آموزش کار با افزونه ی کاربردی و بسیار بسیار عالیِ blind extra, برای NVDA.

سلام سلام سلاااااااااااااااااااااااااااااام به دوستای گل شب روشنی خودم. خوبید ؟ امروز با یک آموزش بسیار بسیار بسیااااااااااااااااااااااااااار توووووووپ و کاربردی و داغ, که تازه خودم از تنور در آوردم, در خدمت شما, دوستای گل خودم هستم.

آموزش افزونه ی blind extra برای NVDA.
تا یادم نرفته, باید این رو بگم که, از دست دادن این آموزش و این افزونه ی بسیار بسیار عالی, مساویه با از دست دادن زندگی, ضرر مالی و جانی!!!!!!!!!.
دوستای گلم. همونطور که میدونید, برای اینکه به یک برنامه یا نرم افزاری که نیاز داریم, برای اینکه به اون نرم افزار دسترسی داشته باشیم. یا بهتره بگم: برای دانلود اون نرم افزار, باید کل اینترنت و سایتها رو به هم بریزیم, یا زیر و رو کنیم, یا بشکافیم یا هر کوفتی که هست!. تا بتونیم به اون نرم افزار دسترسی پیدا کنیم. مخصوصاً که بعضی از نرم افزارها که رایگان نیستند و از طریق کرک کردن فعال سازی میشن, که برای انجام کرکشون, به مشکل بر میخوریم. مثل internet download manager یا winrar. اما اگه این افزونه رو روی NVDA داشته باشیم, میتونیم به تمامی برنامه های windos و حتی یکسری از برنامه های android هم دسترسی داشته باشیم. برای این کار, ابتدا با فشردن همزمان کلیدهای NVDA+N وارد منوی NVDA میشیم. بعد از اینکه منوی NVDA رو فعال کردیم, با کلید جهتنمای پایین صفحه کلید, روی گزینه ها حرکت میکنیم, تا به blind extra sub menu برسیم, و با فشردن کلید جهتنمای راست, وارد منوی این افزونه میشیم. یا برای اینکه راحتتر به این گزینه دسترسی پیدا کنیم, بعد از اینکه منوی NVDA رو فعال کردیم, حرف b رو میزنیم تا به این گزینه دسترسی پیدا کنیم. که در این حالت دوم, مستقیم وارد منوی این افزونه میشیم. اولین گزینه ی این افزونه, عنوانش هست, download voices. روی این گزینه enter میزنیم, که با پخش یک موزیک کوتاه یا لوگو, فعال میشه. بعد از اینکه این گزینه فعال شد, کلید alt رو میزنیم تا منوی این گزینه, یعنی download voices رو مشاهده کنیم. بعد از اینکه این منو باز شد, باز منوهایی رو به صورت sub menu مشاهده میکنیم که زبانهای این صداها هستند. که با جهت نمای راست صفحه کلید, وارد منوی این زبانها میشیم, و صداها یا وُیسها رو از اینجا انتخاب میکنیم. بعد از اینکه هر یک از این صداها رو انتخاب کردیم, ۲ تا گزینه واسمون ظاهر میشه. که یکی download و یکی هم listen to example هست که این صداها یا voice ها به صورت افزونه هستند و مخصوص NVDA. این از روش دانلود صداها در افزونه ی blind extra برای NVDA.
و اما مهمترین گزینه ی این افزونه, یعنی Extensions که این هم به صورت SubMenu هست. بعد این که وارد منوی NVDA شدیم, و همچنین وارد منوی افزونه ی blind extra شدیم, با جهتنمای پایین, روی دومین گزینه, یعنی extensions SubMenu میریم. و با کلید جهتنمای راست, وارد این منو میشیم. که در اینجا, یک گزینه, با عنوان open get extra رو مشاهده میکنیم. و با فشردن کلید enter, این گزینه رو فعال میکنیم. که این گزینه هم با پخش یک لوگو, فعال میشه. بعد از اینکه این منو باز شد, باز هم منوهایی به صورت SubMenu برامون ظاهر میشه که میتونیم تمامی برنامه های windows و حتی, یک سری از برنامه های android رو به صورت کاملا دسته بندی شده, به صورت SubMenuمشاهده کنیم. لازم به ذکر هست که برنامه هایی که با کرک فعالسازی میشن, به همراه کرکهای خیلی خوب که با یک کلیک روی کرک فعالسازی میشن موجود هستند. حتی صفحه خوان jaws هم به همراه فایل کرک به روشی که گفتم: کرک میشه. که توی این لیست همموجوده. امیدوارم از این آموزش خوشتون بیاد و لذتش رو ببرید. منتظر نظرهای دل گرم کننده ی شما دوستای گل خودم هستم. موفق باشید.

درباره سلمان روستا

سلام به شب روشنیهای عزیز. من، سلمان روستا هستم؛ متولد 26 بهمن 1367، از استان گیلان شهرستان فومن، نابینای مادرزاد هستم، به کامپیوتر و موسیقی و زبان انگلیسی علاقه دارم، عجیب!
این نوشته در آموزش, اخبار, اطلاع رسانی, اینترنت, ترفند, رایانه, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

14 دیدگاه دربارهٔ «آموزش کار با افزونه ی کاربردی و بسیار بسیار عالیِ blind extra, برای NVDA.»

  1. بهنام نصیری می‌گوید:

    سلمان جان سلام.
    آقا لذت بردم
    احسنت.
    فقط این افزونه کجا هست که ما بدانلودیم؟

  2. سلمان روستا می‌گوید:

    بچه های گل, باید من رو به خاطر این که لینک دانلود این افزونه رو توی پستم نذاشتم, ببخشید. راستش یادم رفته بود.

  3. محمود عُبِیدی می‌گوید:

    سلام وقت خوش:
    بسیار عالی بود.
    از شما بابت معرفی این افزونه, سپاس گزارم.
    پیوسته پیروز و پایدار باشید.

  4. سالار هادیپور می‌گوید:

    سلاااااااااااااااام مرسی

  5. رضا بخشی می‌گوید:

    سلام سلمان، مرسی از آموزشی که دادی مخصوصاً قسمت دانلود برنامه های کرک شده.

  6. علیرضا نصرتی می‌گوید:

    سلام دوستان هرطور شده این افضونه رو کاملا پاک کنید و نصب نکنین اصلا این افضونه و چیزایی شبیه این کامپیوترتونو کنترل میکنن ممکنه ایمیلتون اسکایپتون و… هک بشه شایدم بدتر.

    • سلمان روستا می‌گوید:

      سلام. چطور ممکنه؟ سندی واسه هک شدن کامپیوتر, یا ایمیل یا هر چیز دیگه ای توسط این افزونه یا چیزهای دیگه شبیه این هست؟ اگه هست, توی کامنتها بنویس. در ضمن, کسایی هستند که قبل از انتشار این پست, از این افزونه دارن استفاده میکنن. پس چرا کسی نیومده و حرفی نزده؟ مگه, خود من از این افزونه استفاده نمیکنم؟ آخه چرا دنبال حاشیه هستین؟ اگه هروقت مستندی آوردین که ثابت کرد که چنین چیزی هست, درست. موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *