نابینایان است که دوستان عزیز ما با آن مواجه هستند اما انشا الله با جدیت اگر پیگیری شود حتما قابل حل میباشد.

البته در زمینه های گوناگون رایانه ای که دوستان عزیز روشندلمان تخصص داشته اند کوتاهی نشده و تا سطح بالایی جامعه نابینایان را از نظر کار با نرم افزارهای مختلف ارتقا داده اند.

اما به خاطر کم بودن نرم افزارهای سازگار با صفحه کلید هنوز در مورد آهنگسازی با کامپیوتر دوستان گویا نتوانستند آموزش جامعی رو تهیه کنند.

حال چه خوبه که یه انجمنی متشکل از عزیزان اهل موسیقی تشکیل بشه و به صورت تخصصی بر رسی شود و تا جای ممکن یک آموزشی کامل و جامع از مرحله مقدماتی تا پیشرفته دسته بندی و تبقه بندی شده از نرم افزارهایی همچون cubase یا REAPER تهیه و به صورت نسخه تجاری روی سایت قرار گیرد, البته به نظر من این موضوع هم موجب ترغیب بیشتر تهیه کنندگان میشود و هم قطعا هیچ کاربری با خرید این مجموعه آموزشی کمیاب یا نایاب مشکلی نخواهد داشت.

دوستان عزیز خواهش میکنم لطف بفرمایید نظرات و پیشنهادات خودتون رو در بخش کامنتهای این پست مطرح نمایید تا با همفکری هم بتونیم این مشکل قدیمی رو حل نماییم.

موفق باشید, التماس دعا.

درباره علی محمد علمدار یزد

من علی محمد علمدار اهل استان یزد متولد 1361 علاقه مند به مطالب مذهبی میباشم در رشته موسیقی نیز فعالیت دارم و بیشتر کار با دانش آموزان را ترجیح میدهم چون قادر به برقراری ارتباطی صمیمی با دانش آموزان هستم
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

5 دیدگاه دربارهٔ «ایجاد یک انجمن, متشکل از دوستان اهل موسیقی و حل مشکل عدم وجود یک آموزش کامل و جامع از یک نرم افزار آهنگسازی برای نابینایان.»

  1. سلام! مرسی بابت انتشار این پست. امیدوارم این انجمن هرچه سریعتر تشکیل بشه

  2. رضا نظری می‌گوید:

    آقای امیررضا رمضانی شش قسمت از reper رو داده . اما نمیدونم چرا ادامه نمیده .
    اگه کس دیگه ای هم باشه راهشو ادامه بده عالیه

  3. امیر رضا رمضانی می‌گوید:

    سلام
    من تا جایی که میدونم, نسخه هایه قدیمیه سونار و ریپر سازگاریه کامل با صفحه خون دارن
    در مورده ۶ قسمت آموزشه ریپر باید بگم به خدمتتون که خیلی دوست دارم ادامه بدمش
    با این انجمنم کاملا موافقم که تشکیل بشه

  4. علی محمد علمدار یزد می‌گوید:

    با سلام.

    از دوستان عزیزم متشکرم.

    بسیار عالی پس آقای رمضانی عزیز بسم الله شروع کنید و به شکلی پرچمدار این جنبش بشید.

    و اگر هرگونه مانعی هم سر راه هست میتونید با کمک دوستان بر رسی کنید و با یک فراخان انشا الله به رفع موانع بپردازیم.

    التماس دعا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *