دانلود نوحه به صدای خودم در محرّم ۱۳۹۶

سلام دوستان عزیزم و عزاداری های تون قبول باشه انشاء الله.

ممنونم از این که نظر میدین و بازم میگم که همین نظرات تون بهترین ثروت منه و ازش میآموزم.
خب الان هم یک نوحه افغانی رو برا تون لینک میذارم.
وا حسین وا حسین وا حسینا
اینو خودم در همین محرّم خوندم.
خب بشنوید و نظر بدین.
من نوحه خوندن رو نزد کسی نیاموختم و فقط کسی که منو یاری کرده خدا و رسول و اهل بیت رسول خدا هست.
خب شما میتونین که نوحه منو از
اینجا
دانلود بکنین ممنونم.

درباره محمدحسین قنبری

سلام به تموم کار مندان شب روشن. واقعا که این سایت٬ دریچه به سوی نابینایان (روشن دلان) میباشد. اسم من محمد حسین و ملقب به قنبری هستم. در سال ۱۳۷۶ هجری شمسی متولد شده ام در ولایت بامیان افغانستان. در سال ۱۳۷۷ بینایی چشمانم را از دست دادم. امکان بینایی من در آن وقت خیلی زیاد بود اما به اثر جنک های داخلی نتوانستم به شهر کابل پایتخت کشور خود بیایم. برای همه دنیا ثابت است که افغانستان بسیار یک کشور جنگ دیده بوده و از این ناحیه خسارات زیادی دیده است. در سال ۱۳۷۹ و یا ۱۳۸۰ به ولایت کابل یا پایتخت کشور خود آمدیم. در سال ۱۳۸۶ شامل مدرسه شدم. اکنون کلاس دوازدهم من است و به زودی به لطف خدا و عنایات حضرت مهدی (عج) سند فراغتم را خواهم گرفت. دوست دارم گوینده در یک رادیو و یا تلویزیون باشم. دوست دارم برنامه های شعری را به پیش ببرم. خودم هم شعر میگویم البته کم کم. در دانشگاه دوست دارم رشته ادبیات دری (فارسی) را بخوانم. شاعر مورد علاقه ام پروین اعتصامی و سید محمد حسین شهریار میباشد. صدای کربلایی جواد مقدم٬ علی اصغر حکیمی و قاری محمود شحات مصری را نیز بسیار دوست دارم. شماره تماس با من: +۹۳۷۸۲۲۸۵۳۷۰ آیدی اسکایپم: همین شماره و یا نام و تخلصم به زبان انگلسی. آیدی فیسبوکم: همین شماره تماسم میباشد. در آخر از شما هم التماس دعا دارم. یا علی مدد٬
این نوشته در حرفای خودمونی, دانلود, صوتی, گفت و گو, مذهبی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

7 دیدگاه دربارهٔ «دانلود نوحه به صدای خودم در محرّم ۱۳۹۶»

  1. سلام. داداش لینک رو بد تو پست گذاشتی. دانلود نمیشه

    • محمدحسین قنبری می‌گوید:

      سلام داداش. اگه دانلود نمیشه تا جایی شاید من مقصر نباشم. و این که من به آقا شهاب گفتم که برو و لینک رو چک کن و اگه اشتباه بود برام بگو. اما متاسفانه شهاب داشت جومونگ میدید. خخخخ. نمیدونم چه بگم شرمنده.

  2. مهدی عزیززاده می‌گوید:

    سلام آقای قنبری برادر. عزاداریها قبول من با هر ترفندی بود دیشب دانلود کردم و گوشش دادم. خیلی عالی بود. اجر شما با سیدالشهدا. التماس دعا

  3. کیان می‌گوید:

    سلام همنوع گرامی. من هم بنوبه ی خودم ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین و اصحاب با وفای آن امام همام را بشما و به همه ی همنوعان ارجمند تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و التماس دعا دارم. نوحه ی شما را دانلود نمودم. متشکرم.

  4. رضا خطیبی می‌گوید:

    سلام محمد آلی بود آلی عذا داری هات مورد درگاه الاهی دمت گرم دان زدم خیلی آلی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *