افتتاح نمایندگی شرکت نماد فناوری در اصفهان

افتتاح رسمی نمایندگی شرکت نماد فناوری امروز به منظورارائه مستقیم تجهیزات توانبخشی ویژه نابینایان دراصفهان

همانگونه که مطلع هستید شرکت نماد فناوری به همت جناب آقای یغمایی مدیریت این شرکت اقدام به واردات جدیدترین تجهیزات توانبخشی ویژه نابینایان به کشور عزیزمان ایران نموده و با این عمل خدا پسندانه و انساندوستانه نسبت به ایجاد آینده ای روشن تر و فردای بهتر برای نابینایان راهی نو در پیش رو گرفته است.
ازآنجایی که شرکت فوق الذکر در تهران قرار داشته و نابینایان سایر شهرستانها دسترسی مستقیم به آن نداشته و همچنین ازآنجایی که لمس و مشاهده مستقیم این تجهیزات از نزدیک ازحقوق مسلم هر نابینا می باشد و علاوه برآن معرفی این تجهیزات به اقشار مختلف و سازمانهای ذیربط از مهمترین نکات ارائه این تجهیزات می باشد نسبت به راه اندازی نمایندگی این شرکت در استان اصفهان تمهیدات لازم پیش بینی و اقدامات لازم انجام گرفت.
هم اکنون مفتخریم به اطلاع تمامی نابینایان و کم بینایان استان اصفهان و استانهای همجوار برسانیم از همین امروز تجهیزات توانبخشی در حیطه های آموزشی، وسایل آشپزخانه، تجهیزات تفریحی و سرگرمی، وسایل مورد نیاز نابینایان درخانه و محیط کار و … را در شهر اصفهان گرد آورده تا شما عزیزان بتوانید با سهولت و سرعت بیشتر نسبت به مشاهده و خرید این وسایل وارد عمل گردید. لازم به ذکر است نمایندگی انحصاری این تجهیزات در استان اصفهان به جناب آقای علیرضا حیدری و محمد جواد خادمی ارائه گردیده و تمامی حقوق آن نزد شرکت محفوظ می باشد.
به زودی در خصوص تجهیزات، اطلاعات بیشتری انتشار داده خواهد شد. ما برای شما خبرهای خوشی داریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
علیرضا حیدری ۰۹۱۳۸۰۹۹۳۶۹
محمد جواد خادمی ۰۹۱۳۲۹۴۴۸۱۴

درباره انجمن روشن بین اصفهان

هیئت مدیره کنونی انجمن روشنبین متشکل از پنج عضو اصلی و یک بازرس می باشد. جهت تماس با مدیر عامل این انجمن علیرضا حیدری با شماره 09138099369و جهت تماس با رئیس هیئت مدیره محمد جواد خادمی 09132944814تماس حاصل فرمایید.
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

4 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح نمایندگی شرکت نماد فناوری در اصفهان»

  1. زهرا آيت می‌گوید:

    سلام.
    منم تبریک میگم و خوشحالم.
    ممنون میشم درباره وسایل آموزشی و آشپزی بیشتر توضیح بدین.

  2. بهنام نصیری می‌گوید:

    سلام.
    آرزوی موفقیت برای این شرکت و ارزونتر شدن وسایلش.
    بابااااااا خییییییییییییییییییییلی گرونه اجناس نماد فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *