روز عصای سفید مبارک. به همراه دانلود برنامه حالا خورشید بیست و سوم مهرماه ۹۶

سلام. سلامی از جنس خودمون، به خودمون.
سلامی از جنس همون روزی که سالی یه بار یادشون می افته که باید یادمون بیفتند.

سلامی به رنگ سفید، از جنس عصا.
سلامی به طراوت تق تق عصای یک نابینا روی زمین.

روز عصای سفید رو بهتون تبریک میگم و از صمیم قلب براتون آرزوی بیکرانها رو دارم.
تو پستهای مرتبط همین پست، میتونید درباره ی امروز اطلاعات بیشتری رو به دست بیارید.
کلا اینجا مال شما. تو کامنتاش به هم تبریک بگید، کسی اگه هدیه ای داره بیاره و و و خیلی کارای دیگه. اصلا بیایید و به رسم شادی، خودمون انتظاراتی که داریم رو مرور کنیم. کسی که خیالش نیست. بذا ما خوش باشیم.

اما هدیه من، برنامه ی حالا خورشیده که وقتی به بیست و سوم مهر امسالش میرسه، معرکه می کنه.
این برنامه ی عالی، با اجرای عالیتر رضا رشیدپور، امروز، با حضور آقا اشکان آذر ماسوله و همسر گرامیشون خانم واحدی، محشر میشه.

اگه آقا اشکانو نمیشناسید که بعید میدونم نشناسید، متولد دوم تیرماه شصت و هشته. کارشناس فقه و مبانی حقوق اسلامی. تو رادیو فعاله و موفق. زندگی ادامه داره و امید نشاط زندگی که در رادیو فصلی اجرا شدن، و شش نقطه که داره تو رادیو تهران اجرا میشه، و برنامه حس میکنم تو رو که تو رادیو جوان پخش میشه، از برنامه هایی هستند که حاصل کار اشکان و دوستان گلشه.
برنامه حالا خورشید هم با یه کپی پیست، اینجوری معرفیش میکنم:

حالا خورشید را بیشتر بشناسید

برنامه ” حالا خورشید” یک مجله صبحگاهی با طعم پرتقالی است که فضایی جذاب، اکتیو و شاد دارد و در کنار آن به اطلاع رسانی و تحلیل اخبار می پردازد. فرم برنامه بیشتر فرهنگی و هنری است و قرار است به مردم انگیزه موفقیت و زندگی بدهد.
تهیه‌کننده: رضا رشید پور
این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشید پور است که در قالبی ترکیبی و گفتگومحور با نگاهی اجتماعی به موضوع‌های مختلف جامعه می‌پردازد.

خب خب خب. از کپی پیست که بگذریم، سخن اشکان خوشتر است.
زمان این فایل صوتی دو ساعته، حجمشم چیزی حدود ۴۱ مگه.
دانلود کنید و افتخار کنید به اشکان و همسرش
تو کامنتدونی منتظرم. بای

درباره سعید پناهی

با سلام. بنده سعید پناهی هستم. متولد 9 اسفند سال 1375. از علایقم میتونم بگم به اینترنت, مبایل, موزیک, بازیهای نابینایی,گوش کردن به رادیو و نمایش رادیویی و و و خعععععیلی چیزهای دیگه اشاره کنم. کلا با همه چی حال میکنم. رفیق بازم, و رفیقهای ثمیمی را بیشتر از داداشهای نداشتم, دوست دارم. زاده ی استان زنجانم و از 1 سالگی در کرج یا همون استان البرز زندگی میکنم. در حال تحصیل در مقتع کارشناسی علوم تربیتی هستم. عاشق مطالعه صفحات اینترنتی هستم. پیگیر اخبار علم و فناوری هستم. به علاوه که در اسکایپ هستم, تو واتساپ و تلگرام و اینستا هم هستم. خخخ. کلا مسنجر بازم. فکر کنم هدفم کلا از اندروید خریدن همین بوده. اردیبهشت 92 با ی n73 وارد دنیای نت شدم. و اون وقتها 3g و این حرفا نبود با gprs آهنگ دانلود میکردم. بعد توسط معرفی یکی از دوستانم با سایتهای نابینایی آشنا شدم. بعد مهر ماه بود که دیگه ماهور خریدم, باورتون نمیشه من تا مهر 92 هنوز صفحهخان فارسی نداشتم. با این که از سال 83 پای کامپیوتر بودم. میدونین چرا؟ چون اون وقتها نت نمیرفتم. بعد از مهر ماهم اسکایپ نصب کردم و کم کم همه را add کردم و با همه آشنا شدم. عاشق گفت و گو تو اسکایپ بصورت صوتی هستم. کمو بیش چت هم دوست دارم. بعد اوایل آذر ماه بود که تصمیم گرفتم ی سایت بزنم, اول چنتا بلاگ تست کردم, خوشم نیومد. بعد کم کم بسرم زد, برم رو وردپرس. بعد به کمک آقای سعید درفشیان اینجارو بنا کردیم. روز 17 آذر 1392 بود که اینجارو بنا کردیم. اون وقتها زیاد اینجا کسی نمیومد. بعد دوستان کم کم با اینجا آشنا شدن. و الان هم که دیگه ی خانواده ی بزرگ شدیم به نام, شب روشن. اینجا ی سریها بهم مدیر ارشد هم میگن. اما خودم قبول ندارم. ی نو گرداننده میشه اسممو گذاشت. بیخودی هندونه تو پاچمون میکنن ههه. من تقریبن 10 درصد بینایی دارم. و از خط بریل استفاده میکنم. فقط 5 سال ابتدایی را در مدرسه ی پویا مخصوص نابیناها و کم بیناها درس خوندم. بعدش دیگه بصورت تلفیقی در مدرسه ی عادی مشغول به تحصیل شدم. راستی یادم داشت میرفت, جهت تماس با من میتونین از راه های زیر استفاده کنین. ایمیل: saeedpanahi2200@gmail.com اسکایپ: saeed-panahi تلگرام: https://telegram.me/sp1000 اینستاگرام: https://www.instagram.com/saeed10055/ خوشباشید.
این نوشته در اطلاع رسانی, حرفای خودمونی, خاطرات, دانلود, زندگینامه, صوتی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

7 دیدگاه دربارهٔ «روز عصای سفید مبارک. به همراه دانلود برنامه حالا خورشید بیست و سوم مهرماه ۹۶»

  1. ریحان می‌گوید:

    سلام
    خب تبریک که نمیتونم بگم. اما خب به هرحال خوبه در سال یه روز هم اختصاص به ماها داره.
    فایل رو هم دانلود میکنم. برام جالبه. تشکر موفق باشید

  2. زهرا آيت می‌گوید:

    سلام.
    منم تبریک میگم و تشکر میکنم.
    نگفتین دقیقا موضوع فایل چیه.
    خوشحال میشم داشته باشمش.

  3. سلام سعید جان. منم این روز رو به خودمون تبریک میگم. بسیار تشکرات فراوان

  4. حسین مهدوی می‌گوید:

    سلام سعید جان بسیار آلی ممنون موفق باشی یا حق

  5. علی اصغر حسنپور می‌گوید:

    درود. لینک خراب است

  6. مهدی عزیززاده می‌گوید:

    سلام سعید جان. مرسی از این پست, زمان بالا اومدنش دیده بودمش منتها الآن وقت کردم کامل بخونمش, بازم تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *