به مناسبت روز جهانی عصای سفید, دانشجویان روشندل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

به گزارش وبسایت شب روشن, به نقل از روابط عمومی و بین الملل دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر حبیب ابراهیم پور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تجلیل از دانشجویان روشندل این دانشکده با بیان اینکه روز جهانی عصای سفید سال ۱۹۶۴ در آمریکا برای تکریم، تجلیل و توجه به روشندلان نامگذاری شده است، گفت: پیشینه خط بریل نیز به ۲۱۵ سال گذشته بر می گردد که توسط فردی توانمند بنام بریل ابداع شده و از آن زمان توجه ویژه ای به این قشر شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه ساختار دانشکده برای افراد روشندل طراحی و اجرا نشده است، افزود: احساس می شود برای روشندلان عزیز امکانات آموزشی در دانشگاه پیش بینی نشده است.
ابراهیم پور خواستار توجه ویژه دانشگاه و اساتید به دانشجویان روشندل شد و تصریح کرد: متاسفانه ما هیچگونه آشنایی با نیاز دانشجویان روشندل نداریم و در این راستا از دانشجویان نیز انتظار می رود نیازهای خود را مطرح کنند تا در حد وسع دانشگاه شرایط و زمینه آموزش مطلوب را برایشان فراهم و مهیا کنیم.
دکتر غفاری عضو هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه نیز گفت: روشندلان اگر از یک عضو جسمی محروم هستند، ولی از یک حس باطنی بنام دل روشن برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه دنیایی که در آن زندگی می کنیم دنیای دیدنی نیست، اضافه کرد: روشندلان عزیز اگر تصوری از دنیای گذرا داشته باشند، بهتر از دیدن دنیای حقیقی است.
در ادامه دانشجویان روشندل دانشکده نیز خواستار توجه ویژه مسئولان به مسائل و مشکلات ویژه روشندلان در خصوص مناسب سازی مختصر محیط دانشگاه، ایجاد کف پوش مناسب در سالن دانشکده جهت هدایت و راهنمایی به کلاس ها و آسانسور، اختصاص رایانه مخصوص در سایت کامپیوتر دانشکده، دسترسی آسان به سایت دانشگاه و همکاری اساتید در معرفی کتب موجود شدند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سیامک حیدری، سجاد فداکار، اسماعیل شفیعی و میلاد نصرتی چهار دانشجوی روشندل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تجلیل شد.
لینک منبع:http://www.uma.ac.ir/find.php?item=4.190.9453.fa

درباره میلاد نصرتی

بنا به گفته شناسنامه و اطرافیان و بابا و مامان, در هشتمین روز از سومین ماه 1376 ُمین بهار در اردبیل دیده به جهان گشودم. پینوشت: یعنی متولد پنجشنبه هشت خرداد 1376 اردبیل هستم. اسمم هم که این بالا زده میلاد نصرتی. دانشجوی رشته تاریخ از دانشگاه سراسری محقق اردبیلی هستم. سه ساله تو فضای مجازی روزگار میگذرونیم و اخلاقیاتمونم سعی میکنیم با طرف مقابل جور دربیاد. از خصوصیات اخلاقیم هم اینا هستند. در جایی که باید شاد باشیم شاد, در مکانی که باید جدی بود جدی هستم(البته بهم نمیاد جدیت) اگر کسی دنبال دوستی با من باشه ردش نمیکنم اما زمانه بهم آموخته که کبوتر با کبوتر باز با باز. اگر چیزی یا کسی باعث عصبانیتم بشه معمولا عصبانیتم رو کنترل میکنم اما خدا نیاره اون روزی رو که نتونم کنترلش کنم. پینوشت: فعلا تو فضای مجازی این اتفاق نیفتاده میباشد. در هر موضوعی هم که فکرش رو بکنید مطالعه و تحقیق داشتم. از علوم غریبه بگییییییر تا تاثیر انسان بر محیط و الی آخر. بچه درس خون میباشم و با معدلی دور و بر 17 دیپلم و پیشدانشگاهی رو قبول شدم و در کنکور هم رتبم 3158 شد. به خیلی چیزا علاقه دارم ولی نمیگم خخخخخخخ. آخه هرکی میاد اینجا ی چیزی بنویسه میگه خوب به موسیقی و کامپیوتر علاقه دارم اما بذار بگم. من فقط علاقه دارم بدونم و همین. شاید به همین خاطر هست که در خیلی موارد مطالعه میکنم. کامپیوتر و گوشی هم که اونقدری بلدیم که اگه یکی مشکلی داشت در صدد حلش بر بیاییم. در ساخت کلیپ صوتی و به اصطلاح همون میکس مسترینگ هم حرفی برای گفتن دارم و آماده همکاری با دوستان هستم. دیگه همین دیگه اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

10 دیدگاه دربارهٔ «به مناسبت روز جهانی عصای سفید, دانشجویان روشندل دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند»

  1. بهنام نصیری می‌گوید:

    سلام
    بابا دانشجوی برتر! بابا میلاد نصرتی! بابا سنه گوربان! بابا یاشاسین!
    موفق باشی عزیزم

  2. ابی می‌گوید:

    سلام خوب حالا چرا تو خبر نگفتن هدیه چی بود تا حس کنجکاوی ما رو فرو بنشونن!!!
    موفق باشی راستی یک پرسش ذهنمان را قلقلک میده اونم اینه دانشگاه اردبیل آیا کتاب هم صوتی میکنن
    خوب برگردیم سر پست انشا ا…. که اسمت رو بعدها در جاهای بهتر و در مدارج عالیتر بخونیم و هرچی آرزوی خوبه مال تو

  3. سلام سیلاد! جوری نوشته بود که اول فکر کردم خودت تنظیم کردی خواستم زنگ بزنم آقای علی عسکری رئیس صدا و سیما تا آقای حیاتی رو بازنشسته کنه تو بری جاش! اما وقتی منبع خبر رو زدی گوشی رو قطع کردم! ضمنا دوستان جایزه یه پک ۵۰ تایی CD‏ ‏ خام فینال رنگی بهشون دادند! من برم تا صاحب پست نیومده با اردنگی بیرونم کنه.
    ال فرااااااار

  4. علی اصغر می‌گوید:

    سلام.
    منم روز عصای سفید رو بهتون تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت میکنم.
    از کی بود نقشه داشتم پست روز عصای سفیدو خودم بزنم. اما مریض شدم نشد.
    الانم خونم. جلسه اولیا مربیان بود تعطیلمون کردند.
    دعا کنید خوب شم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *