آخرین جوابیه ما به محمد حسنی! دیگر سکوت بس است/ حتما بخوانید

 

باسمه تعالی
ضمن عرض سلام و خوشآمدگویی به تمام عزیزانی که این پست را برای خواندن انتخاب کرده اند.
لطفا اگر تا کنون پستهای اختلافی ما و دشمن دیرینه مان که به علت اینکه فکر نکند ما از او ذره ای ترس داریم، اسمشان را میآوریم را مطالعه نکرده اید، این پست را مستثنا کنید و تا آخر بخوانید. زیرا تمام مطالبی که خواهیم گفت با مطالب اختلافی پیشتر تفاوت دارد و این پست، تماما بر پایه استدلال است. نه روش دیگر

جریان چیست؟

پیش از اینکه ما اقدامی کنیم و اطلاعیه ای بزنیم، این آقا در فایلی ۸۳دقیقه ای، توهیناتی را به کاربر ما مهدی عزیز زاده انجام دادند که ما به ایشان پاسخی ندادیم و ایشان پاسخ ندادن ما را موجب ترس ما دانسته اند. در حالی که علت پاسخ ندادن ما، مجموعه عملیاتی است که آوازه آن بعدا به گوش تمامی نابینایان حاضر در فضای مجازی، بدون نیاز به پست اطلاعیه ای خاص، خواهد رسید.
اما بر خود لازم دانستیم که به مطالب گهربار ایشان در این فایل صوتی، به صورت متنی پاسخ دهیم. زیرا ما خواهان این نیستیم که کاربران بر سر یک مشت مطالب که تنها فایده گوش دادن در همان زمان را دارند، حجم خود را تباه کنند.
ابتدا ما سخنان ایشان را در یک هدینگ جداگانه میآوریم و پاسخ خود را دقیقا زیر آن مینویسیم. پاسخی که سراسر استدلال عقلی است نه نقلی.

محمد حسنی: فحاشی نکردن شب روشنیها از ثمرات کشور عشق است/ خوشحالیم که معلم اخلاق شب روشنیها هستیم!

اولا اگر ما معلم اخلاقی چون شما داشته باشیم که هروقت به صلاحتان باشد توهین نکنید و هروقت دیدید اوضاع مناسب است، توهین میکنید، همین الان حاضریم بساطمان را جمع کنیم و در سایتمان را گل بگیریم.
علت عدم فحاشی به شما در این پست، تنها و تنها و تنها این بود که هر چیزی شایستگی ای دارد و لابد ما خود را شایسته این ندیدیم که دهان خود را به فحاشی به امثال شما باز کنیم. زیرا حتی فحاشی هم ارزش میخواهد. ما با این کارمان، کم اهمیتبودن شما را اثبات میکنیم نه معلم اخلاق بودن شما را. در ضمن، معلم اخلاق، خودش صاحب اخلاق و کمالات با فضیلتی است که در ادامه از این مکارم اخلاق سخن خواهیم گفت.

محمد حسنی: دانلود و آپلود دانه دانه از چهل گیگ فایل تنها در ۲۴ساعت غیر ممکن است!

پاسخ مدیر فنی: خدا گواه است که ما پس از شنیدن این سخنان تاریخی از شما، چقدر خندیدیم و مسبب گناه خندیدن در ایام صفر، آن هم چند روز مانده به اربعین حسینی، تنها شما هستید. خدا به شما خیر دهد!
و اما راجع به چیزی که ۱۰دقیقه از وقت خود را صرف بیان این اکتشاف علمی عجیب کردید.
تکنولوژی خیلی پیشرفت کرده و گوگل هم جزئی از این پیشرفت دهندگان به حساب میآید. همچنین، یکی از امکانات ویژه این کمپانی جالب، که حتی مردم دور افتاده ترین نقاط زامبیا هم از آن استفاده میکنند، قابلیت search (جستجوی) است. از این امکان استفاده های بسیار زیادی میتوان کرد. یکی از این استفاده ها، نوشتن عبارت ssh چیست در کادر مربوطه و زدن یک بار دکمه تب و فشردن اسپیس است. اما از آنجایی که طبق فایل صوتیتان دریافتیم که شما قادر به تبدیل تمامی لینکهای رپیدپارستان به txt هم نیستید و برای انتقال باید دانه دانه start download بزنید و لینک بگیرید، و ممکن است جستجو برایتان سخت باشد، با یکی لز نتایج جستجوی این عبارت را که کاملتر است، برای سهولت کار شما میگذاریم. شرمنده که نتوانستیم به جای شما اینتر بزنیم. اگر ممکن است
اینجایک اینتر بزنید.

محمد حسنی: آمار سایت شب روشن تقلبی است.

پاسخ مدیر فنی: سایت در زمانی که شما ادعا کردید دان بود, پس این عدد ساخته ی ذهن خود شماست.
اما اگر حرفتان راست است, به همان میزان, برای ما آدرس آیپی بیاورید
منظور ما آیپی بدون تقلب و دست ساخت است, چرا که میتوان از یک رینج خاص آیپی تقلبی ساخت
به علاوه در روزهای آتی که شما ادعا به کم شدن بازدید سایت شب روشن دارید, همه میدانند که ما درگیر ارتقاع سرویس هاستینگ بودیم و خود شما بهتر میدانید که خود سایت یک هفته از دسترس خارج بود, حال!, چه گونه ممکن است که سایت دان است, بازدید به آن وارد شود
بیش از این با توضیحات فنی سر کاربران را به درد نمیآورم, و این را هم میدانم که دانش شخص تو از دریافت بیشتر توضیحات فنی به دور است
اما مایلم اگرچه کسی از کاربران خودمان قصد بحث و تبادل نظر در مورد آمار شب روشن را داشته باشد, من به تنهایی و به شخصه آماده ی پاسخ گویی فنی و کامل هستم.

محمد حسنی نگران این است که ما سال دیگر به فضای بیشتری نیاز داریم

مدیر فنی در پاسخ میگوید: طی دو سال، ۴۰گیگ فایل به لطف کاربران در فضای دانلودی مربوط به سایت وجود دارد. اگر اینگونه حساب کنیم که طی دو سال دیگر یا حتی یک سال آینده، ۴۰گیگ دیگر از این فضا پر شود، هنوز ۲۰گیگ دیگر باقی میماند.
اما فرمول محاسباتی:
۴۰+۴۰ =۸۰ گیگ
۱۰۰-۸۰ =۲۰ گیگ
امیدوارم که به درستی و با دقت کامل حساب کرده باشم. آخر بنده مطلع شدم که شما اهل محاسبه اید و هیچگاه در محاسبه تان اشتباه نمیکنید.

محمد حسنی در قضیه سال پیش، ما را هم فحاش مینامد!

در قضیه ای که سال پیش اتفاق افتاد، ما تنها اجازه انتشار پست دفاعیه ای به آقای رحیمی دادیم. اما هیچ جای عرف و قانون، به ما فحاش نمیگوید. پس با استدلال شما، آیا قاضی ای که اجازه دفاع به یک زناکار یا قاتل یا جانی میدهد، خود زناکار و یا قاتل و یا جانی است؟ اگر این طور باشد و با رویه قانونی شما، تمام قضات کشور به عقیده شما باید اعدام شوند. اینطور نیست؟

محمد حسنی: شب روشنیها ضرر کردند نه ما!

مدیر فنی پاسخ میدهد: تمامی فایلها انتقال پیدا کرده، ولی فایلهای ایشان، همه حذف شده اند. در ضمن ما سود هم کرده ایم و به قول خودتان، عدو شود سبب خیر! زیرا رپیدپارس جایی برای مانور دادن روی فایلها نبود. ولی در سرور ما امکان هرگونه دخل و تصرف در فایلها را داریم.
حال، منهای کنترل کامل بر روی فایلها، ما مستقیما میتوانیم لینکها را با همان روشی که در بالا توضیح داده شد در عرض صدم ثانیه به سرور منتقل کنیم و با سرعت بسیار بیشتر از رپیدپارس، در اختیار عموم قرار دهیم.

محمد حسنی: من کاری نکردم که بخواهم از بهنام نصیری عذرخواهی کنم!

مدیر فنی به طرفداری از بهنام نصیری با استدلال پاسخ میدهد:
اولا: من وظیفه خودم میدانم که به عنوان دوست از بهنام نصیری طرفداری کنم.
ثانیا: در بسیاری از کامنتهای سایتتان به بهنام نصیری صریحا اهانت کردید. برای نمونه به این دیدگاهها توجه کنید!

آرتیمان می‌گوید:
۱۲/۰۵/۱۳۹۴ در t ۴:۴۱ قبل از ظهر
درود بر شما پست جالبی بود پس همه با هم بگیم زنده باد آمار سایت روز خاموش
پاسخ به آرتیمان
خادم پایگاه می‌گوید:
۱۲/۰۵/۱۳۹۴ در t ۴:۴۶ قبل از ظهر
سلام/خخخ، روز خاموش دیگه به قول لرها چه فت قلقلی ایه؟!/ساعت چهار و نیم صبح بی خوابی زده به کله ی مبارکهااااا….

علیرضا ایزدی می‌گوید:
۱۲/۰۵/۱۳۹۴ در t ۲:۴۵ بعد از ظهر
سلام آقای حسنی و تشکر از مطلبتون و خودتون که منتشرش کردین.
مثل اینکه دوباره جر و دعوا شروع شد/خخخ
این کش لقمه هم داره دردسر ساز میشه باز.
خب ان شاء الله که حل بشه این موضوع هم. و بهتره که کسی هم بهش دامن نزنه که ممکنه خودش هم آسیب ببینه.
ولی در خصوص آمار بازدید و این نوع تقلب من که به آمار وبلاگم خیلی حساسم. یعنی اینکه دوست ندارم الکی بره بالا، و واسه همین خودم خیلی کم بهش سر میزنم. یعنی تا اونجایی که میشه بهش سر نمیزنم! دیگه من خیلی خیلی حساس شدم رو این موضوع/خخخ
حالا این دوستان شب روشنی هر جور که بازدیدشون رفته بالا یا اینکه بردنش بالا به خودشون مربوطه به نظرم، و اگر خودشون بردنش بالا که متأسفم براشون، و با این روش ۱ میلیارد بازدید هم ارزشی نداره، ولی اگر واقعا تبلیغات تأثیرگذار بوده و افراد زیادی به سایتشون سر میزنن که مبارکشون باشه و بهشون هم تبریک میگم.
ولی از تعداد بازدید کنندههاشون به نظر میرسه از این نوع تقلب استفاده نکردن، و همچنین اون کلید واژههایی که به وسیله اونها سایتشون پیدا شده به نظر میرسه توسط کسانی که تبلیغ سایت رو شنیدن استفاده شده باشن.
مثل shaberoshan.ir
shaberoshan
shabehroshan.ir
http://www.شبروشن.ir
و غیره.
خلاصه من که نمیدونم، ولی احتمالا یکی از احتمالات بالا درباره این موضوع صدق میکنه و شاید هم دو تاش.
پیروز و سربلند باشید، یا حق.
پاسخ به علیرضا ایزدی
خادم پایگاه می‌گوید:
۱۲/۰۵/۱۳۹۴ در t ۴:۱۸ بعد از ظهر
سلام علیرضای عزیزم.
تشکر از دیدگاه شما برادر بزرگوارم اما پاسخ به شما:
شاید اگه دوستان شب روشنی به جای من میخواستند این دیدگاه شما رو مدیریت کنند اون رو ویرایش میکردند یا اصلاً نشونش نمیدادند اون رو اما واقعیت اینه که مدیریت من در این باره با اون دوستان بسیار بسیار متفاوته.
من به اخلاق و قانون معتقدم و اعتقادم اینه که ما اگر قانون و اخلاقیات رو رعایت کنیم، حق داریم که در مورد هر موضوعی اظهار نظر کنیم چون الحمد ل الله آزادی بیان، تو این مملکت لا اقل به عنوان حق مسلم هر انسانی تعریف شده منتها این آزادی نباید خلاف حرمتها باشه.
اینکه دقیقاً تو سایت شب روشن چه اتفاقی داره میفته، خدا بهتر میدونه و البته خلایقی از مجموع مخلوقات خدا اما هر احتمالی رو میشه در نظر گرفت، چون اولاً اونا از مدیریت فنی بسیار خوب و تحسین بر انگیزی استفاده میکنن که قدرت این رو داره که بتونه شیطنت کنه و وقتی من با دانش اندک فنیم راهی راحت رو تو اینترنت پیدا کردم که مال سایت ترفندستانه و هم میتونه بازدید رو بالا ببره و هم بازدید کننده رو، چطور ایشون نمیتونن چنین کاری رو انجام بدن؟!.
از طرفی دیگه، ظاهراً آقای نصیری هم در برنامه ای شرکت کردند و اینجوری که نوشتند، سایت رو هم اونجا تبلیغ کردند و ظاهراً این تبلیغ اینقدر سر و صدا کرده که ملت دارن تا یه ماه بعد از پخش اون برنامه، هنوزم که هنوزه از سایت شب روشن بازدید میکنند و جالب هم اینجاست که بعد از یک ماه هم حاضر نیستند دست از سر این سایت و پهنای باندش بردارند و این در حالیه که سایت اونها، مثل اکثر سایتهای نابینایی و از جمله پایگاه کشور عشق، نه عکسی داره و نه جذابیتی در طراحی ظاهریش.
علیرضای عزیز، من هم امیدوارم هر مسأله ای که طرح میشه، در نهایت به اون نتیجه ای که حقشه منتج بشه اما به این خاطر در مورد بحثهای اونا اظهار نظر میکنم که به خوبی میدونم، آمار سایت اونا، چه واقعی و چه ساختگی، بعدها چماقی میشه و بر سر مایی فرود میاد که بازدید پایگاهمون متجاوز از دویست سیصد نیست.
به هر حال، هرچی که هست مبارکشون باشه اما ای کاش برای ظاهر کار هم که شده، لا اقل یکی از این هزار نفر بازدید کننده ی جذب شده از طریق شبکه ی قزوین، [البته بنا به ادعای جناب نصیری) یه کامنتی دیدگاهی چیزی مینوشتند که لا اقل اونا هم بتونن بهش استناد کنند و بگن که ببینین، اینم یکی از همون هزار تا بازدید کننده ی جذ شده، هرچند که تو این فضای مجازی، جعل دیدگاه هم هرگز کار سختی نیست و من میتونم با همین آیپی و یا نهایتاً با فیلتر شکن بیام و با نام صفتر قلی نظر بذارم و بعد خودم هم بهش جواب بدم اما من نظر شهاب رو هم میپسندم که نوشت نباید تا نمیدونیم و خبر نداریم به کسی اتهام بزنیم ولی ای کاش که مطمئن بودیم که این آمارها بعداً به چماقی علیه مون تبدیل نمیشن که مجبور باشیم نه اینکه در کار اونها دخالت کنیم، که برای چماقهای احتمالی به دنبال ضد ضربه بگردیم.
به نظرم ای کاش بچه های شب روشنی هیچ وقت طی مطلبی مجزا به حرفهای مجتبی خادمی واکنش نشون نمیدادند و همین بهنام نصیری رو میفرستادند تا با قدرت بیان بالا و متینی که داره یه نظری چیزی زیر مطلب مجتبی مینوشت و بهش جواب میداد.
اینجوری حرمتها هم بیشتر حفظ میشدن ولی به نظر من، تا اوضاع وخیمتر نشده باید دیپلوماتهای دو سایت با هم بشینن و یه توافقی مشابه همون چیزایی که قبلاً با هم پشت پرده میبستن ببندن و تمومش کنن تا گوش کنیا عصبانی نشدن، چون ممکنه زمان از دست بره و اونا هم مث شب روشنیا عصبانی بشن و اون موقع دیگه سخت بشه جمش کرد این قصه رو.
پاسخ به خادم پایگاه

ثالثا: اکنون شاهد ضجه زدن شما هستیم نه بهنام نصیری. بهنام نصیری برا بقای خدمت به نابینایان ضجه زد، اما شما برای چه ضجه میزنید؟ برای فایلهایتان! فایلهایی که قصد دانلود تکتک و آپلود مجدد آنها را دارید.
رابعا: این بهنام نصیری است که با جستجوی نامش در گوگل، در سایت شما بدنام میشود. به آموزش جستجو در گوگل مراجعه شود. شما نام او را به عناوین مختلف مثل: بهنام نصیری این نابینای قزوینی، بهنام نصیری قاری قرآن و … برچسب کرده اید و به بازی گرفته اید. در حالی که همه میدانند او در شهر و دیار خود، صاحب ارج و قرب بسیاری است. گرچه با برچسب زدنهای شما، بهنام هویتش تغییر نمیکند و هیچ چیزی از او کسر نمیشود، لیکن نمیشود جلو انسانهای ظاهر بین و کسانی که برای اولین بار شخصیت او را به اشتباه در سایت شما میبینند شد. علت عذرخواهی شما از بهنام این بود که اگر مهدی دچار افشاگری شما شده، به علت اشتباهی بوده که در کامنتهای یک پست مرتکب شده. اما بهنام بابت جرمی و اشتباهی که نکرده تخریب میشود.
گرچه ما برای مهدی هم مطالبی داریم که عرض خواهیم کرد. زندگی شخصی مهدی و تهمتهای شما به ایشان به ما مربوط نمیشود. اما ما بر خود میدانیم که درباره اتهام دزدیدن فایلهای مهدی توسط خود او مواردی را بیان کنیم.
بهنام نصیری توضیح میدهد:
طبق ماده ۱۲ قانون جرایم رایانه ای:

ماده (۱۲) هرکس به طور غیرمجاز دادههای متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

با استناد به اینکه عین داده ها متعلق به مهدی عزیززاده است و با توجه به این بینه که وجود صدای آن شخص در فایلها و تعلق توضیحات او در این فایل، مبین و نشانگر مالکیت اصلی و حقیقی فایل به ایشان است، شما هیچگونه حقی نسبت به آن فایلها ندارید. اگر هم بحث مسئولیت صاحب سایت در قبال مطالب نویسندگان را مطرح کردید، بدانید که این مسئولیتها تنها جهت سلبی دارد نه جهت انتفاعی. به این معنا که صاحب سایت به جهت علت انتشار مسئول است نه به جهت مالکیت فایلها. به معنای تازه تر، وقتی یک صاحب سایت را بازخواست میکنند، نمیگوید این فایلها چون متعلق به توست، تو مسئولی. میگویند: چون اینها را منتشر کردی و به اینها فضا دادی، تو مسئولی. وگرنه باید تملک آگهیهای سایتها که منتشر میشود را مربوط به مدیر آن سایت دانست. مثلا اگر مدیر دانلودها مالک آگهیهایی باشد که در آنجا گذاشته میشود، باید از فروش آنها و یا ضرر آنها سهمی داشته باشد. اما ما میدانیم که دانلودها تنها نرخ ثابت آگهیهای خود را میگیرد، چه صاحب آگهی سود کند و چه ضرر. علاوه بر این، مدیر دانلودها میتواند به دلیل اینکه صاحب آگهی، آگهی خود را در سایت سافت۹۸ منتشر کرده، از او شکایت کند. چرا شکایت نمیکند؟ چون آگهی مملوک صاحب آگهی است نه صاحب سایت. به علاوه، شما نه به مهدی عزیززاده بابت گذاشتن این فایل هزینه ای داده اید و نه از او تعهد محضری گرفته اید. و خود شما میدانید که تعهد مجازی هیچگونه اعتبار حقوقی ندارد و حتی جزء اسناد عادی نیز محسوب نمیشود. چه بهرسد به سندی که بشود به آن استناد کرد.

محمد حسنی: من در ایمیل آخرم هیچ توهینی به شب روشنیها نکردم

و حالا ایمیل سراسر وهم محمد حسنی

خخخ/پیشنهاد بسیار مسخره ای بود.
میدونین چیه اساتید بزرگوار!، من اگه جای شما بودم، متن عذر خواهی سال
قبل رو ننگ نمیدونستم، چرا که واقعاً خطا کرده بودم و باید جبران مافات
میکردم.
من امروز بارها از رپید پارس عذر خواهی کردم، چرا که واقعاً اونها رو توی
درد سر بدی انداخته بودم.
ولی نمیدونم چرا باید از بهنام نصیری معذرت بخوام.
نه، وللاه قسم من زیر بار چنین ننگی نخواهم رفت.
به جهنم که لینکهام حذف میشن و به درک!.
من وظیفه داشتم که به خاطر خدا دو سال از عمرم رو برای خدمت به خلق خدا
وقت بذارم و سایت داشته باشم ولی تصور نمیکنم که وظیفه داشته باشم با به
خطر انداختن آبروی خودم، اون هم به خاطر اشتباه مرتکب نشده سایت رو حفظ
کنم.
برید به جهنم دوستان عزیز شب روشنی و من این پیشنهاد شما رو نخواهم
پذیرفت و از اینکه خودتون هم اعتراف کردید که بهنام نصیری آبروش رفته،
بسیار خوشحال شدم.
حالا که شما چنین میخواید، من تمام تلاشم رو میکنم تا با شما دشمنی کنم و
از دشمنی با شما هم دست بر نخواهم داشت.
چه مزخرفات بی حد و حصری!، عذر خواهی از بهنام نصیری!/خخخ.
نصیری!، خخخ.
خخخ/نصیری!….

همانطور که گفتیم، ما جوابش را با طعنه دادیم. نه توهین. این هم جواب ما:

دیدی باهات با زبون ادب نمیشه صحبت کرد؟
الحق همون هستی که همه میگن
تا ده دقیقه پیش داشتی با ادب و شیک و پیک حرف میزدیف اما حالا شخصیت
اصلیتو نشون میدی.
میدونی چیه؟
شما دچار دوگانگی شخصیت هستی
حتما به یه روانپزشک خودتو معرفی کن
خب پس ما خوشحالیم که بالاخره کشور عشقو حذف شده میبینیم
به قول خودت /خخخخ
اگه تونستی دشمنی کن
اما بدون عاقبت بدی در انتظارته
در ضمن، اگه واسه انتقال لینکات و هزینه سرور کمک خواستی میتونی ۱۵۰۰
تومان رو شب روشن حساب کنی.خودت گفتی از این و هزار تومان هزار تومان قرض کردی
لا اقل بتونی بدهی مردمو بدی
حالا ما باهات مذاکره نمیکنیم برو زوزه بکش تو سایتت
ببینم چی جوری میکشی
فقط مواظب حنجره خوشگلت باش
ساعت ۹ شب فردا دیدنی میشی
در ضمن میخوای آدم جمع کنم یا به امیر بگم یه چند تا اسپمر بده به سایتت
تا حد اقل روز آخری دو تا کامنت تایید کنی. آخه خیلی بده که جلوی پستی که
زحمت کشیدی کپی کردی بنویسه: پاسخ دهید! کشور عشق و پاسخ دهید؟ اصلا
نمیخوره به هم به خدا
این همون سایتیه که پست جنجالی میداد یه مدت همه براش کامنت میدادند.
ده تا کامنتو میخوای بهت بفروشیم ۱۵۰۰ تومان؟
خخخخخخخخخخخ
راستی تو راحت میتونی فایلاتو تو دراپ باکس آپ کنیا
مگه چقدره؟
پیشنهادم اینه نگه دار سایتتو بابا تو که مثل ما ۱۵گیگ فایل نداری که.
راستی بالاخره فهمیدی تراکتور سازی مال تبریز بود یا اصفهان؟
دیگه زبون درازی نکنیا! داریم برات. میایم براتا.
میخندیم / هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

همانطور که دیدید ما او را تمسخر کردیم، اما فحاشی رکیک و توهینی نکردیم. این عبارات هم پاسخ همان عباراتی بود که خود او بارها به ما نسبت داده بود.
و اما ایمیلی که در پاسخ ما نوشت:

درک میکنم!/داره میسوزه.
خب آب بریزین همونجایی که میسوزه تا حسابی بسوزه!/خخخ.
زوزه رو که باید شماها بکشین!.
من با کسی خوب حرف میزنم که لایقش باشه.
باور کنین خیلی خوشحالم از اینکه اکانت هر دو مون داره حذف میشه.
آخه من از این به بعد میرم به کارای شخصیم میرسم، شما هم انتقال بدین تا
جونتون بیاد بالا.
ای حال میکنم واسه ی کم نیاوردن جلوی مجتبی خادمی در حال بالا و پریدن
هستین!، ای دارین بال بال میزنین!.
خداحافظسگهای هار شب روشنی!/چخه.
ضمناً به خودتون زحمت پاسخ ندین چرا که رفتین تو صف نون بربری فیلترینگ.

دیدید! ایشان چه حقی دارد که ما را سگ هار بنامد. ما تمسخر کردیم و ایشان توهین.

محمد حسنی: شما که میگفتید دو روزه لینکها را منتقل میکنیم. حالا دو هفته گذشته/ دیدید دروغ میگویید؟

همانطور که روش انتقال فایلها را به اطلاعتان رساندیم، از همین روش فایلها منتقل شد. منتها به علت اشکالاتی که در نام فایلها به وجود آمده و کاراکتر %۲۰ به جای کاراکتر فاصله در فایلها ایجاد شده، ما در حال تغییر نام آنها هستیم. تا امروز روند کند پیش میرفت اما از امروز جهت از بین بردن استدلال مضحک شما، این نقص را برطرف نموده و از فردا مشغول قرار دادن لینکهای جدید خواهیم بود.

محمد حسنی: ما ۴گیگ فایل داریم که همه در اینترنت پیدا میشود.

آری! ما میدانیم که سایت شما نسخه دوم سایتهای تبیان و فرهنگ نیوز است و خلاقیت شما ترکیب این دو سایت است. به علاوه اهانت به شب روشن و تحلیل پستهای ما. ما میتوانیم اثبات کنیم که شما جزء کاربرانی هستید که بیشترین بازدید را از سایت ما دارید. ما از این بابت از شما تشکر میکنیم و خیلی خوشحال و خرسندیم.

محمد حسنی: شب روشن به گدایی افتاده و این بدترین ضرر است

طبق فرهنگنامه دهخدا: گدایی . [ گ َ / گ ِ ] (حامص ) عمل گدا. کار گدا. دریوزه . (آنندراج ). ساسانیه. (دهار). کدیه . گدیه . بینوایی . تنگدستی . افلاس . درویشی . سؤال بکف . شحاذت . مسکنت . فقر. بی چیزی . سؤال آنکه عصا در دست گرفته گدائی کند و از مردمان سؤال نماید. هبنقع. (منتهی الارب ) :
کس کرد و به کدیه عددی خواست ز گیلان
هرگز به جهان میر که دیده ست و گدائی .
منوچهری .
گدایی یعنی شخصی بیچیز که بیهیچ دلیلی از مردم طلب چیزی کند. در حالی که پایان پست اطلاعیه ما چیز دیگری میگوید: اگر هیچ کس کمکمان نکند، ما باز هم شبتان را روشن خواهیم داشت.
سؤال این است که آیا ما مردم را مجبور به کمک به شب روشن کرده ایم؟ اگر کسی مجبور به کمک شده است، همینجا اعلام کند تا رسما ترتیب اثر دهیم. گدا کسی است که راه دیگری را سد کند و از او با التماس، مبلغی را تمنا کند. در حالی که ما نه التماس کسی را کردیم و نه راه کسی را سد کردیم. در کجای پست ما بوی التماس آمد که شما حساس شدید؟ اتفاقا عنوان پست، به معنای این نیست که اگر کسی کمک نکند ما نمیمانیم. اگر چنین معنایی را داشت، در ادامه چنین جمله سنگینی را بیان نمیکردیم. ضمن اینکه ما به هر شخصی اجازه نمیدهیم که پستهای ما را ور انداز کند تا بتواند گاف بگیرد. فرضا هم اگر اجازه بدهیم، فکر نمیکردیم وقت شما اینقدر آزاد باشد. علاوه بر این عرض کنم که دوستان عزیز! ایشان در همان شب که اکانت ما باز و اکانت ایشان مسدود بود، نمیدانیم به چه شیوه ای ولی انگار تمام فایلهای ما را دانلود کرده بود، گوش داده بود و تشخیص داده بود که کدام فایل ما ناقض قوانین است. راستی! ایشان خواننده های آنور آب را هم بهتر از ما میشناسند.

محمد حسنی: در آینده سایت دوم ما هم تاسیس میشود

ما شب روشنیها از این بابت خوشحالیم و هر کمک مادی که از دستمان بر بیاید انجام میدهیم. انشا الله که مانند سایت اولتان در پیش وبگردی در شب روشن و گشتن ۲۴ساعته در پستها و جمعآوری کامنتها نباشد و به درد جامعه نابینایی بخورد.

محمد حسنی: بهنام نصیری گفته ضجه زدن من تنها برای حفظ سایت بوده است.

خوشحالیم که کاربران ما از زبان شما فهمیدند که چقدر برای مدیران شب روشن مهم و با ارزشند. آری! بهنام برای اینکه فایلهای افرادی نظیر: ابوالفضل سعیدیفر، سعید پناهی، خود بهنام نصیری، میلاد نصرتی، امیررضا رمضانی، شهاب فروزش، مهدی عزیززاده، استاد جواد نوعی، استاد جواد حسینی، استاد عادل اکبری، بانو ثنا، خانم آیت، خانم شفیعی، خانم یلدا، خانم ملیسا، سید مجتبی مرتضوی، خانم ضامنی، محمدعلی محمدی، خانم مظاهری، استاد حسین آذری، استاد سیروس شکاری، خانم قربانی، جناب عطای عزیز، وحید محمدی، رضا حسینی، علیرضا نصرتی، رضا خطیبی، محمد رحیمی, علی عباسی, خانوم باران, جابر جعفری, احمد جهاندار, یعقوب سرچمی, محمد عسکری, بیدل, امیر شفیعی, خانوم بشارت, خانوم سعیدیفر, خانوم ملکی, مهدی سعادت, حامد روستایی, رضا نظری, حمزه خاقانی, احمد عزیززاده, حسن ذوالفقاری, رضا بخشی, مهدی صفیلو, مهدی محمدقاسمی, محمد ابراهیمی, اسماعیل پردل, محمدحسین ملکی, خانوم قاسمی, محمدرضا خوشی, امیر فتوحی, و و و و خیلیهای دیگری که از قلم افتادند و ما عذرخواهی میکنیم، ضجه زد و به ضجه زدن خود افتخار میکند. زیرا تا کنون بیش از ۱۰۵صفحه سایت یادگار داریم.
ممنون که به کاربرانمان گفتید که چقدر برای ما مهم هستند.

محمد حسنی: ایمیل شما به ما، جبران آن عذرخواهی نیست. چون من درخواستهای شما را نپذیرفتم!

تقاضا میکنیم جبران تام و کامل عذرخواهی را در پایان همین پست مشاهده بفرمایید.

چند گناه که محمد حسنی مسلمان مرتکب شده:

  1. دو به هم زنی و ایجاد کینه و سخنچینی: جای سخنچین در آتش جهنم است. شما چرا اگر به فرض عطا توهینی به شهاب کرده باشد، باید آن را مطرح کنید؟ آیا قصد شما چیزی غیر از به هم زدن بین عطا و شهاب است؟ آیا میدانید اگر به حسب مطالب اخیر شما به این مضمون که مهدی عزیززاده به بهنام نصیری توهین کرده، بین مهدی و بهنام اختلافی پیش آید و این دو به هم تهمتی بزنند، مسئول این تهمت کیست؟
  2. خیانت در امانت (که علاوه بر گناه لبودن، طبق قانون مجازات اسلامی، یکی از مصادیق جرم تلقی میشود.): به فرض که شما میخواستید امر به معروف و نهی از منکر کنید؟ کجای اسلام آمده که شما برای راه سوم امر به معروف و نهی از منکر، به اسکایپ احمد فتحی که همانا شما را به علت شهرتتان به دینداری امین دانسته و رمزش را در اختیار شما قرار داده است،تصرف کنید و مخاطبانش را حذف کنید؟ مگر شما پیرو همان پیامبر نیستید که در زمان هجرت از مکه به مدینه، از حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام خواست تا امانتهای مشرکان و یهودیان را پیش از آمدنش به مدینه به آنها بدهد؟ آیا پیامبر اشتباه کرد و یا نعوذ بالله احمد فتحی بدتر از مشرک است؟ در حدیث است که به مؤمنان سوء ظن نداشته باشید و هر کس به شما سلام داد، به ایمان او شک نکنید. حتی اگر مشرک باشد، اصل بر ایمان اوست! این کار شما، طبق کدام بخش این حدیث است؟

و سر انجام، جبران واقعی عذرخواهی

چه کسی ناقض قرارداد است؟ ما یا تو؟

پیش از اینها، در همان قراردادی که شما لینکش را نقل و نبات کردی و هی مزمزه میکنی، خود شما ناقض قرارداد هستی. از جمله:

  1.   ارتباط زنده باد تراختور به ما که به شما اثبات کردیم که این از ما نیست.
    اینجا
  2.   پست آمار شب روشن
    اینجا

خب حالا که شما ارزشی برای توافقی که داشتیم قائل نمیشوی، پس به موارد زیر توجه کن:

    1. پست عذرخواهی برای همیشه حذف خواهد شد.
    2. محمد رحیمی که ما در حق او اجحاف کردیم، با پستها و کامنتهای دلگرم کننده و انرژی بخشش، حتی شده با خواهش مدیران به خانه خود بازمیگردد.

و این هم جبران عذرخواهی

درباره مدیریت سایت شب روشن

این کاربر، هویت واقعی نداشته و صرفا از آن، برای اطلاعرسانیها و پستهای مدیریتی سایت استفاده میشود. www.shaberoshan.ir
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.