تشکر از رایتل به خاطر راه اندازی پرداخت قبوض به صورت گویا و جمع آوری ایده های دوستان برای انتقال به رایتل. در جهت بهبود خدمات. لطفا وارد شوید

سلام دوستان عزیز شب روشنی.
حالتون خوبه؟.
خب خدا رو شکر.
دوستان بی مقدمه میرم سر اصل مطلب.

من حدود ۳ ماه پیش زنگ زدم به شرکت رایتل برای پرداخت قبض سیمکارت دائمی که پرداخت میشد و گاهی تا دو هفته نمینشست به حساب رایتل. مگر فرم پیگیری پر بشه تا پرداخت انجام بشه.
بعد کسی که داشت تو مرکز تماس پاسخ میداد گفت از سایت پرداخت کنی آنی پرداخت میشه.
من گفتم امکانش برای نابیناها وجود نداره یا اگه داره هم مشکله.
آخه بعضیها هم نمیتونند با وب ویسُن کار کنند.
خودم یکیش.
بعد گفتم بهشون که اگه امکانش باشه گزینه ای رو روی سامانه ۲۰۰ بزارند تا نابیناها بتونند پرداخت قبض انجام بدن و شارژ بگیرند. اون پاسخگو گفت صداتون ضبط میشه و اگه امکانش باشه انجام میشه.
دیشب من متوجه شدم دیدم این گزینه فعال شده. من هم تصمیم گرفتم تا این پست رو بزنم و ازشون تشکر کنم و هم بگم کلیه کسانی که این مطلب رو میخونند اگه ایده ای دارند که هم بتونه برای نابیناها خوب باشه هم در جهت بهبود کیفیت خدمات تأثیر داشته باشه رو تو کامنت ها بگند.
چون من زنگ زدم به شرکت و تشکر کردم گفتند اگه ایده ای داریدد بگید تا ترتیب اثر داده بشه.
من اینجا رو معرفی کردم و بهشون گفتم که چنین پستی زده میشه. پاسخگو هم آدرس سایت رو گرفت و گفت به همکاران منعکس میکنه تا بیان و ایده هاتون رو جمع آوری کنند. حالا منم میگم ایده هاتون رو بنویسید تا اگه شد بیان بخونند.
منتظر کامنتها و ایده های تمامی شما نابینایان عزیز هستیم.
با اجازه.

درباره سید مجتبی مرتضوی

سلام! من سید مجتبی مرتضوی متولد 22 بهمن 1361 از یاسوج در زمینه تئاتر فعالیت میکنم. در زمینه گوشیهای سیمبین هم دستی بر آتش دارم. اگه کسی داره با تلفن با من صحبت میکنه اگه شماره ای بگیره میفهمم چند میگیره. با تشکر
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, اقتصادی, تلفن همراه, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال و , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

7 دیدگاه دربارهٔ «تشکر از رایتل به خاطر راه اندازی پرداخت قبوض به صورت گویا و جمع آوری ایده های دوستان برای انتقال به رایتل. در جهت بهبود خدمات. لطفا وارد شوید»

  1. زهرا آيت می‌گوید:

    سلام.
    از شرکت رایتل بخاطر حس مسئولیتشون و توجه به نابینایان صمیمانه تشکر میکنم.
    من سیمکارت رایتل ندارم،
    اما همراه اول که دارم همش باید منتظر باشم پدرم رمز روی کارت رو برام بخونه.
    اگه یه راهی باشه به صورت بریل، یا هر راهی که نابینا بتونه خودش مستقل سیمکارتش رو شارژ کنه، واقعا عالی میشه.
    از شما هم تشکر میکنم که اطلاعرسانی کردین.

    • جابر جعفری می‌گوید:

      با سلام و درود فراوان خدمت شما و تمامی دوستانی که مشکلی مشابه مشکلی سرکار خانوم دارند شما میتوانید با داشتن یک شماره کارت بانکی عضو شبکه شتاب و تهیه رمز دوم آن از طریق دستگاه خودپرداز بانک مربوطه با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۳۴ آسانپرداز تماس بگیرید و نسبت به شارژ تلفن همراه اول ایران سل و حتی خرید بلیت هواپیما اقدام بفرمایید لازم به ذکر است که این سامانه گویا و کاملا مورد اعتماد و دقیق و سریع عمل میکند پس از وارد شدن به سامانه ابتدا نوع تلفن مورد نظر را انتخاب سپس شماره خط را از شما درخواست میکند اگر شماره خودتان را درست شنیدید عدد یک را میزنید سپس مبلغ شارژ از هزار تومان تا بیست هزارتومان را انتخاب سپس از شما درخواست یک شماره کارت عضو شتاب میخواهد پس از وارد کردن شماره کارت کلید ستاره بعد رمز دوم مجدد ستاره اگر همه چیز درست باشد سامانه اعلام میکند که وضعیت شارژ موفق است و به خط مورد نظر فورا پیام ارسال میشود شماره گیری این سامانه با خط ایران سل کاملا رایگان میباشد و امکان ذخیره شماره نیز در آن وجود دارد با خرید شارژ در قرعه کشی هفتگی نیز میتوانید شرکت کنید من پنج سالی هست از این روش استفاده میکنم و به هرکس هم این روش را آموختم حتی افراد بینا خیلی راضی بودند امیدوارم به کارتون بیاد از طولانی شدن کامنت پوزش میطلبم تا یادم نرفته شما میتوانید از طریق شماره گیری ۰۹۹۹۰ با خط همراه اول نیز نسبت به خرید شارژ اقدام نمایید که به نظر من روش اول بهتر است چون منوهای خرید شارژ سامانه همراه اول خیلی در هم تنیده میباشد موفق و پیروز باشید در پناه یزدان پاک

  2. سلام.
    منم از شرکت رایتل بابت راه اندازی پرداخت قبوض به صورت گویا تشکر میکنم.
    من چند تا ایده داشتم که اگه واقعا اجرایی بشه خیلی خوبه.
    یکی اینکه مثل شرکت ایرانسل، ی کدی بزاره که باهاش بتونیم بررسی کنیم که منطقه ای که در حال حاضر توش هستیم، چه پوششی از اینترنت رو پشتیبانی میکنه. یعنی ۴g داره یا نه. چون در حال حاضر، برای بررسی مناطق تحت پوشش باید به سایت رایتل مراجعه کنیم و باید از روی نقشه ببینیم که چه مناطقی تحت پوشش ۴g قرار گرفتند، همچنین مناطق تحت پوشش ۳g, دارای پوشش داخلی هستند یا خارجی. خب این برای نابیناها مناسب نیست، چون نمیتونیم دقیق ببینیم که نقشه چجوری هست. اگه ی کد دستوری برای این موضوع بزارند، یا حد اقل لیست شهرهای پوشش رو دقیقا توی سایت رایتل بزارند و البته بروزرسانی هم بشه، خیلی عالیه.
    دومین نکته اینه که وقتی به صورت آنلاین میخواهیم سیمکارت بخریم، ی قسمتی بود که فکر کنم مربوط به انتخاب نوع سیمکارت بود. این قسمت رو صفحه خوانهای ما پشتیبانی نمیکنه و ی بینا باید با موس برامون انتخاب کنه. چون من برای گرفتنه سیمکارت هدیه از سایت اقدام کردم، این مشکل رو داشتم. اگه این مشکل برطرف بشه خیلی خوبه.
    سومین نکته هم اینه که ی وقتهایی به مناسبت های مختلف، توی کانال تلگرامی رایتل بسته های مصرفی به همون مناسبت اعلام میشه. مثلا برای همین دهه ی فجر، فکر کنم همون روز دوازدهم بهمن بود که چندتا بسته ی اینترنتی با ۵۰% تخفیف از طریق کانال تلگرامی رایتل اعلام شد. ولی متأسفانه مشکل این بود که بسته ها رو به صورت عکس توی ی جدولی نوشته بودند و باید اون عکس رو باز میکردیم تا ببینیم چه بسته هایی اعلام شده، اما خب چون من متأسفانه اطرافم شخص بینایی وجود نداشت، دیگه نتونستم فهرست بسته ها رو دریافت کنم. اگه اینجور بسته ها، به صورت متنی هم توی کانال تلگرامی رایتل اعلام بشه، چه نوع بسته، چه حجم بسته و چه نحوه ی فعالسازی بسته، خیلی عالی میشه.
    به عنوان چهارمین نکته که به ذهنم میرسه، اگه رایتل بسته های نامحدود اینترنت ارائه کنه خیلی میتونه پیشرفت کنه. خب مثلا بسته های دکا، درسته از نظر مکالمه تقریبا نا محدود هستند. ولی منظوره من، اینترنت هست. مثلا بسته هایی ارائه بشه که کاملا نا محدود باشه و هیچ محدودیتی از نظر میزان استفاده از حجم اینترنت، در نظر گرفته نشه؛ ولی ساعات استفاده از این بسته ها، ی ساعات مشخصی باشه. دقیقا مثل همراه اول که بسته های نا محدود از ساعت ۱ شب تا ۱۱ صبح ارائه کرد. همچنین اگه رایتل بتونه سعی به گسترده کردن پوشش ۴g در شهرها و شهرستانهای مختلف کنه، خیلی خوب میتونه پیشرفت کنه. مثلا رایتل تقریبا میتونم بگم که پوشش ۳g رو توی ساوه تقریباً زود و البته خیلی هم خوب راه اندازی کرد. اگه بتونه اینجا ۴g هم ارائه بده خیلی عالی میشه، چون میدونم که خیلی از ساوه ایها، کلاً از خدمات و مخصوصاً اینترنت رایتل استفاده میکنند و با اینکار، رضایت مشتریانش رو بهتر میتونه جلب کنه.
    موفق باشید.

  3. جابر جعفری می‌گوید:

    با سلام و درود فراوان خدمت شما دوست گرامی و تشکر بابت انتشار این پست و تشکر دوم از دست اندر کاران شرکت خدمات رایتل بابت توجه به حقوق نابینایان عزیز من یک پیشنهاد داشتم گفتم مطرح کنم اگر امکانش بود به سامانه گویای مورد نظر اضافه بشه اگر امکان خرید شارژ و پرداخت فیش تلفن به این سامانه افزوده شده لطف بفرمایند گزینه ای را قرار بدن که از طریق آن بشه بسته های اینترنتی و گاها بسته های تشویقی را که دوست عزیزمان گگفتند فعال نمود یعنی ابتدا نام بسته اعلام بشه پس از انتخاب مشخصات بسته اگر مورد تایید کاربر بود در مرحله بعد شماره همراه خواسته شود پس از وارد کردن شماره بسته مربوطه روی خط اعمال بشه و پیامکی مبنی بر فعال بودن بسته ارسال بشه اگر هم مورد تایید نبود با زدن مثلا کلید ستاره به مرحله قبل یعنی نام بسته ها برگرده و به همین ترتیب البته بسته های تشویقی و مشخصاتشون به روز به این گزینه افزوده بشه این پیشنهاد من بود امیدوارم مورد توجه شما مسئولین مربوطه قرار بگیره و در صورت امکان نسبت به فعالسازی اون ترتیب اثر بدید از حسن توجه شما کمال تقدیر و تشکر را دارم

  4. رضا می‌گوید:

    سلام من هم میخوام بگم اولا توی ثبت نام سیمکارت اونجا که میخوام نوع و اندازه سیم کارت و بسته آغازین را بزنم باید بینا باشه تا بزنه این خوب که درست بشه و بسته های اینترنت متنوع هم باشه نامحدود هم خوب سرعت رایتل خوب هستش و من تشکر میکنم.

  5. علی رحیمی می‌گوید:

    سلام. منم بخاطر این که رایتل کار مارو راحتتر کرده, تشکر می کنم. چندتا چیز اومد تو ذهنم که بد ندیدم اینجا بگم:
    مناسبسازی فرم ترابردپذیری به رایتل
    مناسبسازی فرم ورود به سامانه کنترل حساب اینترنتی (ecre)
    مناسبسازی فرم ثبت نام سیمکارت رایتل قسمت انتخاب محصول
    فعالسازی/غیرفعالسازی خدمات رایتل از طریق سامانه ۲۰۰
    فعالسازی/غیرفعالسازی/تعویض راینواز از طریق سامانه ۲۰۰
    ثبت انتقادات/پیشنهادات/شکایات به صورت صوتی از طریق سامانه ۲۰۰

    • یک شب روشنی می‌گوید:

      با سلام خدمت شما شب روشنی محترم, , و تشکر بابت انتشار این پست. و تشکر از دست اندر کاران شرکت خدمات رایتل بابت توجه به حقوق نابینایان. . من سیم کارت رایتل ندارم! ولی چون شرکت رایتل به حقوق ما نابینایان احترام گذاشتن و این مشکل رو برطرف کردن و آماده ی شنیدن پیشنهادات و انتقادات و حل مشکلات مشترکین نابینا هستن, منم حتما در اولین فرصت مشترک رایتل خواهم شد. من یه پیشنهاد دارم اگر عملی بشه خیلی نابینایان خوشحال میشن. اون هم اینه که با توجه به اینکه نابینایان بیشترین راه ارتباطیشان از طریق گفتاری و اینترنتی هست, و بیشتر امور خود را به وسیله ی تلفن همراه انجام میدن, خواهشمندیم در صورت امکان شرکت رایتل طرح های تشویقی و تخفیفی رو برای نابینایان اختصاص بدن. امیدوارم مورد توجه شما مسئولین مربوطه قرار بگیره از حسن توجه شما کمال تشکر داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *