اطلاعیه دوم به پست اضافه شد. حتما بخوانید! اطلاعیه: تاخیر در انتشار نمایش صوتی کلاس ۱۴

به نام خدا و سلام.
امیدوارم حال دلتون خوب و خوش باشه.
همونطور که مستحضرید, هفته پیش و در ویژه برنامه تولد شب روشن, از نمایش صوتی کلاس ۱۴ رونمایی شد.

این نمایش مراحل تولید رو طی کرده و فقط قسمت بندی اون مونده بود.
اما از اونجا که یکی از اقوام بهنام نصیری عزیز که ویرایش و تدوین نمایش رو بر عهده داشت فوت کرد, با یک هفته تاخیر شما عزیزان شنونده این نمایش زیبا خواهید بود.
ضمن تسلیت به بهنام عزیز و ضمن عذرخواهی از شما عزیزان, به اطلاع میرساند که نمایش رادیویی کلاس ۱۴ پنجشنبه هفته بعد منتشر خواهد شد

اطلاعیه شماره ۲ توسط بهنام نصیری.

ضمن عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان!
من رو ببخشید که نرسیدم کامنت های شما بزرگواران رو پاسخگو باشم. از همینجا از همه تون تشکر می کنم.

همونطور که میلاد جان فرمودند، ما قول داده بودیم نمایش رو در همین پنجشنبه یعنی بیست و نهم آذر ماه تقدیم حضورتون کنیم. اما به هر روی، متأسفانه چند مشکل فنی در تدوین این فایل پیش اومده که این مشکلات، دو تا ویژگی دارند.

  1.   غیر قابل پیشبینی: بالطبع ما کار اول مونه و متأسفانه یه سری چیزهایی در کار تنها و تنها توسط بنده پیشبینی نشده بود که با اینکه به محتوا ضربه نمی زد، اما ظاهر کار رو به سطح پایینی می کشید. اگه اجازه بدید توضیح ندم.
  2.   ایجاد بر اثر اشتباه: بعضی از این مشکلات هم بر اثر تعیین مرز قسمتها باز هم از سمت بنده پیش اومد که توی این قضیه، صد در صد اشکال، برخواسته از خطای بنده بوده و لا غیر.

از این رو، ابتدا اگه اجازه بدید از کارگردان برنامه و عوامل و بازیگران عزیز عذرخواهی کنم که کار زیباشون به تأخیر افتاد؛ و بعد از شما مخاطبان گل و فهیم هم عذر بخوام که منتظر موندید.
وظیفه منه که بگم تمام بچه ها کارشون رو به نحو احسن و بی هیچ کم و کاستی انجام دادند و اصلا نمایش قابلیت این رو داشت که بشه توی همون جشن پخشش کرد. اما تمامی این معضلات مقصر اصلیش یک نفره و اونم کسی نیست جز خودم.
میلاد عزیز که پای این کار حرص خوردی و بازی کردی مثل همه ما؛ دکتر و خانم مینا ملکی که با جون و دل نوشتید کار رو و بازی کردید؛ خانم بارانی، سعید پناهی، امیررضا رمضانی، امیرحسین سامعی، اسماعیل ستار، خانم سعیدیفر، خانم شریفی، شهاب فروزش، خانم قلیپور، سید مجتبی مرتضوی و رضا نظری؛ خانم تقویان و احمد حیدری که بعدا به ما اضافه شدید و همه با هم با عشق نمایش رو بازی کردید و از وقتتون، کارتون و زندگیتون گذشتید، من، بهنام نصیری، شجاعانه و خاضعانه از تک تک شما معذرت می خوام.
میخواستم کارم رو توجیه کنم اما انصافا شرمم اومد. من مقصرم؛ و مثل مرد پای تقصیرم می ایستم.

در خاتمه هم به اطلاعتون می رسونم که به علت غیر قابل پیش بینی بودن این مشکلات و طبعا غیر قابل پیشبینی بودن راه حل، زمان قطعی پخش نمایش، سه روز قبلش به شما اطلاع داده میشه. پس دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره.
مادر بزرگ مرحومم همیشه خدا می گفت: (کاری نکن که بعدش بخوای بابتش معذرت خواهی کنی.) خدا بیامرزدت که این یکی رو هنوز نتونستم ازت یاد بگیرم.
دلتون سفید، ما میآییم.

درباره میلاد نصرتی

بنا به گفته شناسنامه و اطرافیان و بابا و مامان, در هشتمین روز از سومین ماه 1376 ُمین بهار در اردبیل دیده به جهان گشودم. پینوشت: یعنی متولد پنجشنبه هشت خرداد 1376 اردبیل هستم. اسمم هم که این بالا زده میلاد نصرتی. دانشجوی رشته تاریخ از دانشگاه سراسری محقق اردبیلی هستم. سه ساله تو فضای مجازی روزگار میگذرونیم و اخلاقیاتمونم سعی میکنیم با طرف مقابل جور دربیاد. از خصوصیات اخلاقیم هم اینا هستند. در جایی که باید شاد باشیم شاد, در مکانی که باید جدی بود جدی هستم(البته بهم نمیاد جدیت) اگر کسی دنبال دوستی با من باشه ردش نمیکنم اما زمانه بهم آموخته که کبوتر با کبوتر باز با باز. اگر چیزی یا کسی باعث عصبانیتم بشه معمولا عصبانیتم رو کنترل میکنم اما خدا نیاره اون روزی رو که نتونم کنترلش کنم. پینوشت: فعلا تو فضای مجازی این اتفاق نیفتاده میباشد. در هر موضوعی هم که فکرش رو بکنید مطالعه و تحقیق داشتم. از علوم غریبه بگییییییر تا تاثیر انسان بر محیط و الی آخر. بچه درس خون میباشم و با معدلی دور و بر 17 دیپلم و پیشدانشگاهی رو قبول شدم و در کنکور هم رتبم 3158 شد. به خیلی چیزا علاقه دارم ولی نمیگم خخخخخخخ. آخه هرکی میاد اینجا ی چیزی بنویسه میگه خوب به موسیقی و کامپیوتر علاقه دارم اما بذار بگم. من فقط علاقه دارم بدونم و همین. شاید به همین خاطر هست که در خیلی موارد مطالعه میکنم. کامپیوتر و گوشی هم که اونقدری بلدیم که اگه یکی مشکلی داشت در صدد حلش بر بیاییم. در ساخت کلیپ صوتی و به اصطلاح همون میکس مسترینگ هم حرفی برای گفتن دارم و آماده همکاری با دوستان هستم. دیگه همین دیگه اگه کمکی از دستم بر بیاد در خدمتم
این نوشته در اطلاع رسانی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

5 دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه دوم به پست اضافه شد. حتما بخوانید! اطلاعیه: تاخیر در انتشار نمایش صوتی کلاس ۱۴»

  1. هادی ندیمی می‌گوید:

    سلام میلاد جان
    ضمنِ اینکه فوتِ یکی از اقوامِ بهنام را خدمتِ همگی تسلیت میگم.
    صرفاً جهتِ یاداوری خدمتت عارضم که
    البته شما یه چی دیگه هم به ما بدهکار هستید.
    و اون هم چیزی نیست جُز الباقی جلساتِ آموزشِ میکس و تدوینِ صدا
    با آرزوی موفقیتِ همیشگی برای شما در تمامی مراحلِ زندگی

  2. سید کیان می‌گوید:

    سلام. مشتاقانه منتظر انتشار مجموعه نمایشی کلاس۱۴ هستم. ضمنا جهت هنرنماییهای زیبا و جذاب شما هم در برنامه ی ویژه ی شبروشن نیز متشکرم.

  3. هادی عشقی می‌گوید:

    سلام عیب یوخ هرچی خاک دون خدابیامرز عمر شما و بهنام باشه

  4. hamzeh.khaghani می‌گوید:

    خب سلام . میگم بهنام اطلاعیه سوم رو نزدی چرا پس منتظرم !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *