اطلاعیه: به مناسبت روز بزرگداشت حافظ با یک دور همی شاعرانه با شما خواهیم بود

حافظ چه طُرفه شاخِ نباتیست کِلکِ تو
کش میوه دلپذیرتر از شهد و شکّر است

عرض سلام و ادب و احترام به شما بازدید کننده گرامی.
۲۰ مهر ما روز بزرگداشت شاعریست که هر ایرانی گذراندن و زیبا کردن اوقات تنهایی خود را مدیون بیت الغزل معرفت اوست. او که در هنگامه غم و یا شادیمان خود را در چشمه حیاتبخش کلامش رها میکنیم و دلمان صفا می یابد.
بله. حافظ! همو که کلامش آرامش بخش دل هر ایرانیست و کس چو او لطایف حکمی و نکات قرآنی را در کنار هم جمع نکرده است.
به بهانه و در آستانه این روز گرامی، تصمیم گرفتیم تا عاشقان حافظ و علاقه مندان به شعر و ادبیات پارسی را در یک فضای صمیمانه دور هم جمع کنیم و ساعتی را فارغ از هر فکر و نگرانی و دغدغه، در دنیای زیبای کلام منظوم، به گردش و تفریحِ ادیبانه سپری کنیم.
به خصوص از کسانی که دستی بر آتش شاعری دارند دعوت میکنیم تا در این جلسه مجازی حضور یابند و دقایقی از اشعارشان بهره مند شویم.
خلاصه در این بزم شاعرانه قرار نیست هیچ تشریفات و برنامه خاصی باشد. میخواهیم فقط با هم شعر بخوانیم و لذت ببریم. قطعا بیشتر از حافظ خواهیم گفت و شنید اما زمانی را هم به شنیدن دلسروده های دوستان شاعر که به ما افتخار حضور بدهند، اختصاص خواهیم داد.
این جلسه در فضای تیمتاک برگزار میشود و همه کسانی که از سایت شب روشن یا محله نابینایان نام کاربری تیمتاک دارند، میتوانند در این جلسه شرکت کنند.
زمان: پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱
مکان: تیمتاک مشترک شب روشن و محله نابینایان، در کانال شب روشن/دار الفنون/ادبیات.
به امیدِ دیدار

درباره مهدی محمدقاسمی

مهدی محمدقاسمی هستم متولد 14 فروردین 1367 هجری شمسی، 15 شعبان 1408 هجری قمری و 3 آوریل 1988 میلادی. دانشجوی مقطع دکترای رشته زبان و ادبیات فارسی (گرایش ادبیات عرفانی) در دانشگاه اصفهان و ساکن شهر اصفهان
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *