روش کپی کردن فایلها و ایمیجهای حجیم روی فلش مموری:

به نام خداوند مهربان.
سلام دوستای گلم.
امروز هم با یه آموزش توپ در خدمتتون هستم.
خیلی وقتها میبینید که فایلهای ایمیج .iso و امثال اینا که از روی dvd تهیه شده و حجمش بیشتر از ۱گیگ مثلاً ۴گیگ هست روی فلش مموری کپی نمیشه و موقع کپی گرفتن پیام میده که حجم این فایل بیشتر از فضای فلش مموری هست در صورتی که مثلاً یک فلش ۱۶گیگ تمام فضاش خالی هست اما اجازه ی کپی نمیده.

lما هم نیاز داریم مثلاً یک دیویدی ویندوز در روی فلش کپی بگیریم و به بنده خدایی بدیم تا مشکلشو حل کند.

برای حل این مشکل به شرح زیر عمل کنید و حالشو ببرید.
hالبته یادم نیست تو این سایت این اموزشو دوستان دیگه نوشته اند یا نه جست و جو هم کردم نیافتمش.

گام به گام براتون توضیح میدم که تنهایی هم میتونید انجامش بدین.
چه بینا چه نابینا از این آموزش میتونه استفاده کنه.
و اما بریم سر اصل مطلب:
اگه داخل فلش مموریتون اطلاعاتی دارید حتماً داخل یکی از درایوهای کامپیوترتون کات =cut= کنید تا هیچ چیزی داخل فلش مموریتون نماند.
برای اینکه کاملاً معلوم بشه داخل فلش مموری خالی شده یک راه اصولیش هم اینه که روی نام فلalt+inter یا اینکه ش راستکلیک کرده propertys را باز کنید و مشاهده کنید.
وقتی مطمئن شدید فلش مموریتون کاملاً خالی شده میریم سراغ فرمت کردن به روش زیر:
دوباره روی نام فلش مموری راست کلیک یا همان کلید applycation را زده گزینه format را انتخاب کنید.
اینجا دقت داشته باشید:
در تب اولی روی گزینه start format هستید که فعلاً کاری نداریم.
در تبهای بعدی فقط گزینه fat32 یا fatx یا هرچی شبیه اینه را با جهت نماها یا موس به ntfs تغییر بدین و حالا در تبهای بعدی نیز گزینه ها را دستکاری نکنید،
فقط در تب یکی مونده آخر اگه گزینه quick format تیک داره هست اونم برای اینه که اگه تیک داشته باشه سریع فرمت میکنه و اگه نداشته باشه فرمت کردن طول خواهد کشید.
پیشفرضش تیک داره اما میتونید به دلخواه خود تیکشو بردارید.
و در تب بعدی start format را بزنید و در انتها یه ok میخواد و close اونم بزنید کار تمام است.
حالا با خیالی راحت هرچی خواستین داخل فلش مموریتون کپی کنید ما را هم دعا کنید.
موفق باشید.

درباره جواد نوعی

به نام خدا سلام. بنده جواد نوعی در مذهب شیعه =اسلام= اهل شهر اردبیل و نابینای مطلق هستم. از سنین کودکی =8 سالگی= همان ابتدای مدرسه در زمینه موسیقی فعالیت دارم و از سال 87 هم به کامپیوتر روی آوردم و آخرش هیچ چی دیگه تا پیش دانشگاهی خواندم ولی چون پارت مارت نداشتم نتونستم تإمین کنم ترک تحصیل کردم و حدود 9 ساله با لطف ایزد منان، برای زنده ماندن چالش میکنم. در حال حاضر 4 سال است که در انجمن نابینایان شهر اردبیل مشغول آموزش موسیقی و کامپیوتر نابینایان هستم و همچنین برای کیبردهای سری korg و yamaha یه سری برنامه هایی طراحی کرده ام و الان هم مشغول ساخت حرفه ای موزیکهای پلیبک به درخواست خوانندگان صدا سیمایی هستم. البته ادعای معلمی نمیکنم من همیشه از دیگران یاد میگیرم. اکنون هم افتخار آنرا دارم که عضو این وبسایت در محضر دوستان و کاربران عزیز خدمتگزار هستم و همچنین لازم به ذکر است علت فعالیت من اینجا این نیست که فقط برای خودم اطلاعات جمع آوری کنم بلکه هرچیزی که از این وبسایت و سایر مراکز فعالیت نابینایان دستم میرسد به خدا بدون هیچ چشم داشت و رایگان حتي بدون اینکه یه سری افراد خبر داشته باشند، و یا درخواست کنند، در اختیارشان میزارم و حتي از دوستانم که واقعاً دستشونو فشرده ام بهم خیانت کرده اند دریغ نمیکنم لذا، هر پرسشی که در این سایت مطرح میکنم اگر کسی جواب میدهد مطمئناً نه فقط به من بلکه به چندین نابینا و همنوع دیگر خود که به اینترنت دسترسی ندارند پاسخ داده و مشکلشو حل کرده. با یه سری فرصتهایی که دستم اومده میتونستم هیلی وقتها سودجویی هم کنم حتي کسی هم نمیفهمید حتي با امکاناتی که در دست داشتم اگر میخواستم استفاده کنم و یا بفروشمش خیلیا هم نیاز مند بودند تا الان میلیونها پول نسیبم شده بود، اما در این میان خدای خود را گواه و شاهد گرفته و نه از روی ترحم بلکه انجام وظیفه نموده ام. نمیخوام فضایی توخالی درست کنم اما واقعاً از دست یه سری افراد دلم پره همینجا نوشتم. تا کنون سه پایگاه فعالیتی در اینترنت با فعالیت شخصی خودم راه اندازی کرده ام: اولی پایگاه اینترنتی WWW.golsanmusic.ir با ارائه فضای رایگان آپلود فایلهای هنری، برای استقبال و معرفی بیشتر هنر موسیقی معلولان به جامعه بود که با عدم استقبال و همکاری نابینایان مواجه شدم جمعآوری کردم ،و دومی www.hoseynienet.blogfa.com برای فعالیتهای مذهبی و دانلود نوحه های کامل آذری سومی www.javadorg.blogfa.com برای دانلود برنامه های =کیبرد= شخصی که خودم طراحی کرده ام. امیدوارم بتوانم قدمی کوچک در راستای خدمت به همنوعانم بردارم.
این نوشته در آموزش, اطلاع رسانی, ترفند, دسته‌بندی نشده, رایانه ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

10 دیدگاه دربارهٔ «روش کپی کردن فایلها و ایمیجهای حجیم روی فلش مموری:»

  1. سلام جواد جان! واقعا آدم از آموزشهایی که میدی لذت میبره. واقعا خسته نباشی

  2. میلاد نصرتی می‌گوید:

    آقا جواد شما همیشه با آموزشهای خوب میایید

  3. شهاب می‌گوید:

    سلام بر شما جواد جان آقا واقعا ترکوندی با این آموزشهای فوق العاده .
    تشکر عالی بود .

  4. سلام آقا جواد.
    دستتون درد نکنه مثل همیشه عالی و کاربردی بود.
    خسته نباشید.

  5. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام آقا جواد.
    واقعا اینجا کم داشتیمت.
    تشکر بسیار زیااااد.

  6. یعقوب سرچمی می‌گوید:

    سلام جواد جان از شما متشکر و سپاسگزارم

  7. فرزاد می‌گوید:

    سلام جواد جان مرسی ممنون ایول بر تو آقا من از چند نفر پرسیدم کسی نمیدونست این مشکل من را حل کنه وقتی اومدم این پست شما را دیدم خیلی خوشحال شدم یاشا سن

  8. محمود عُبِیدی می‌گوید:

    سلام وقت خوش:
    سپاس از آموزش مفیدتان.
    پیوسته پیروز و پایدار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *