بهنام نصیری عزیز، تولدت مبارک

(لطفاً برای تلفظ درست برخی آواها از espeak استفاده کنید)

خب سلام علیکم.
خوبید آیا؟؟
همون‌طور که احتمالاً بدونید و شاید هم ندونید، که در هر صورت ربطی به من نداره، الیوم استعمال توتون و تنباکو در حکم جنگ با خدا می‌باشد مخصوصا قابل توجه محمدعلی محمدی عزیز.
این البته پیام اخلاقی بود و ربطی به پست نداشت.
در هر صورت این جانب، میلاد نصرتی، از همین تریبون سوء استفاده کرده و زادروز بهنام حصیری عزیز رو به خودش تبریک و به جامعه بشریت تسلیت عرض میکنم.
بله از اتاق فرمان اشاره ووی کو لَن ءز ءج ءگ که نصیری بوده نه حصیری.
در هر صورت بهنام جان بیا پیکنیکو فوت کن، که صد سال زنده باشی.
بله باز اشاره میکنند نگو پیکنیک فیلتر میشیم.
ای بر ذهن منحرف لعنت گفتم فوت کن نگفتم که سنجاق بیار که.
الحق که سید جان لُ ءع ءع ءع ءع ءع نه ببخشید آره همون.
در جریانید که من شعر و اینا بلد نیستم تبریکم رو گفتم و الان هم میرم این شما و این کامنت دونی.

درباره میلاد نصرتی

بنا به گفته شناسنامه و اطرافیان و بابا و مامان, در هشتمین روز از سومین ماه 1376 ُمین بهار در اردبیل دیده به جهان گشودم. پینوشت: یعنی متولد پنجشنبه هشت خرداد 1376 اردبیل هستم. اسمم هم که این بالا زده میلاد نصرتی. دانشجوی رشته تاریخ از دانشگاه سراسری محقق اردبیلی هستم. سه ساله تو فضای مجازی روزگار میگذرونیم و اخلاقیاتمونم سعی میکنیم با طرف مقابل جور دربیاد. از خصوصیات اخلاقیم هم اینا هستند. در جایی که باید شاد باشیم شاد, در مکانی که باید جدی بود جدی هستم(البته بهم نمیاد جدیت) اگر کسی دنبال دوستی با من باشه ردش نمیکنم اما زمانه بهم آموخته که کبوتر با کبوتر باز با باز. اگر چیزی یا کسی باعث عصبانیتم بشه معمولا عصبانیتم رو کنترل میکنم اما خدا نیاره اون روزی رو که نتونم کنترلش کنم. پینوشت: فعلا تو فضای مجازی این اتفاق نیفتاده میباشد. در هر موضوعی هم که فکرش رو بکنید مطالعه و تحقیق داشتم. از علوم غریبه بگییییییر تا تاثیر انسان بر محیط و الی آخر. بچه درس خون میباشم و با معدلی دور و بر 17 دیپلم و پیشدانشگاهی رو قبول شدم و در کنکور هم رتبم 3158 شد. به خیلی چیزا علاقه دارم ولی نمیگم خخخخخخخ. آخه هرکی میاد اینجا ی چیزی بنویسه میگه خوب به موسیقی و کامپیوتر علاقه دارم اما بذار بگم. من فقط علاقه دارم بدونم و همین. شاید به همین خاطر هست که در خیلی موارد مطالعه میکنم. کامپیوتر و گوشی هم که اونقدری بلدیم که اگه یکی مشکلی داشت در صدد حلش بر بیاییم. در ساخت کلیپ صوتی و به اصطلاح همون میکس مسترینگ هم حرفی برای گفتن دارم و آماده همکاری با دوستان هستم. دیگه همین دیگه اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

20 دیدگاه دربارهٔ «بهنام نصیری عزیز، تولدت مبارک»

  1. بهنام نصیری می‌گوید:

    سلام.
    جمع کن بابا پیکنیک میکنیکو. کادوت کو؟

  2. علیرضا نصرتی می‌گوید:

    اول

    سلام تولدت مبارک

    پستو نخونده کامنت دادم

  3. سلام. تولدت مبارک نصیری. بستنی حصیری. ۳۰۰ ساله بشی

  4. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام بهنام جون.
    تولدت مبارک.
    با آرزوی بهترینها.

  5. مهدی عزیززاده می‌گوید:

    سلام بر بهنام عزیزم! آقا حال و احوالاتت چطوره؟ با گرمای تابستون چیکار میکنی؟ اینجا که ۳۶/۳۷ درجه هست! بعضاً تا حوالی ۴۰ هم میره! تولدت رو بهت تبریک میگم و برات از صمیم قلب آرزوی موفقیت میکنم, انشاالله عمری با عزت و با برکت داشته باشی. در پایان هم این رو بهت متذکر میشم که:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    یادت باشه که:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    هیچوقت فراموش نکن که:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    خیلی خیلی خیلی خیلی مخلصیم در‌بسط!
    فدات/مهدی عزیززاده

  6. شهاب می‌گوید:

    سلام بهنام جان گل تولدت رو بهت تبریک میگم داداشم خودت میدونی چقدر واسم عزیزی و چقدر دوستت دارم . اینجا هم تولدت رو بهت تبریک میگم انشا الله هزار ساله بشی داداش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *