دانلود و معرفی نرم افزار بسیار مفید NUtils جهت مخفی کردن پنجره های فعال در ویندوز

سلااااام به همه ی دوستان عزیز در سایت و کانال تلگرامی شب روشن.
احتمالا برای شماها هم پیش اومده که موقع کار با لپتاپ یا پی سی تون از پنجره های باز کلافه بشید.

پنجره هایی که بهشون نیاز دارید باز باشن ولی تو دست و پا نباشن.
مثل موزیکی که دارید گوش میکنید, تیمتاکی که بازه, یا مثلا پنجره وُردی که باز کردید و بخشی از نوشتتون رو نوشتید و حالا میخوایید فعلا سیوش نکنید.
شما میتونید با دانلود و استفاده از نرم افزار NUtils از شر اینجور پنجره های مزاحم خلاص بشید.
یعنی چی؟
یعنی با فعال کردن NUtils شما میتونید حده اکسر تا ۱۰ پنجره فعال رو مخفی کنید و هر وقت لازم داشتید با زدن ی هاتکی اونو برگردونید.
مثلا من الان من در تیمتاک هستم و پات پلیرمم بازه و دارم موزیک گوش میکنم و دارم برا شما پست میزارم.
به راحتی میتونم پنجره هایی که نیازشون ندارم رو با ی حرکت مخفی کنم تا موقع alt tab زدن بمن نشونشون نده!
خب برای استفاده از NUtils مراحل زیر رو انجام بدید.
۱٫ نرم افزار رو از:
اینجا
دانلود کنید.
۲٫ NUtils.zip رو از حالت فشرده خارج کنید.
۳٫ فولدر NUtils رو باز کنید و روی NUtils.exe اینتر یا کلیک کنید.
کار تمومه.
حالا مثلا برید رو ی پنجره فعال مثل تیمتاک یا همین صفحه پستی که بازش کردید.
و با زدن ctrl shift 1 این پنجره رو مخفی کنید.
حالا هر وقت این پنجره رو لازم داشتید فقط کافیه عدد اون هاتکی رو بخاطر بسپارید و مجدد اجراش کنید.
خب ما پنجره ی مرورگر رو با control shift 1 بستیم برای برگردوندنش فقط کافیه همین هاتکی رو مجدد بزنیم تا پنجره زاهر بشه.
شما میتونید از ۱ تا ۰ هر عددی رو خواستید قرار بدید.
مثلا مرورگر من با ۱ تیمتاک رو با ۲ و پات پلیر رو با ۳ مخفی کردم.
به همین راحتی میتونید تا ۱۰ پنجره رو مخفی و از حالت مخفی خارج کنید.
برای راحتی کارتون پیشنهاد میکنم روی NUtils.exe اپلیکیشن بزنید و از بخش Send to روی Desktop (create shortcut) اینتر کنید تا shortcut برنامه روی Desktopتون قرار بگیره.
حالا میتونید با ی اینتر برنامه رو باز کنید.
اگه خواستید ی حرکت خفنتری هم بزنید ی ویندوز r بزنید و در بخش Run تایپ کنید
shell:startup
و اینتر کنید.
حالا shortcut برنامه رو از Desktop تو این صفحه startup کپی یا کات کنید تا هر وقت ویندوزتون اومد بالا NUtils هم براتون بصورت خودکار فعال بشه.
لذت ببرید و لینک مطلب رو شیر کنید بجای کپی کردنش تو کانال تلگرامتون!
پ ن۱ : منظورم با کسایی بود که مطالب و دس رنج دیگران رو فقط بلدن کپی بکشن تو کانالهاااااااااای پر مخاطبشون .
پ ن۲: راستی یادتون نره پسورد فایل فشرده:
www.shaberoshan.ir
هستش.

درباره سعید پناهی

با سلام. بنده سعید پناهی هستم. متولد 9 اسفند سال 1375. از علایقم میتونم بگم به اینترنت, مبایل, موزیک, بازیهای نابینایی,گوش کردن به رادیو و نمایش رادیویی و و و خعععععیلی چیزهای دیگه اشاره کنم. کلا با همه چی حال میکنم. رفیق بازم, و رفیقهای ثمیمی را بیشتر از داداشهای نداشتم, دوست دارم. زاده ی استان زنجانم و از 1 سالگی در کرج یا همون استان البرز زندگی میکنم. در حال تحصیل در مقتع کارشناسی علوم تربیتی هستم. عاشق مطالعه صفحات اینترنتی هستم. پیگیر اخبار علم و فناوری هستم. به علاوه که در اسکایپ هستم, تو واتساپ و تلگرام و اینستا هم هستم. خخخ. کلا مسنجر بازم. فکر کنم هدفم کلا از اندروید خریدن همین بوده. اردیبهشت 92 با ی n73 وارد دنیای نت شدم. و اون وقتها 3g و این حرفا نبود با gprs آهنگ دانلود میکردم. بعد توسط معرفی یکی از دوستانم با سایتهای نابینایی آشنا شدم. بعد مهر ماه بود که دیگه ماهور خریدم, باورتون نمیشه من تا مهر 92 هنوز صفحهخان فارسی نداشتم. با این که از سال 83 پای کامپیوتر بودم. میدونین چرا؟ چون اون وقتها نت نمیرفتم. بعد از مهر ماهم اسکایپ نصب کردم و کم کم همه را add کردم و با همه آشنا شدم. عاشق گفت و گو تو اسکایپ بصورت صوتی هستم. کمو بیش چت هم دوست دارم. بعد اوایل آذر ماه بود که تصمیم گرفتم ی سایت بزنم, اول چنتا بلاگ تست کردم, خوشم نیومد. بعد کم کم بسرم زد, برم رو وردپرس. بعد به کمک آقای سعید درفشیان اینجارو بنا کردیم. روز 17 آذر 1392 بود که اینجارو بنا کردیم. اون وقتها زیاد اینجا کسی نمیومد. بعد دوستان کم کم با اینجا آشنا شدن. و الان هم که دیگه ی خانواده ی بزرگ شدیم به نام, شب روشن. اینجا ی سریها بهم مدیر ارشد هم میگن. اما خودم قبول ندارم. ی نو گرداننده میشه اسممو گذاشت. بیخودی هندونه تو پاچمون میکنن ههه. من تقریبن 10 درصد بینایی دارم. و از خط بریل استفاده میکنم. فقط 5 سال ابتدایی را در مدرسه ی پویا مخصوص نابیناها و کم بیناها درس خوندم. بعدش دیگه بصورت تلفیقی در مدرسه ی عادی مشغول به تحصیل شدم. راستی یادم داشت میرفت, جهت تماس با من میتونین از راه های زیر استفاده کنین. ایمیل: saeedpanahi2200@gmail.com اسکایپ: saeed-panahi تلگرام: https://telegram.me/sp1000 اینستاگرام: https://www.instagram.com/saeed10055/ خوشباشید.
این نوشته در آموزش, ترفند, دانلود, رایانه, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی, نرم افزار, نرم افزارهای نابینایان ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود و معرفی نرم افزار بسیار مفید NUtils جهت مخفی کردن پنجره های فعال در ویندوز»

  1. eagle می‌گوید:

    سلام بر سعید.
    دمت گرم و سرت خوش باد. کارت درسته، فقط اضافه کنم که با این نرم افزار پرتابل هر چند تا پنجره رو که بخوای می تونی پنهان کنی، فقط باید stack درست کنی تو هر استک میشه ده تا پنجره رو جا داد. شما می تونین با control+equals به استک بعدی و با control+dash به استک قبلی برین، با صدای بوق هم می تونین بفهمین در استک چندم هستین، یک بوق نشونه استک اول، دو تا بوق استک دوم و همینطور تا آخر. البته اگه فایل read me.txt رو مطالعه کنین، می تونین کارکرد نرم افزار رو بهتر درک کنین. در فایل hotkeys.ini هم میشه کلیدهای میانبر نرم افزار رو مشاهده کرد و احیانا تغییر هم داد. تا های.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *