10 دیدگاه دربارهٔ «” ترفند “: نحوه رفع مشکل عدم ارسال پیام در تلگرام یا رفع مشکل Spam شدن در تلگرام»

  1. علیرضا نصرتی می‌گوید:

    تا همه پستو نخوندم فعلا ی کامنت بدم.

    شما به ی بیجنبه پیام فرستادین و اکانتتون ریپورت شده. بعد که اکانتتونو دیلیت کردین تلگرام فهمیده ریپ بودین دیلیت کردین اکانتتون رو فلود کرده. یعنی با شماره خودتون نمیتونین تلگرام بسازین باید تا زمان پایان ریپ بودن صبر کنین تا دوباره بتونین ثبت نام کنین. برای فهمیدن زمان ریپ بودنتون باید به spam_bot پیام بدین. منم که همش ریپ میشم کمترش ۱ ساعته بیشترش ۳ روز

    • مهدی عزیززاده می‌گوید:

      سلام علیرضا جان. خخخ والا ما که تجربه ریپ شدن رو تا حالا نداشتیم! خدا بگم بعضی از این دوستان رو هدایت کنه که با ما این کار رو میکنن! من کارهای مقدماتی رو در رباط spam bot انجام دادم. بهم گفته شکایتت به تیم تلگرام منتقل شده و باید منتظر باشم. بهرحال مرسی از اینکه اومدی و تجربه ات رو بهم منتقل کردی.

  2. رضا بخشی می‌گوید:

    سلام، ممنونم. مرسی. جالب بود. فکر نمیکردم تلگرام هم تا این حد پیشرفت کرده باشه!

    • مهدی عزیززاده می‌گوید:

      سلام جناب بخشی. تشکر از شما, خب هر مسنجری برای اسپم و اینها یه قوانینی داره. سابقاً اینطور بود که وقتی ۳نفر یه فردی رو گزارش میدادند تلگرام هم خیلی شیک و مجلسی حساب کاربری طرف رو میبست! اما در اثر اعتراضهای کاربران مدلش رو عوض کرده و اینطور شده که فردی که اسپم گزارش میشه وضعیتش رو طوری میکنند که فقط میتونه به افرادی که شماره اون رو دارند و اونم شماره شون رو داره پیام بده. یعنی اگه مثلاً منی که مسدود هستم, بخوام برای شمایی که مسدود نیستی و در عین حال شماره من رو نداری تو تلگرام پیام بدم حتماً میبایست از شما بخوام یه پیام بهم بدی تا منم بتونم به شما پیام بدم.
      خب تا چند وقت پیش خروج از این حالت دردسری داشت, میبایست ایمیل میدادی, میبایست به ۱۰ نفری که نا‌شناس بودند بگی برام پیام بدید و بازشون نکنی و…. اما جدیداً این رباط خیلی کار راهانداز شده.
      اتفاقاً دیشب من از اسپم خارج شدم. البته من همه راهها رو رفتم! یعنی یه متن انگلیسی از جای کپی کردم و ایمیل دادم, از ۱۰ الی ۱۵ نفری خواستم برام پیام بدن, اونها هم دادند, از رباط هم کمک گرفتم, خخخ خلاصه آزاد شدم, در هر صورت تشکر از لطفتون.

  3. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام.
    ممنون از این پست.
    باااا ما که به کسی پیام ندادیم معلوم نیست چرا ریپورت شدیم.
    البته بعد دلیت اکانت کردن ریپورت شدم:
    البته ریپورت من کوتاح مدت هست و تا ۱۸ اکتبر برداشته میشه.

  4. سیدرضا بازیار می‌گوید:

    لطفا اگه راهی هست که بدون گوشی موبایل در تلگرام ثبت نام کنیم (تلگرام وب) رو برام ایمیل کنید
    با تشکر از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *