من ناراحتم، لطفا بخانید

درود به کسانی که این پست را میخوانند، ولی نا مردن اگه جواب ندن،                                                                                                            من قبلن وبلاگ داشتم، اما به علت اینکه در وبلاگ نمیشد کسی به جز من مطلب بزاره این سایت را راه اندازی کردم تا همه کمک حالم باشن,                                                                                                                           اما انگار که نمیخوان باشن.                                                                                              الان داشتم آمار را میدیدم بازدید خوب بود اما کسی تا الان دیدگاه نزاشته،                                                                                                چرا؟؟؟  چرا؟؟؟ چرا؟؟؟                                                                                                                                 کسی نظر نمیزاره؟؟؟!!!                                                                                                         من که بقدر کافی اطلاع رسانی کردم پس مشکل چی ها ها ها چی هستش؟؟؟                                                                                                       من ناراحتم یکی جواب منو بده بگه مشکل از کجاست که سر میزنید ولی نظر نمیدین لطفا بگین چرا؟؟؟ چرا؟؟؟

درباره سعید پناهی

با سلام. بنده سعید پناهی هستم. متولد 9 اسفند سال 1375. از علایقم میتونم بگم به اینترنت, مبایل, موزیک, بازیهای نابینایی,گوش کردن به رادیو و نمایش رادیویی و و و خعععععیلی چیزهای دیگه اشاره کنم. کلا با همه چی حال میکنم. رفیق بازم, و رفیقهای ثمیمی را بیشتر از داداشهای نداشتم, دوست دارم. زاده ی استان زنجانم و از 1 سالگی در کرج یا همون استان البرز زندگی میکنم. در حال تحصیل در مقتع کارشناسی علوم تربیتی هستم. عاشق مطالعه صفحات اینترنتی هستم. پیگیر اخبار علم و فناوری هستم. به علاوه که در اسکایپ هستم, تو واتساپ و تلگرام و اینستا هم هستم. خخخ. کلا مسنجر بازم. فکر کنم هدفم کلا از اندروید خریدن همین بوده. اردیبهشت 92 با ی n73 وارد دنیای نت شدم. و اون وقتها 3g و این حرفا نبود با gprs آهنگ دانلود میکردم. بعد توسط معرفی یکی از دوستانم با سایتهای نابینایی آشنا شدم. بعد مهر ماه بود که دیگه ماهور خریدم, باورتون نمیشه من تا مهر 92 هنوز صفحهخان فارسی نداشتم. با این که از سال 83 پای کامپیوتر بودم. میدونین چرا؟ چون اون وقتها نت نمیرفتم. بعد از مهر ماهم اسکایپ نصب کردم و کم کم همه را add کردم و با همه آشنا شدم. عاشق گفت و گو تو اسکایپ بصورت صوتی هستم. کمو بیش چت هم دوست دارم. بعد اوایل آذر ماه بود که تصمیم گرفتم ی سایت بزنم, اول چنتا بلاگ تست کردم, خوشم نیومد. بعد کم کم بسرم زد, برم رو وردپرس. بعد به کمک آقای سعید درفشیان اینجارو بنا کردیم. روز 17 آذر 1392 بود که اینجارو بنا کردیم. اون وقتها زیاد اینجا کسی نمیومد. بعد دوستان کم کم با اینجا آشنا شدن. و الان هم که دیگه ی خانواده ی بزرگ شدیم به نام, شب روشن. اینجا ی سریها بهم مدیر ارشد هم میگن. اما خودم قبول ندارم. ی نو گرداننده میشه اسممو گذاشت. بیخودی هندونه تو پاچمون میکنن ههه. من تقریبن 10 درصد بینایی دارم. و از خط بریل استفاده میکنم. فقط 5 سال ابتدایی را در مدرسه ی پویا مخصوص نابیناها و کم بیناها درس خوندم. بعدش دیگه بصورت تلفیقی در مدرسه ی عادی مشغول به تحصیل شدم. راستی یادم داشت میرفت, جهت تماس با من میتونین از راه های زیر استفاده کنین. ایمیل: saeedpanahi2200@gmail.com اسکایپ: saeed-panahi تلگرام: https://telegram.me/sp1000 اینستاگرام: https://www.instagram.com/saeed10055/ خوشباشید.
این نوشته در درد دل ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

11 دیدگاه دربارهٔ «من ناراحتم، لطفا بخانید»

  1. سجاد نبی لو می‌گوید:

    سلام به شما آقای سعید پناهی ناراحتیت رو درک می کنم ما البته اگر دوباره ناراحت نشی می گم چون علاقه به تعارف کردن ندارم ما جماعت نابینا هیچی نمی شیم می دونی چرا ۱-به هم دیگه اعتماد نداریم۲-تاب پیشرفت همدیگر رو نداریم۳-هر کی هر چی می دونه برای خودش نگه میداره نکنه یکی از دستش بگیره۴-ما دستمون به دهنمون نمی رسه پس توان تغییر جامعه رو در مورد خودمون نداریم هر چه تلاش کنیم بیفایده هست۵-انسانهای مغرور و زود رنجی هستیم ۶-یک جا جمع نمی تونیم بشیم چون اتصال میکنیم فیوزها می پره۷-حس تغییر در مورد خود و باورهامون کمه۸-حاضر به سنت شکنی نیستیم آخع می گیرن اعداممون می کنن۹-چند تا آدم نمی دونم اسمش رو چی بگذارم تو ما هست که از هر کجا کم میارن میرن سراغ اینکه شما ادب ندارید و از این مضخرفات تا خودشون رو بزرگ جلوه بدن در حالیکه خودشون هیچی تف سر بالا هم نیستند۱۰-اونچه به ما گفته شده خودمون هم باورمون شده اینکه ما بدبختیم۱۱-خانواده های بی فرهنگ وطبقه پایین هم یک دلیلش هست که ما نمی تونیم پیشرفت کنیم۱۲-ما محدود بار اومدیم و جامعه هم به این روال کمک کرده ما تو خودمون هستیم ببخش عزیزم تو تمام تلاشت را کردی باز هم ادامه بده حتی اگر کسی نظر نگذاره موفق باشی تشکر نبی لو

  2. Azizol lah pajoohandeh می‌گوید:

    درود سعید جان! همیشه سعی کنید از بکار بردن کلمات منفی در جملات خود استفاده نکنید! در جامعه ی کنونی که در آن زندگی میکنیم جملات مسبت بهترینها هستند! ما باید با بکار بردن کلمات و جملات احساسی و زیبا با دوستان خود صحبت کنیم! ‏

  3. Azizol lah pajoohandeh می‌گوید:

    درود مجدد! به نظر بنده کلماتی از قبیل:‏ ناراحت و نامرد و لعنت و…‏ منفی هستند! پس بهتر است شما در متونی که مینویسید:‏ از چنین جملاتی استفاده کنید—‏ من خوشحال میشوم که در خدمت دوستان باشم—‏ امیدوارم که دوستان مرا قابل بدانند و مرا برای بهتر کردن این سایط یاری دهند—‏ دوستان لطف کنند مرا در این امر یاری کنند—دوستان شاید من جوانی کم تجربه و…‏ باشم ولی علاقه دارم به کمک و یاری شما این سایط را اداره کنم…

  4. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام آقای پژوهنده, ممنون که به این سایت سر میزنین, من خوشحال میشم من را در این سایت یاری کنید, اگر تمایل داشتین در سایت ثبت نام کنید و مطلب برای دوستان بزارید تا دوستان و من از تجربه های شما استفاده کنیم

  5. سجاد حجی ابادی می‌گوید:

    خوب بود سعید

  6. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام, سجاد جان منظورت از خوب بودی یعنی چی؟؟؟

  7. عطا می‌گوید:

    سلام.
    ببین سعید باز به من گیر ندی من فقط اومدم تا این مطلبو بخونم ولی نوشته بودی اگ نظر ندی نامردین من برای اینکه بگم من نامرد نیستم خب نظر دادم حالا نظر.

    من دیدگاه آقا سجاد که اولین نظر این پستو داده را دقیقا و تحقیقا و صد در صد تعید میکنم راستی شماره این آقا سجاد رو داری آره میخواستم ازش تشکر کنم و بپرسم چرا الآن نمیاد که نظر بده یا پست بزاره من که از نظرش خیلی خوش خوشم آمده.
    مرسی آقا سجاد تو معلوم میشه دید باز و خیلی باهوشی تشکر سجاد عزیز.

  8. امیر مهدی می‌گوید:

    ممنون از پست خوبتون. راستی آقا سعید یه چیز از آمارگیر پست ها کشف کردم. اگه توی پستی باشی و eansert و f5 رو بزنی به آمار بازدید کننده ها یکی اضافه میشه. و هر چندبار که بزنی باز این اتفاق می افته. هههههه ههههه هههه ههههه خخخخ خخخخ خخخخ خخخخ خخخخ کلک بازی رو دیدی سیستم سایت رو هم کشف کردم.

  9. من جوابتو میدم عزیزم.
    ببین؟
    خود من تو ۹۹% پستها که میرم کامنت میدم مگر اینکه وسطش اینترنتم قطع بشه یا هر دلیلل کوچیک دیگه.
    ولی این که میگی بازدید زیاد داره ولی کامنت نمیدند بچه ها به خاطر اینه که نصف بازدید ها مال سایت خودمون نیست.
    فکر کنم گرفتی که چی گفتم. یعنی مهمان زیاد داریم.
    تو ی نگاه به آمار بنداز؟
    ببین چند درصدش آماره.
    مخصوصا پستهای دانلود کردنی بازدیدش زیاده ولی کامنتش کم.
    چون که اکثرش از بچه های خودمون نیستند.
    به خدا قصدم از این کامنت حاشیه نیست.
    خب تو خودت خواستی جواب بدیم.
    تو رو خدا مثل اون دفعه کامنت من رو به سطل زباله منتشر نکن. قصد من جواب به سوال تو بود.
    ی دلیل دیگه هم اینه که شاید بعضیها ی پست رو بخونند ولی حوصلشون نشه که کامنت بدند.
    باز حالا کامنت ها خیلی بهتر شده.
    قبلا رو یادته؟
    ولی کسی لایک نمیکنه.
    ولی بیشتر دلیلش اینه که از سایتهای دیگه به عنوان مهمان میان و مطالب دانلود کردنی رو قشنگ دانلود میکنند و مطالبی که به دردشون میخوره رو میخونند و میزارند میرند.
    جوابت این بود.
    امیدوارم از این لحاظ از من یکی ناراحت نباشی داداش.
    راستی کامنت سجاد هزاران و هزاران و هزاران بار لایک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *