با حمایت شما سرویس میزبانی خریداری شد. اطلاعیه. فراخوان حمایت مالی برای پرداخت هزینه های سایت

کاربران فهیم سایت و خوانندگان عزیز این پست و رهگذران عزیز! سلام گرم ما رو پذیرا باشید.
امیدواریم تو این روزهای ناب پاییزی، حالتون خوب باشه و همزمان با دست و پنجه نرم کردن با این روزای سخت و وضع و اوضاع نابسامان، خنده از رو لباتون پاک نشده باشه و نبض قلبتون طبیعی و بی مشکل بزنه.
عرضمون به محضر شما که، با این اوضاعی که پیش اومده، شب روشنِ ما و شما هم شیطون شده و هر از چند گاهی با چنگ و دندون افتاده رو نبض قلب کادرش که یالّا زود تند سریع، من پول میخوام.

راستش می خواستم پست رو به صورت رسمی و با حساب مدیریت بنویسم، دلم نیومد. آخه احساس می کنم اینجوری راحتتر می تونم حرف بزنم. می دونید؟ نوشتن پست حمایت مالی به صورت رسمی، اینو میرسونه که آقا جان شب روشن احتیاج به همکاری برا تأمین هزینه هاش داره. همین.
اما خب اگه تمام قصدم از این پست، همین بود، خب رسمی میزدم.
ولی یه چیزایی هست که از دهنِ ما اعضای کادر بخونید، صفای دیگه ای داره و یه کم راحتتر معنای حمایت مالی رو از معنای رایج و قدیمش که یه ذره زننده هم هست، جدا می کنیم.

آخرین باری که ما برا تأمین هزینه های سایت فراخوان زدیم، سه شنبه، دهم آذرماه ۱۳۹۴ بود. البته اون روز، نتیجه شو گفتیم. دیگه توضیح نمیدم که چی شد و چقد جمع شد و چی کار کردیم. اگه خواستید روی اینجا یه control enter بزنید، اون پستو بخونید و ببندیدش و برگردید همینجا که کلی باهاتون حرف دارم.

از اون سال به اینور، خدا رو صد هزار مرتبه شُکر، ما هیچ فراخوانی برا حمایت مالی نداشتیم.
نه نه نه اشتباه نکُنیدا! نمیگم حمایت مالی نداشتیم. چرا داشتیم. کمکهای شما بزرگواران حتی خارج از اوقات فراخوان زدنهای ما به دستمون میرسید و میرسه.
خب حالا شاید بپرسید که خو اگه میرسید و میرسه چرا فراخوان میزنید؟
دوست عزیزی که شما باشی، باید خدمتت عرض کنم که روزایی که ما فراخوان نداریم، خب اینطور به نظر میرسه که شُکرِ خدا سایت سرپاست و نیازی نداره به حمایت مالی. خب خیلیا چیزی نمیریزن و خیلی از بزرگوارا که تقریبا دارن هر ماه به سایت کمک می کنن، مبالغی رو به سایت کمک می کنن که واقعا ازشون تشکر میکنیم.
اما بعضی اوقات هست که اون کفگیره به تهِ دیگ میخوره و تهدیگا هم که سوخته، صدای قلچ و قلچِ تهِ دیگ در میاد که این تهدیگ سوخته ها رو هم بدیم به خورد سایت.

خب بگذریم. همینطور که شما بزرگواران می دونید، این روزا تمام قیمتها ثانیه ای داره میره بالا. طبعا هم میدونید که اغلب سرویسهای میزبانی در خارج ایران ارائه میشه و خب بالطبع برای تهیه ی این خدمات، پول واسطه ای در میانه به نام حضرت دلار و جناب یورو. خب این دو تا بزرگوار که پله های سعود رو دارن ده تا ده تا طی می کنن تا ما مردم بدبخت بیچاره رو هُل ندَن نندازن پایین ول کُنِ ماجرا هم نیستند.
داداشا و آبجیای محترمم! سایتی رو که ما تونستیم با کمکهای شما تو سال ۱۳۹۴، به مدت سه سال، سالی با دویست و خورده ای تومن تمدیدش کنیم، همین الان که دارم می نویسم براتون، همین سایتو باید پاش نزدیک چارصد تومن بریزیم که بشه نگهش داشت.
ما هر لحظه داریم خدا خدا میکنیم که بتونیم همین روزا با همین قیمت سرویسهای میزبانیمون رو آپدیت کنیم. دویست تومن نه ها. همون چارصد و خورده ای.
تازه! هزینه ی شب روشن قبلا با یه هاست دانلودی ۱۰۰ گیگ میشد حوالی دویست و خورده ای تومن، حالا ما هاست دانلود ۳۰ گیگ گرفتیم. سایتو کوچیک کردیم. پستامونو حذف کردیم و فایلای عمومیمونو پاک کردیم. حالا برای داشتن یه شب روشن با همون سرویس میزبانی به علاوه ی یه هاست دانلودی ۳۰ گیگی، باید چارصد و خورده ای هزینه کنیم.
زار نمیزنیم، عارمون هم نمیاد. حرف آخرمو الان میزنم. حتی به فرض محال، اگه پولی برا ادامه ی روند سایت جمع نشه، ماها بچه های کادر تا اونجایی که بشه و بتونیم و خدا یاری کنه، هزینه هاشو میدیم. پس نیومدیم پیش شما عزیزان و بزرگوارا، کاسه ی چه کنم دس بگیریم و چرتکه برداریم و دو دو تا چار تا راه بندازیم. اینا رو میگیم که بدونید تو چه شرایطی پشت همیم. همه مونو میگم. آره. با خود شمایی هستم که داری چروت و پروت منو میخونی.

میدونید چرا ماها از ۹۴ به اینور تونستیم سر کنیم و فراخوان حمایت مالی نزنیم؟ چون دس گذاشتیم رو آرزوهامون. چون به خیلی از ایده هامون نه گفتیم. سعی کردیم با کمترین هزینه ایده هامونو اجرا کنیم.
سایت خوب و بزرگ محله ی نابینایان، خدا رو صد هزار مرتبه شکر اونقدر حامی داشته که تونسته امروزه سرویسهای خوبی به بچه ها ارائه بده. اما این یک حقیقته که ما نمیتونیم خودمونو از لحاظ حامی و کاربر با سایت بزرگی مثل گوش کن مقایسه کنیم.
اگر ما از شما انتظار داشته باشیم که هزینه بدین تا سرور تهیه کنیم، رادیو بزنیم، بازی بسازیم، محل اشتراک فایل داشته باشیم و …، آخر نامردی رو در حق شما و خودمون کردیم. چون محله که این هزینه براش جمع شد، صد در صد حامیان و کاربرانی بیشتر از ما داشت. اگر هم نداشته و کمک شایانی از جانب کاربران محله نشده، کسانی به این سایت دوست داشتنی کمک کردند که باز هم خدا رو شکر و با افتخار، وضعشون اونقدر خوب بوده که کمک به محله براشون قضیه ی حساب و کتاب کردنی نبوده.
خب! گوش کن پا برجاست و ما هم داریم از سرویسهای عالیِ محسن عزیز و دوست داشتنی و کادر عزیزش استفاده میکنیم. اما پای چی؟ به برکت حمایتی که ازش شد. گوش کن، ظرفیتِ بزرگی داره، پس باید بهش کمک بشه.
نمیخوام بگم ظرفیت ما کوچیکه. از اون طرف، قصدم منت گذاشتن نیست که اگه حامیان ما هم مثل گوش کن بودند، ما فلان میشدیم و چنان میشدیم. تمام قصدم از این نوشته اینه که حتی محله ی بزرگ نابینایان هم با حمایت شما و امثال شما سر پاست.
اگه ما چنین خدماتی راه ننداختیم، به جیبمون و به دوش پشتیبانهامون نگاه کردیم. همش تو این فکر بودیم که نکنه خواسته های زیادی داشته باشیم و باعث بشه کسایی که ازمون حمایت می کنند، خسته بشن.

ما با حمایتهای شما به امید خدا همین شب روشن رو که با شیب ملایم داره پیشرفت میکنه، خخخخ، خواهیم داشت و به تدریج و با در نظر گرفتن توان شما بزرگواران برای حمایت سایت خودتون، امکانات و برنامه های جدیدتری رو به شب روشن اضافه می کنیم.

شما میتونید همیشه با رفتن به بالای سایت، برگه ی حمایت مالی رو باز کنید و اونجا کمکتون رو انجام بدید. برای راحتی شما، فرم حمایت مالی رو تو همین پست هم قرار میدم که راحتتر بتونید کارتون رو انجام بدید.
برای شروع روند پرداخت کلیک کنید.
چاکر همه تون، بهنام نصیری، از طرف کادر مدیریت شب روشن.

با حمایت شما، سرویس میزبانی به مدت یک سال تمدید شد.

سلام مجدد. به لطف خدا و همت شما، سرویس میزبانی شب روشن به مدت یک سال تمدید شد. مشخصات و قیمت را برای شفاف سازی به عینه میذارم. بازم ممنونیم. انشا الله لطفتون ادامه دار باشه تا خیلی راحت بتونیم دانلود سنترمون رو هم توی آذرماه تمدید کنیم. فعلا با هزینه ای که جمع شده، که در روز پایانی فراخوان کل مبلغ به علاوه ی حساب و کتاب رو براتون مینویسیم، نگرانیهامون رفع شده.

در حال حاضر ما سرویس میزبانیمون رو که یه نمایندگی هست، ۲۰۰ هزار تومن تهیه کردیم و موجودی سایت بعد از تمدید سرویس میزبانی، تا خود الان که دارم براتون مینویسم، ۱۳ هزار تومن هست. البته خب میدونید و شاید هم ندونید که پرداختیهای حمایت مالی، ۲۴ ساعت بعد از پرداخت شما تو حساب سایت قرار میگیره و قابل برداشت میشه. پس هنوز حمایت مالیهای ساعت ۲۴ به بعد روز چهارشنبه که دیروز باشه تو حساب ننشسته.
به دغدغه مندهای عزیز هم عرض شود که هم ایمیل رسید پرداختش هست، هم پیامکش. اگه یه وقت دوباره شک بر داشتتون که نکنه ما زده باشیم تو گوشش، همه جوره در خدمتیم.

این هم پیامکی که سعید عزیز، تو گروه مدیریت به اشتراک گذاشت. واسه محکمکاری منتشرش میکنم.
‪Bank Mellat‬, (۱), ۱ min ago, بانک ملت خرید با کارت برداشت از حساب ۳۱۴۲۳۶۶۴۴۶مبلغ:۱,۹۹۰,۰۰۰ ریال موجودی : ۱۳۳,۷۴۵ ریال مستند : ۹۳۸۵۲ ۹۷/۰۷/۱۱ ۲۳:۴۱
باز هم از همگی شما ممنونیم.

درباره بهنام نصیری

سلام من بهنام نصيري متولد 16/5/1371 از قزوين. دوران كودكي قبل از مدرسه رو مثل بيشتر ما نابيناها، با گريه و غم و نا اميدي اطرافيانم ميگذروندم كه ديگه ازش نگم بهتره. خيلي بد بود. پيش دبستاني (يا همون آمادگي خودمون) رو توي مدرسه استثنايي انديشه توي شهر صنعتي البرز (كه اصلا مخصوص نابيناها نبود و براي تمام معلوليتها غير از بينايي طراحي شده بود) گذروندم و كم كم پيشرفت كردم. ديگه همه باورم كرده بودن و دوستم داشتن. چون تو دوران بچگي، به بچه فوق العاده باهوش، شيرين و تو دل برو بودم. مثل بچگي همه شماها. زندگيمو خيلي راحت ادامه دادم. تا كلاس پنجم ابتدايي، تو مدرسه ناشنوايان باغچه بان قزوين، كه نابيناها هم همونجا درس مي خوندن، درس خوندم.سال پنجم و سه سال راهنمايي رو تو مدرسه نابينايان بياضيان و سال اول دبيرستان رو تو مدرسه شاهد پيامبر اعظم شهر خودمون (محمديه) ادامه دادم. سال دوم وارد شهيد محبي شدم و به خاطر افت معدل، سال سوم به قزوين برگشتم و تا آخر دوره پيش دانشگاهي، تو دبيرستان نمونه دولتي علامه جعفري مشغول به تحصيل شدم. سال 90 تو كنكور، با رتبه 1195 توي دانشگاه بين المللي امام خميني قزوين، رشته فقه و حقوق قبول شدم و الان كه واستون مينويسم، کارشناس رشته فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه هستم و معدل کارشناسیم هم 16.88 شد و کارشناسیمو تابستون 94 گرفتم. خوب از تحصيل كه بگذريم، بگم براتون كه من تو دوران مختلف زندگيم، به موسيقي و قرآن خيلي علاقه نشون مي دادم و توي هر دوش مقام زياد كسب كردم. فك نكنيد بيكارمو دنبال كار ميگردم! من از سال 90 تو هنرستان و دبيرستان كتاب مبين تو شهر قزوين، مشغول تدريس درس قرآن به بچه هاي هنرستاني و دبيرستاني (دوره اول) هستم. اونم به بچه هاي عادي! اگه ميخوايد يه كمم درباره شخصيتم بدونين، همين بس كه ميتونم با هر جور آدم كنار بيام، جوري كه از با من بودن معذب نباشه. تا دلتون بخواد شوخم. واسه همه شما آرزوی موفقیت می کنم. gmail: b.nasiri71@gmail.com skype: behnamnasiri.1371
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, اقتصادی, حرفای خودمونی, درد دل, گفت و گو, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال و , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

22 دیدگاه دربارهٔ «با حمایت شما سرویس میزبانی خریداری شد. اطلاعیه. فراخوان حمایت مالی برای پرداخت هزینه های سایت»

  1. یه رهگذر! می‌گوید:

    سلام!
    والله سالی چهار صد خورده ای که تقریبا ماهی ۴۰ هزاری میشه که اونم اگه نفری ۵ هزار یا ده هزاری بزارین که دیگه حله دیگه! شما که این همه دم از مدیر و هیأت مدیره میزنید؛ خب اونا ماهی یکم بزارن که دیگه تمومه دیگه برا چی فراخوان میزنید؟! مگر اینکه نظر دیگری داشته باشید که نظر بر کسب درامد باشه که من اون رو کاری ندارم!
    خخخخخ
    دیگه نیازی به فراخوان و اینجور چیزا که لازم نبود!

    هرکسی توی این مملکت کلا هرجوری که دلش میخواد به هر قیمتی که شده میخواد بخوره دیگه!
    آدم مونده چی بگه واقعا! بابا جان حد اقل به همنوعان خود رحم کنید!
    همه رو کلا چی فرض کردید خدا میداند!
    امیدوارم منتشر بشه نظراتم هر چند که بعید میدونم منتشر بشه! چون که بنفعشون نیست که منتشر کنند!

    • بهنام نصیری می‌گوید:

      امیدوارم منتشر بشه نظراتم هر چند که بعید میدونم منتشر بشه! چون که بنفعشون نیست که منتشر کنند!
      سلام خواهر یا برادر بزرگوارم. امیدوارم که حالت یا حالتون خوب باشه.
      خوشحالم که تو سایت خودت کامنت میدی. و خوشحالم که غصه ی جیب همنوعت رو میخوری.
      چرا فکر کردی که کامنتت اگه منتشر نشه به نفع ماست. خب خوشحالم که این یکی حرفت دروغ در اومد
      خب! خدا رو شکر که داری حرف تازه ای میزنی. میدونی بزرگوار؟ من قبل از این که پاسخ شما بزرگوار رو بدم، اگه بهم اجازه بدی میخوام نام شما رو از یه رهگذر به یک ترسو تغییر نام بدم.
      نه نه نه توهین نیستا. چون من احساس می کنم که تو اگه غم هم نوعت رو می خوری و قصدت چیزی غیر از به هم زدن این هم دلیِ قشنگیه که بین ماها به وجود اومده، با نام و ایمیل واقعیت ایمیل میزدی.
      عزیز بزرگوار! شمایی که داری دم از صافی و سادگی و صداقت و بی شیله پیله میزنی، شمایی که داری قشنگ به ما تهمت دزدی و سوء استفاده از همنوع رو میزنی، شما خودت که رو بازی نکردی بزرگوار.
      خب! ما کادرمون شیش نفره. سعید پناهی، مدیر ارشد سایته. من، شهاب فروزش و امیررضا رمضانی، مدیرای دیگه ی سایتیم. میلاد نصرتی و سید مجتبی مرتضوی هم ویرایشگرهای ما هستند و طبعا مثل بقیه ی کاربرا حق دارند که بتونن به ما کمک کنن یا خیر. دکتر محمد قاسمی هم به ما مشورت میده و ما از حضورش استفاده می کنیم. حالا یه کم فکر کن که آیا ما پنج شش تومن بذاریم جور میشه؟ واقعا جور میشه؟
      دوست با دغدغه ی من! ما گفتیم هزینه ی هاست سایت چارصد و خورده ای تومنه. آیا ما مسابقه برگزار نکردیم؟ آیا ما طرح نداریم و نداشتیم؟ ما برنامه ی بزرگی برای بعد محرم و صفر داریم که کمِ کمش یه تومن هزینشه. من تو این پست حرف اینا رو زدم؟ من حد اقل هزینه رو گفتم نه تموم هزینه رو. انصافتو شکر.
      مورد بعدیم اینه که مگه من چاقو گذاشتم خِرِ کاربرام که اگه کمک نکنید فلان میشه و فلان نمیشه؟
      مگه نویسندگان پست، کامنت و محتوای این سایت فقط ما چند تاییم که خودمون فقط بخوایم هزینه شو بدیم؟
      من به شخصه حاضرم که شما بزرگوار با من تماس بگیری، من تمامی هزینه کرد سایت رو با سند و مدرک بهت بدم. اما شما دوست عزیز و بزرگوارم هم باید همینجا قول بدی که اگه تهمتی که به ما زدی ثابت نشد، دیگه برا سایت دیگه اینو مطرح نکنی و تو کامنتها به اشتباهت اقرار کنی. چون وقتی به ما میگی دزد، به بچه های نازنین و دوست داشتنی محله هم میگی دزد. چون اونا هم حمایت مالی دارن. به مدیرای تمام سایتها هم میگی دزد. چون همه ی اونها هم حمایت مالی دارن.
      یا علی. منتظر تماستم.
      زنده باد، مخالف راستگوی من.

  2. کیان می‌گوید:

    سلام شما باید اتحاد داشته باشین و با گوش کن یکی بشین به نظر من اینجا را تعطیل کنین و کارتون رو با گوش کن ادامه بدین البته اگه تکراری نباشه

    • بهنام نصیری می‌گوید:

      سلام بر سید کیان عزیز.
      ممنون از نظرت.
      بزرگوار! به نظر من معنای اتحاد، یکی شدن با محله نیست. معناشو نمی نویسم چون درک کردنیه. یه توک پا تشریف بیارید تیم تاک، حضور بچه های محله رو تو برنامه های ما و حضور بچه های ما رو تو برنامه های محله خصوصا ۱۱ مرداد ۹۷ رو تفسیر بفرمایید مطمئنم همه ی ابهامات شما حل میشه.
      ما یکی هستیم، اما با اهداف متفاوت و با خط مشی های متفاوت. فعالیت دو سایت با دو خط مشی در یک مجموعه، …

  3. محمد شریفی می‌گوید:

    سلام با نظر آقای کیان مخالفم حال حوصله نوشتن ندارم دوستان اگه صلاح دیدند بییان دلایلشو بنویسند.

  4. کیان می‌گوید:

    منظورم بیشتر این بود که سایت گوش کن هزینه جمع کرده و حامی داره با اونا اهدافتون و خط مشیتون رو پیش ببرین همینطور که در تیم تاک یکی بودین و هستین.
    با سپاس از زحماتی که برای نابیناین میکشید

  5. مهرداد کوچکزاده می‌گوید:

    سلام به بچه های مهربون سایت شب روشن.
    واقعیتش اینه که سایت خودم خیلی هزینه داره اگر نبود. دریغ نمیکردم.
    خجالت زده شما هم هستم.
    اما، از همه بچه ها درخواست میکنم که باشن.
    واقعا هزینه های یک سایت زیاده. یه سایت پُر بازدید. هزینه بیشتری نسبت به سایت کم بازدید داره.
    اگر به هم کمک نکنیم بعدا حتما، همه با هم ضرر میکنیم.
    به امید پایداری همه سایت های مفید نابینایی از جمله سایت شب روشن.

  6. ارغوان می‌گوید:

    سلام بر گلهای همیشه بهار سایت شب روشن .
    از اطلاع رسانی و شفاف سازی (همین نشان از صداقت و یکرنگی شما )و زحمات شما بسیار بسیار سپاس گزارم .
    کادر مدیریت سایت شب روشن گلهایی متدین و پاک و باصفا و خوش اخلاق و صبور و بزرگ منش و بامعرفت هستند .از همین جا از ایشان تشکر کرده و برایشان آرزوی سلامتی و سعادت میکنم ..
    امیدوارم با همکاری و همدلی ،همه باهم سایتی با صفا داشته باشیم .
    موفق و پایدار باشید .

  7. مهدی عزیززاده می‌گوید:

    سلام بهنام جان خوبی داداش؟ نیازی نیست اینجا از ارادت خودم نسبت بهت بنویسم که تکرار مکررات هست. خوشحالم که دوستان ما رو تنها نمیذارن, علیالخصوص داش ممل آمریکایی که بارها پیش از این از شب روشن حمایت کرده بود, اومدم ضمن تشکر از تو و دیگر اعضای مدیریت بگم که مطمئن باشید مخاطبین واقعی و حقیقی شب روشن که الحمدالله کم هم نیستند, ۲ دسته اند, دسته ای حمایت مالی میکنند و دسته ای هم هرچند به لحاظ مالی در توانشون نیست حمایت معنوی میکنند, هر دو دسته برامون محترم هستند و بهشون خدا قوت میگیم, البته دسته ی دیگه هم هستند که هر دو نوع حمایت رو میکنند, دوستان واقعاً دم همه تون گرم, شب روشن متعلق به همه ی ماست, این که در حال حاضر شش تن از عزیزان مدیر هستند, قاعده ای بیش نیست, در واقع همه ی ما مدیر این سایتیم, همه ما از سایت به هر نحو ممکن با گفتار و نوشتار و کردار مون حمایت میکنیم, همه ما موظفیم مطالب خودمون رو تا جای ممکن قبل از ارسال برای انتشار در سایت ویرایش کنیم, همه ما در نظرخواهیهایی که از ما میشه شرکت میکنیم, پس میبینید که همه ما مدیر و صاحب سایت هستیم! یعنی خدا وکیلی کاری هست که این شش عزیز بکنند و ما نکرده باشیم؟ پس باشید تا باشیم.

  8. رضا خطیبی می‌گوید:

    سلام به همه دوستان اگه سرویس میخاین کافیه بهم بگین سالیانه فقت ۴۵ هزار تومان

  9. رضا خطیبی می‌گوید:

    این سرویس ها فقت برای سایت شب روشن هست به بقیه سایت ها قیمتی که در سایت گذاشته شده به همان منوال فروش خواهد رفت اینم بخاطر این که توانسته باشم برای سر پا ماندن سایت شب روشن کمکی کرده باشم

    • بهنام نصیری می‌گوید:

      ممنونم رضا جان.
      ما سرویسمون رو خریداری کردیم.
      ولی عزیزم شما وقتی میفرمایی سالی ۴۵ هزار تومن، درسته که داری لطفتو نشون میدی. اما شک کسانی رو که به ما مظنونند رو تقویت میکنی. الان پیش خودشون میگن اینایی که با سالی ۴۵ تومن میتونن سرویس میزبانی بگیرن، چرا سالی ۲۰۰ تومن دارن میدن؟
      رضا جان! واقعا با همین گفتنت خیلی چیزا رو بهمون ثابت کردی. اما عزیزم شب روشن همواره در معرض حملات DDOS مختلفه. ما سرویسی مجهز به anti ddoser میخوایم.
      یه شوخی هم باهات بکنم. شب روشن خیرش به هاستینگ تو نمیرسه داداشم بیخیال شما میاییم هاستینگ تو رو هم میپاشونیم اونوقت باید بیای خِرِ ما رو هم بچسبی.
      خخخخ. بازم ممنون از حمایتت.
      ولی شیطون زیر زیرکی تبلیغ کردیا. شماره تو از کامنتت برمیدارم. چون تو که قصدت کمک به شب روشنه، خب ما که ایمیلتو داریم و جوابتو میدیم تو ایمیل. اما دیگه شماره گذاشتنت دیگه زیر سیبیلی رد کردن بود دیگه قربون شکلت.
      چاکرتم همیشه. موفق باشی.

  10. کیان می‌گوید:

    برای شفاف سازی مشخصات هاست و امکاناتش رو ننوشتین و از چه شرکتی گرفتین
    لطفا اطلاع رسانی فرمایید

  11. داوود حاجنصیری می‌گوید:

    در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم، سرزنشها گر کند خار مقیلان غم مخور. سلام خدمت دوست قدیمی و ناپیدای بنده، بهنامخان. خوبی داداش؟ یادته اون وقتا زیاد ما رو تحویل میگرفتی؟ الآن رفتی تو سایت و ای چیزا و دیگه سرت حسابی شلوغ شده. آقا بهنام عزیز من بعضی از جوابهایی که برخی بددلان به شما داده بود رو خوندم به نظر من همین شعر که براتون گذاشتم و فکر کنم حافظ سروده باشه. آخه من شاعرشناس نیستم اگه اسم شاعرو اشتباه گفتم ببخشید. به نظر همین شعر نباید از این تهمتها و یاوه گوییها غمی به دلتون راه بدین. البته خودمم پریروز دچار این اشتباه شدم! موضوع از این قراره که سعید پناهی لینک دانلود شبکه های صدا و سیما رو در سایت شب روشن گذاشت و من میخواستم اونو دانلود کنم دیدم میگه مطا. ایمیل زدم به سعید و گفتم این سایت بهتره بهش بگیم شب خاموش. اما حرفمو همینجا پس میگیرم و برای همه تون آرزوی موفقیت میکنم. حالا بعد از همه این سخنان، میخواستم ازت خواهش کنم که آیا شما میتونی این شبکه ها رو که آقای پناهی به صورت m3u درآورده و اینجور که خودشم میگه کامل هم هست، برام ایمیلشون کنی؟ خودش که جوابی به ما نداد و خب حق هم داره. اگه اون لینک دانلودش خرابنشده بود من ای حرفو جرات نداشتم بزنم الآنشم بد جوری گفتم ببخشید همه. بهر حال امیدوارم این سایت هم مثل سایت گوش کن پررونق و پر طرفدارتر از قبل بشه. منتظر ایمیل شما هستم. d.hajnasiri@gmail.com این شبکه ها یعنی شبکه های استانی و سراسری صدا و سیما رو هم اگر براتون مقدوره میشه برام بفرستید؟ یعنی ایمیلش کنید؟ ممنون. ببخشید خیلی پرحرفی کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *