برگزاری نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنری نابینایان در اصفهان زیر نظر انجمن روشن بین اصفهان

انجمن روشن بین اصفهان در راستای پرورش نیروی اندیشه و خلاقیت و قدر دانی از هنرمندان نابینا اصفهانی اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ویژه نابینایان نموده است.

مسعود کاوشانی مسئول کمیته هنری این انجمن اعلام کرد: این نمایشگاه که در آن آثار هنری و صنایع دستی جمعی از نابینایان به نمایش در خواهد آمد از روز چهار شنبه بیست و دو مهر ماه لغایت بیست و چهارم مهر ماه در محل باغ قدیر اصفهان برگزار خواهد گردید.
کاوشانی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آن است که ضمن قدر دانی از نابینایانی که دست به ابتکار و خلاقیت زده اند و منتظر مشاغل دولتی ننشسته اند و خود از نیروی اندیشه و نیروی جسمانی خود بهره برده اند فرصتی ایجاد شده تا بتوانند هم هنر خود را در معرض نمایش بینندگان قرار داده هم فرصتی بسیار مناسب جهت فروش آثار خود کسب نمایند.
ایشان خاطر نشان کرد: پس از مذاکرات بسیار با ارگانها و سازمانهای مختلف و به همت کمیته هنری انجمن روشن بین اصفهان این نمایشگاه در محلی بسیار عالی از لحاظ موقعیتی و در معرض بازدید همگان قرار خواهد گرفت.
مسئول هنری این انجمن گفت علاوه بر ایشان سرکار خانم نرگس غلامی و سرکار خانم بیدقی در جهت برگزاری این نمایشگاه زحمات بسیاری را متحمل شده اند
همچنین از سایر اعضای هیئت مدیره تشکر ویژه نموده و از ایشان به خاطر هماهنگیهای انجام شده تقدیر نمودند
ایشان در پاسخ به سؤال ما مبتنی بر این که ساعات بازدید کی میباشد گفت:
ساعات بازدید از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب بوده و تمامی دوستان در این ساعات پاسخگوی بازدیدکنندگان بینا و نابینا هستند. همچنین اگر کسی در پیدا کردن مکان نمایشگاه با مشکل مواجه شد می تواند با شماره زیر تماس گرفته تا به ایشان کمک نماین
۰۹۱۳۲۱۶۱۸۹۹

درباره انجمن روشن بین اصفهان

هیئت مدیره کنونی انجمن روشنبین متشکل از پنج عضو اصلی و یک بازرس می باشد. جهت تماس با مدیر عامل این انجمن علیرضا حیدری با شماره 09138099369و جهت تماس با رئیس هیئت مدیره محمد جواد خادمی 09132944814تماس حاصل فرمایید.
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

3 دیدگاه دربارهٔ «برگزاری نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنری نابینایان در اصفهان زیر نظر انجمن روشن بین اصفهان»

  1. با سلام، از تمامی شما عزیزان که از این پست بازدید کردید، سپاسگزارم. منتظر دیدار شما در محل نمایشگاه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *