امنیت کاربران اسکایپ به خطر افتاد!

با سلام.
هکرها به کاربران اسکایپم رحم ندارن!

با نمایش تبلیغات هنگام ورود کاربر و تشویق کاربران به باز کردن اون، باجافزار به سیستم کاربران وارد میکنن که در حال گسترشه!
مایکروسافتم خودش تأیید کرده و در سال ۲۰۱۵ هم هکرها کاربران اسکایپ رو مورد حمله قرار دادن.
حتما بخونین و منتشر کنین.

منبع

درباره زهرا آیت

بسم الله الرحمن الرحيم. من زهرا آيت هستم در حال حاضر ساكن اصفهان متولد سال 67. زبان انگليسي رو با گوش دادن به راديو به لطف خدا ياد گرفتم و نزديك به يك سوم قرآن رو هم با عنايت الهي حفظ هستم. در اينترنت به تبليغ اسلام مشغولم و از برنامه هاي رايگان خصوصا open source استفاده ميكنم. در گروههاي ايميل نرم افزارهاي مختلف عضو هستم و براي تبليغ اسلام تلاش ميكنم. راديو انگليسي مال ايرانه و از سراسر ايران با تلويزيونهاي ديجيتال قابل دريافته. من معتقدم در هر كس بايد نور الهي و فطرت توحيدي رو ببينيم و از اين طريق اون رو به اسلام و انس با خدا جذب كنيم.
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, اینترنت, دسته‌بندی نشده, رایانه, نرم افزار ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

5 دیدگاه دربارهٔ «امنیت کاربران اسکایپ به خطر افتاد!»

  1. سلام خانم آیت مرسی بابت انتشار این پست و گذاشتن لینک منبع خبر

  2. رضا خطیبی می‌گوید:

    سلام خانوم آیت ممنون از این اطلاع رسانی خوبتون درسته دوستان این نکته را متذکر میشم هرچند که همه شما استاد هستین و بنده دربرابر شما دوستان گرامی درس پس میدم اینم اینه که زمان تقیر پسورد اسکایپ دقت لاذم را به امل بیارین بیشتر تبلیغات را اونجا قرار میدن

  3. رضا خطیبی می‌گوید:

    به هر حال کاری را که میشه پیش گیری کرد چرا نکنیم اگه گفته باشه بله خترناکه دوستان اگه هرچی آورد بزنین بعدن تنظیم میکنم چون ختر داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *