کارگاه تخصصی آموزش مهارتهای زندگی خانواده ویژه مشاورین و روانشناسان نابینا و کم بینا

اطلاعیه شماره چهار . مورخ ۲۲/۸/۹۶
انجمن روشن بین اصفهان برگزار می کند.
کارگاه تخصصی آموزش مهارتهای زندگی خانواده ویژه مشاورین و روانشناسان نابینا و کم بینا .

با سلام.همانگونه که مستحضرید هسته روانشناسان ومشاورین انجمن روشن بین اصفهان ازحدود چهارسال گذشته اقدام به برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه روانشناسان و مشاورین دانش آموخته ودرحال تحصیل نابینا و کم بینا نموده و سلسله جلسات روانشناسی با موضوعات مختلف برای عموم نابینایان برگزار نموده است. خرسندیم این بار نیز به اطلاع برسانیم کارگاه آموزش مهارتهای زندگی خانواده در تاریخ ۲۳ و ۳۰ آذرماه سال جاری و با همکاری سازمان بهزیستی استان اصفهان ومعاونت پیشگیری آن سازمان برگزار خواهد شد. دراین کارگاه به ارائه سرفصلها و مواد آموزشی مرتبط با خانواده خواهیم پرداخت و مشاورین و روانشناسان گرامی را به منظور مهارت آموزی و مربیگری تحت حمایت قرارخواهیم داد. لازم به ذکر است در پایان دوره و پس از طی شدن روند آموزشی به شرکت کنندگانی که موفق به قبولی در امتحان تئوری و عملی گردند، مدرک معتبر از طرف سازمان بهزیستی استان اصفهان ارائه خواهد گردید. همچنین یادآور می شویم که دوره فوق الذکر نخستین دوره مربیگری مهارتهای زندگی خانواده ویژه نابینایان درسطح کشور بوده و از این بابت از مسئولین معاونت پیشگیری کمال تشکر را داریم.
دوستانی که متمایل به شرکت دراین دوره می باشند، روزهای زوج از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح با دفترانجمن روشن بین اصفهان تماس گرفته و ثبت نام نهایی را انجام دهند.۰۳۱۳۷۷۵۳۱۹۵ همچنین در صورت بروزهرگونه سؤال و پرسش در خصوص کم و کیف این دوره می توانید با آقای محمد جواد خادمی مسئول کمیته علمی انجمن تماس حاصل نمایید. ۰۹۱۳۲۹۴۴۸۱۴
در پایان از تمامی فرهیختگان خواهشمندیم طرح ها و ایده های خود را با ما در میان بگذارند.
علیرضا حیدری مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان ۰۹۱۳۸۰۹۹۳۶۹
محمد جواد خادمی رئیس هیئت مدیره انجمن روشن بین اصفهان ۰۹۱۳۲۹۴۴۸۱۴

درباره انجمن روشن بین اصفهان

هیئت مدیره کنونی انجمن روشنبین متشکل از پنج عضو اصلی و یک بازرس می باشد. جهت تماس با مدیر عامل این انجمن علیرضا حیدری با شماره 09138099369و جهت تماس با رئیس هیئت مدیره محمد جواد خادمی 09132944814تماس حاصل فرمایید.
این نوشته در آموزش, اخبار, ترفند, حرفای خودمونی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال و , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «کارگاه تخصصی آموزش مهارتهای زندگی خانواده ویژه مشاورین و روانشناسان نابینا و کم بینا»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *