دوست دارین آخر هفته چه فیلم خاطره انگیز ایرانی رو ببینید؟

با عرض سلام خدمت دوستای خوبم در دو سایته
shaberoshan.ir
و
mp3movies.ir

امیدوارم که همواره خوب و خوش و سلامت باشین.
خب الان مدتی هست که از افتتاح سایت mp3movies.ir میگذره که به خواست خدا و بعدم همکاری صمیمانه ی دوستای خوبم که به شدت ازشون تشکر میکنم و دستشون رو به گرمی میفشارم به اون هدفی که داشتیم رسیدیم و آنچه خاص ما و سایره دوستانم بوده محقق شده.
حال در پیش برد هرچه بهتر اهدافمون و بزرگتر شدن این سایت نو پا سعی میکنیم که همیشه با طرحهایی نو و جدید در خدمت دوستانمون باشیم تا بتوانیم رضایت خاطر این عزیزان رو فراهم آوریم.
یکی از این اهداف که قبلا هم بوده فیلمها و سریالهای درخواستی شما بوده که تا اونجایی که در توان ما بوده انجام شده و شما اگه یه سری به اون پست بزنید خواهید دید که اکثر فیلمها و سریالهایی رو که شما خواسته بودید با همت دوستانم در سایت گذاشته شده.
حال در اقدامی جدید قصد داریم تا فیلمهای مورد نظر شما فیلمهایی که باهاشون خاطره دارین البته بعد انقلاب رو در آخر هفته به درخواست شما در سایت به صورت صوتی قرار بدیم .
به این ترتیب که ما اول هفته این پست رو منتشر میکنیم و شما در کامنتهای همین پست میگید که واسه آخر هفته دوست دارین چه فیلمی رو بشنوید در صورتی که این فیلم در سایت نبود ما این فیلم رو واسه جمعه آماده و در اختیار شما عزیزان میزاریم.
پس هر هفته با ما باشید با یه فیلم خاطره انگیز به درخواست خود شما.
برای درخواست فیلم مورد نظرتان وارد این
صفحه
بشید و فیلم مورد نظرتان رو درخواست کنید.

درباره شهاب

سلام من شهاب الدین فروزش هستم از استان خوزستان الآن ساکن اهوازم اما اصلی یتی شوشتری دارم.مجرد و لیسانس زبان و ادبیات فارسی نابینای مطلق از مادر زاد.دیگه چیزه خاصی ندارم.id اسکایپ shahab.1365.
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.