جلسات تا ۵ بهمن ماه برگزار نخواهد شد, اطلاعیه: برگزاری نشست‌های تاریخی در تیم تاک

توجه: اگر با تیمتاک آشنایی ندارید و یا حساب کاربری ندارید به
این صفحه
مراجعه کنید.

***

اصلاحیه ۵ دی ۱۳۹۶

با توجه به اینکه مطالب از جلسه سوم تخصصی تر خواهد شد, لذا این جانب نیازمند پیش مطالعه هستم اما به دلیل اینکه در ایام امتحانات هستیم این امر میسر نخواهد شد.
لذا ادامه جلسات از پنجشنبه ۵ بهمن ماه ۹۶ ادامه خواهد یافت.

اصلاحیه ۲۸ آذر ۱۳۹۶

با توجه به برگزاری ویژه برنامه شب یلدا توسط دوستان عزیزمان در سایت گوشکن و تداخل آن با نشستهای ساعتی با نیاکان, زمان برگزاری جلسه دوم به ساعت ۱۹:۳۰ تغییر کرد.
بدیهی است که این تغییر موقتی بوده و از هفته های بعد در صورت عدم وجود شرایط خاص, برنامه طبق روال پیش خواهد رفت
با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.
اطلاعیه: با فراهم شدن بستر گفت و گو و ایجاد مباحثه با استفاده از تیم تاک بر آن شدیم تا سلسله نشست های تاریخی با عنوان ساعتی با نیاکان را در کانال تیم تاک شب روشن برگزار کنیم.
لذا بدین وسیله به اطلاع تمامی کاربران سایت شب روشن و گوش کن می‌رساند نشست های تاریخی با عنوان ساعتی با نیاکان هر پنجشنبه ساعت ۱۹ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه در بخش تاریخ از کانال دار الفنون شب روشن برگزار خواهد شد,
از تمامی عزیزانی که به بحث های تاریخی علاقه دارند تقاضا می شود در صورت تمایل در این جلسات حضور یابند.
محتوای این جلسات عبارتند از: کلیات و مبانی تاریخ و بحث و تبادل نظر پیرامون آن من و شناسی و مبانی تاریخ نگاری جغرافیای تاریخی شامل مفهوم جغرافیای تاریخی و بررسی جغرافیای تاریخی ایران تاریخ تحولات سیاسی ایران از هخامنشیان تا صدر اسلام تاریخ اسلام از صدر اسلام تا سقوط بغداد تاریخ ایران از حمله مسلمانان تا حمله مغول گفتنیست این جلسات ضبط نشده و در هیچ سایت یا منبعی قرار نخواهند گرفت.
برای ارائه نظرات و پیشنهادات از پل های ارتباطی که در شناسنامه اینجانب موجود است استفاده کنید.
به امید دیدار شما در سلسله جلسات ساعتی با نیاکان.

درباره میلاد نصرتی

بنا به گفته شناسنامه و اطرافیان و بابا و مامان, در هشتمین روز از سومین ماه 1376 ُمین بهار در اردبیل دیده به جهان گشودم. پینوشت: یعنی متولد پنجشنبه هشت خرداد 1376 اردبیل هستم. اسمم هم که این بالا زده میلاد نصرتی. دانشجوی رشته تاریخ از دانشگاه سراسری محقق اردبیلی هستم. سه ساله تو فضای مجازی روزگار میگذرونیم و اخلاقیاتمونم سعی میکنیم با طرف مقابل جور دربیاد. از خصوصیات اخلاقیم هم اینا هستند. در جایی که باید شاد باشیم شاد, در مکانی که باید جدی بود جدی هستم(البته بهم نمیاد جدیت) اگر کسی دنبال دوستی با من باشه ردش نمیکنم اما زمانه بهم آموخته که کبوتر با کبوتر باز با باز. اگر چیزی یا کسی باعث عصبانیتم بشه معمولا عصبانیتم رو کنترل میکنم اما خدا نیاره اون روزی رو که نتونم کنترلش کنم. پینوشت: فعلا تو فضای مجازی این اتفاق نیفتاده میباشد. در هر موضوعی هم که فکرش رو بکنید مطالعه و تحقیق داشتم. از علوم غریبه بگییییییر تا تاثیر انسان بر محیط و الی آخر. بچه درس خون میباشم و با معدلی دور و بر 17 دیپلم و پیشدانشگاهی رو قبول شدم و در کنکور هم رتبم 3158 شد. به خیلی چیزا علاقه دارم ولی نمیگم خخخخخخخ. آخه هرکی میاد اینجا ی چیزی بنویسه میگه خوب به موسیقی و کامپیوتر علاقه دارم اما بذار بگم. من فقط علاقه دارم بدونم و همین. شاید به همین خاطر هست که در خیلی موارد مطالعه میکنم. کامپیوتر و گوشی هم که اونقدری بلدیم که اگه یکی مشکلی داشت در صدد حلش بر بیاییم. در ساخت کلیپ صوتی و به اصطلاح همون میکس مسترینگ هم حرفی برای گفتن دارم و آماده همکاری با دوستان هستم. دیگه همین دیگه اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم
این نوشته در آموزش, اخبار, اطلاع رسانی, علمی, گفت و گو, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, مطالب تاریخی, معرفی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

6 دیدگاه دربارهٔ «جلسات تا ۵ بهمن ماه برگزار نخواهد شد, اطلاعیه: برگزاری نشست‌های تاریخی در تیم تاک»

  1. بهنام نصیری می‌گوید:

    سلام میلاد جان.
    ممنون که اولین چراغو روشن کردی.
    حیف که پنجشنبه هاست. کم پیش میاد خونه باشم آخه.
    اما اگه بودم هستم

  2. شادمهر فخری می‌گوید:

    سلام به شما دوست خوب و نازنین ،من اول یه عذر خواهی بابت تاخیری که در ساعت کلاس شما به وجود آوردم بده کار هستم

    و بعد هم متشکرم بابت هم کاریتون با من

    و نکته آخر هم بعد از جشن من هم در جلسه خواهم بود میلاد جان

  3. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام.
    جلسه اول نتونستم بیام بخاطر این که جایی دعوت بودیم.
    از جلسه بعدی هستم, نبودم خبرم کن.
    من تاریخ زیاد دوس نداشت اما با شرکت در جلسات تو قطعا دوست خواهد داشت.
    و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *