اطلاعیه. امکان ثبت نام، بار دیگر فعال شد

با سلام
چنان که مستحضرید، مدتی، ثبت نام در سایت، به صورت دستی امکانپذیر بود. به این صورت که کاربران، مشخصات خود را به ایمیل سایت یا آی دی اسکایپ سایت ارسال میکردند و ما برای آنها ثبت نام میکردیم.

اما اکنون، شما در برگه ای که در بالای سایت قرار گرفته، فرم ثبت نام را پر میکنید و ثبت نام شما، پس از تایید مدیریت، کامل شده و ایمیل تاییدیه برای شما ارسال میگردد.
از کسانی که به هر دلیل، برای ثبت نام معطل شدند، عذرخواهی میکنیم و امیدواریم، این نقایص، با همکاری خود شما دوستان، هرچه زودتر، برطرف گردد.

با تشکر
مدیریت سایت
شب روشن

 

درباره مدیریت سایت شب روشن

این کاربر، هویت واقعی نداشته و صرفا از آن، برای اطلاعرسانیها و پستهای مدیریتی سایت استفاده میشود. www.shaberoshan.ir
این نوشته در اطلاع رسانی, حرفای خودمونی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

4 دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه. امکان ثبت نام، بار دیگر فعال شد»

  1. مهدی قادری می‌گوید:

    سلام، اول من مدالمو از مدیرا بگیرم، خوب مرسی که دوباره این امکان رو فراهم کردید، من که زود جنبیده بودم ثبت کردم خخخ، موفق باشید

  2. علیرضا نصرتی می‌گوید:

    دوستان میدونید من چه طوری ثبت نام کردم؟ اون وقتی که سایت بسته بود مدیرا خبر نداشتن
    یعنی سبت نام بسته بود کسی نمیدونست
    رفتم ی فاصله بدون شکل دادم ی پسورد از خودم دادم و بعدش لاگ این شدم بعدش ی صفحه شناسنامه اومد توش ایمیل و بقیه رو پر کردم به همین خوش مذگی ثبتنام انجام شد خیلی باهاله مگه نه؟ من خودم تو زحن خودم ی پا ترفند هستم ولی میترسم اگه این ها رو تو سایت بزارم مدیرا بگن که چرا میخوایی سایتمون خراب بشه و بمونم خخخخ
    خب به هر حال من با روش خودم راحتترم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *