اندرویدیها/لطفا هرکی میتونه کمک کنه/اگه جواب سوال من رو میدونید تو کامنتها بنویسید. پس حتما این پست رو باز کنید و راهنماییم کنید

سلام دوستان عزیز.

خیلی حرف نمیزنم.

از عنوان پست فهمیدید که برای من ی مشکلی پیش اومده. پس از دوستان اندرویدی میخوام اگه جواب سوالم رو میدونند هر چه زودتر کمک کننه یا ی راه حلی برای حل شدن مشکلم پیشنهاد بدند. پیشنهادات و راه حلهای خودتون رو میتونید تو کامنتها بنویسید.

و اما مشکل من اینه که تو اندروید وقتی اس ام اس مینویسم، اگه اس ام اسها بیشتر از ۳ تا بشه، یعنی تو یک اس ام اس مجموعه ی کاراکترهای اس ام اس به ۲۱۰ تا برسه، به پیام چند رسانه ای تبدیل میشه و من دیگه نمیتونم پیامم رو ارسال کنم یعنی باید به صورت پیام چند رسانه ای ارسال کنم. حالا از شما دوستان عزیز میخوام که اگه برنامه ای، راح حلی چیزی سراغ دارید که این مشکل رو حل کنه یعنی وقتی اس ام اس ۳ تا میشه به پیام چندرسانه ای تبدیل نشه تو کامنتها بگید.

چون خیلی پیش میاد که وقتی اس ام اس مینویسیم ۳ تا یا بیشتر میشه. حالا من میخوام بدونم باید چی کار کنم که وقتی اس ام اسم ۳ تا یا بیشتر میشه به پیام چند رسانه ای تبدیل نشه.

پس اگه میشه تو کامنتها راهنمایی کنید.

پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم.

موفق باشید.

یا حق.

درباره ابوالفضل سعيديفر

ِی کریمی که بخشنده ی عطایی، و ِی حکیمی که پوشنده ی خطایی، و ِی صمدی که از ادراکِ خلق جدایی، و ِی احَدی که در ذاتُ صفات، بی همتایی، و ِی خالقی که راهنمایی، و ِی قادری که خدایی را سزایی؛ جانِ ما را خود دِه، و دلِ ما را هوای خود دِه، و چشمِ ما را ضیای خود دِه، و ما را آن دِه که آن بِه، و مَگُذار ما را به کِهُ مِه. به نامه خدا. ابوالفضله سعیدیفر، متولده ساله 1380 هستم. در شهرستانه ساوه، واقع شده در استانه مرکزی زندگی میکنم. هم اکنون، مشغول به تحصیل در پایه ی دهم هستم. علایقه من، خدمت به همنوعان، آموختنه زبانه انگلیسی، خواندنه اشعاره زیبا، رمان و فیلمهای جذاب، یادگیریه بیشتره کامپیوتر و موبایل و تا حدودی بازیهای کامپیوتری هستند. از اینکه در کناره شما هستم، خرسندم و آرزوی پیروزی، موفقیت، شادکامی، سربلندی، سر افرازی و عاقبت بخیری برایه همه ی شما، دوستانه محترم دارم. راههای ارتباطی، تنها در صورته نیاز: ایمیل: abolfazl.saeedifar80@gmail.com اسکایپ: abolfaz122l . خدانگهدار.
این نوشته در اندروید, پیامک, تلفن همراه, حرفای خودمونی, دسته‌بندی نشده ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

13 دیدگاه دربارهٔ «اندرویدیها/لطفا هرکی میتونه کمک کنه/اگه جواب سوال من رو میدونید تو کامنتها بنویسید. پس حتما این پست رو باز کنید و راهنماییم کنید»

  1. سلام ابوالفضل من از داداشم پرسیدم گفت اندروید همینجوریه ولی من احتمال میدم باید فونت پیامک رو کوچک کنی انشا الله مشکلت حل بشه

  2. gentleman می‌گوید:

    سلام مجتبی بیا برات آب خنک آوردم که خسته نباشی خخخ
    شرمنده که من سیمبینیم و نمیتونم کمک کنم

  3. احسان دوست می‌گوید:

    سلام.
    شما باید از برنامه Go SMS Pro استفاده کنید.
    از google play دریافت نمایید.

  4. vahidemperatoor می‌گوید:

    سلام بر داش ابوالفضل خودم چطوری من برنامشو دارم امروز پست میزارم نیاز به ggo sms نیست بای تا پستم

  5. محمد جواد همایون نثار می‌گوید:

    سلام آقای سعیدیفر شما میتونی از برنامه ویرایش استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *