برگزاری کارگاه تخصصی مشاوره پیش از ازدواج با مدرک معتبر از سازمان بهزیستی زیر نظر انجمن روشنبین اصفهان

برگزاری نخستین کارگاه مشاوره پیش ازازدواج ویژه نابینایان وکم بینایان دراستان اصفهان
به گزارش روابط عمومی انجمن روشن بین اصفهان نخستین کارگاه آموزشی تخصصی مشاوره پیش ازازدواج ویژه دانش آموختگان و محصلین رشته های مشاوره و روانشناسی وعلوم تربیتی، جامعه شناسی رشته های مرتبط با تربیت کودک و نوجوان و خانواده برگزار می گردد.

محمد جواد خادمی رئیس هیئت مدیره انجمن روشن بین اصفهان و مسئول کمیته علمی این انجمن در تشریح مطلب فوق گفت: این کارگاه با همکاری معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان اصفهان وانجمن روشن بین اصفهان برگزار خواهد گردید.
وی ادامه داد: به دنبال اجرایی نمودن اهداف کمیته علمی این انجمن و با هدف دستیابی به دانش نوین روز دررشته روانشناسی و مشاوره وهمچنین به روزرسانی اطلاعات دانش آموختگان و محصلین نابینا در رشته های فوق الذکر و مهم ترازهمه دستیابی و آماده سازی این عزیزان برای بازارکاردرآینده اقدام به پیگیری و برگزاری این کارگاه نموده ایم.
خادمی افزود: پس از برگزاری کارگاه تربیت مربی مهارتهای زندگی، مشاوره پیش از اعتیاد، آموزش و مشاوره در زمینه ایدز، مصاحبه بالینی و چندین کارگاه دیگر، نظر بر آن شد تا کارگاه مشاوره پیش از ازدواج را که مهمترین اصل در مشاوره خانواده می باشد ، برگزار نماییم.
رئیس هیئت مدیره انجمن روشن بین اصفهان در مورد نحوه و تاریخ برگزاری کارگاه گفت: این کارگاه در سه روز متوالی از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ شهریور ماه سال جاری از ساعت۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر برگزار خواهد گردید. محل این کارگاه مجتمع توانبخشی نابینایان شهدای ۷ تیر می باشد و فرصت ثبت نام برای اعضای این انجمن و همچنین سایر نابینایان تا تاریخ ۱۴ شهریورماه خواهد بود.
وی در خصوص نحوه ارائه مدرک و رزومه کارگاه به شرکت کنندگان به ذکر برخی نکات پرداخت: پس از برگزاری این کارگاه اعضا و شرکت کنندگان موظف می باشند تا نمونه این کارگاه را برای مخاطبین نابینا و خانواده هایشان و همچنین عموم جامعه برگزار نموده و مدارک لازم را به اینجانب ارائه نموده تا یکجا در اختیار معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی قرار گیرد. پس ازآن امتحانات لازم از شرکت کنندگان گرفته شده و به کسانی که این مراحل را طی نموده اند مدرک معتبرازسازمان بهزیستی اعطا خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این مدرک با تمامی مدارکی که از کلینیک های خصوصی دریافت می شود تفاوت دارد چرا که مدرک این کارگاه برای تمامی سازمانهای مرتبط با مباحث روانشناسی و مراکز مشاوره معتبر بوده ومهراین سازمان درسرتاسرکشور قابل پیگیری و معتبر می باشدویژگی که در مورد مدارک مراکز مشاوره و حتی برخی دانشگاه ها وجود ندارد.
خادمی در پایان ضمن قدردانی از مدیر عامل انجمن روشن بین جناب آقای علیرضا حیدری و دیگر اعضای این انجمن بیان داشت: در ابتدا از جناب آقای دکتر صادقی مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان که همیشه ودرهرزمان ما را در جهت پیشبرد اهداف و خواسته های مرتبط با نابینایان حمایت نموده و این بار نیز ضمن ارائه نکاتی ارزشمند در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این کارگاه دستورات لازم را ابلاغ نمودند، قدردانی می نماییم. از جناب آقای ناجی معاون وقت پیشگیری سازمان بهزیستی که در نهایت بزرگواری تمامی فرصت ها و هماهنگی های لازم را در جهت پیشبرد و برگزاری این کارگاه با ما داشتند تشکر می نمایم. همچنین از جناب آقای خاک شور مسئول دفتر مشاوره این معاونت سپاسگزار هستم و علاوه بر آن از جناب آقای حیدری گرامی که در جهت پیشبرداهداف نهایت همکاری وهم فکری را با اینجانب و دیگر مسئولین داشتند، تشکر می نمایم.

درباره انجمن روشن بین اصفهان

هیئت مدیره کنونی انجمن روشنبین متشکل از پنج عضو اصلی و یک بازرس می باشد. جهت تماس با مدیر عامل این انجمن علیرضا حیدری با شماره 09138099369و جهت تماس با رئیس هیئت مدیره محمد جواد خادمی 09132944814تماس حاصل فرمایید.
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «برگزاری کارگاه تخصصی مشاوره پیش از ازدواج با مدرک معتبر از سازمان بهزیستی زیر نظر انجمن روشنبین اصفهان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *