بهترین روش دانلود از آپلود سنتر پیکوفایل برای هر فرد بینا ونابینا:

به نام خدای هستیبخش سلام.

همانطور که اکثر دوستان میدانید اکثریت افرادی که نابینا هستند و بیناهای مبتدی در دانلود فایل از آپلود سنتر پیکوفایل مشکل دارند و خیلیا هم نمیتونند دانلود کنند.

بنا بر این، امروز با معرفی نرم افزاری کارساز و آموزش کار با آن را براتون توضیح میدم.

۱- ما فایلی مورد نظرمان هست که تو اینترنت گشتیم و مثلاً یه سایتی لینک دانلود داده که در آپلود سنتر پیکوفایل را باز کرده.

وقتی روی لینک دانلود کلیک کردیم مارو به صفحه ای انتقال داد که در اون صفحه میتونیم آهنگ یا فیلم را پخش کنیم و تعداد دانلودهاشو ببینیم یا تعداد دانلود فایلو ببینیم اما میاییم پایین برای دانلود لینکی مشاهده نمیکنیم.

البته لینک گرافیکی هست بیشتر افراد مبتدی بینا هم متوجهش نمیشوند و برای نابینایان هم توسط صفحه خوانها خوانده نمیشه جز در بعضی موارد که فقط بعضی از ورژنهای nvda اون لینک گرافیکی را که بعد از لینک gmail قرار گرفته را میخونه.

۲- نرم افزار PicoFile.Easy.Downloader.v2 را با یک کلیک از لینک زیر دانلود کنید:

لینک دانلود

پسورد فایل: soft98.ir هست.

۳- نرم افزار را از حالت فشرده خارج کرده نصب کنید.

نصبش فارسی و خیلی ساده است توضیح نمیدم.

۴- بعد از نصب یه آیکن از برنامه در دسکتاپ شما با عنوان PicoFile Easy downloader v2 موجود است آنرا کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.

۵- در این مرحله باید لینک صفحه ای که بعد از کلیک روی دانلود فایل از پیکوفایل است را کپی کنید.

برای اینکار در صفحه ای که پخش یا تعداد دانلود فایل رو نشون میده f6 را چند بار بزنید و آدرس را که مانند آدرس زیر هست:

http://s1.picofile.com/file/7515896234/02_yadetoh_javad_noei_tyros3_www_golsanmusic_com.mp3.html

که آهنگ یاد تو از کارهای خود بنده در آلبوم آرزو هست، کپی کرده به نرم افزار picofile easy downloader مراجعه میکنیم و لینک را در ادیتباکسی که نرم افزار بعد ازاجرا شدن مارو درش قرار داده paste میکنیم و با چندبار فشردن کلید tab جستجو را اینتر میکنیم.

بعد چند ثانیه دوباره چندین بار shift+tab بزنید و به دانلود button که قبل از حمایت مالی از نرم افزار هست برسید و اینتر بزنید.

دقت داشته باشید دانلود button چند مورد وجود دارد شما دقیقاً آخری یعنی قبل از حمایت مالی را باید بزنید.

۶- حالا اگر نرم افزار مدیریت دانلود رو کامپیوترتون نصب دارین start download را براتونم یاره و شما هم حالشو میبرین اگه هم نصب ندارین یه صفحه ای میاره که باید save و save as را بزنید و در آنجا روی نام فایل اینتر بزنید و حالشو ببرید.

من گفتم شما هم باور کردین.

مثل اینکه زیاد خوشتون اومده.

چه زود باور هستین؟

شوخی کردم این بود مزاح امروز من، خَخ خَخ دارین خواب میبینید واقعیت نداره!!!!!!

خَخ.

نه بابا یه وقت از دست ندین پشیمون میشیناــــــ.

درباره جواد نوعی

به نام خدا سلام. بنده جواد نوعی در مذهب شیعه =اسلام= اهل شهر اردبیل و نابینای مطلق هستم. از سنین کودکی =8 سالگی= همان ابتدای مدرسه در زمینه موسیقی فعالیت دارم و از سال 87 هم به کامپیوتر روی آوردم و آخرش هیچ چی دیگه تا پیش دانشگاهی خواندم ولی چون پارت مارت نداشتم نتونستم تإمین کنم ترک تحصیل کردم و حدود 9 ساله با لطف ایزد منان، برای زنده ماندن چالش میکنم. در حال حاضر 4 سال است که در انجمن نابینایان شهر اردبیل مشغول آموزش موسیقی و کامپیوتر نابینایان هستم و همچنین برای کیبردهای سری korg و yamaha یه سری برنامه هایی طراحی کرده ام و الان هم مشغول ساخت حرفه ای موزیکهای پلیبک به درخواست خوانندگان صدا سیمایی هستم. البته ادعای معلمی نمیکنم من همیشه از دیگران یاد میگیرم. اکنون هم افتخار آنرا دارم که عضو این وبسایت در محضر دوستان و کاربران عزیز خدمتگزار هستم و همچنین لازم به ذکر است علت فعالیت من اینجا این نیست که فقط برای خودم اطلاعات جمع آوری کنم بلکه هرچیزی که از این وبسایت و سایر مراکز فعالیت نابینایان دستم میرسد به خدا بدون هیچ چشم داشت و رایگان حتي بدون اینکه یه سری افراد خبر داشته باشند، و یا درخواست کنند، در اختیارشان میزارم و حتي از دوستانم که واقعاً دستشونو فشرده ام بهم خیانت کرده اند دریغ نمیکنم لذا، هر پرسشی که در این سایت مطرح میکنم اگر کسی جواب میدهد مطمئناً نه فقط به من بلکه به چندین نابینا و همنوع دیگر خود که به اینترنت دسترسی ندارند پاسخ داده و مشکلشو حل کرده. با یه سری فرصتهایی که دستم اومده میتونستم هیلی وقتها سودجویی هم کنم حتي کسی هم نمیفهمید حتي با امکاناتی که در دست داشتم اگر میخواستم استفاده کنم و یا بفروشمش خیلیا هم نیاز مند بودند تا الان میلیونها پول نسیبم شده بود، اما در این میان خدای خود را گواه و شاهد گرفته و نه از روی ترحم بلکه انجام وظیفه نموده ام. نمیخوام فضایی توخالی درست کنم اما واقعاً از دست یه سری افراد دلم پره همینجا نوشتم. تا کنون سه پایگاه فعالیتی در اینترنت با فعالیت شخصی خودم راه اندازی کرده ام: اولی پایگاه اینترنتی WWW.golsanmusic.ir با ارائه فضای رایگان آپلود فایلهای هنری، برای استقبال و معرفی بیشتر هنر موسیقی معلولان به جامعه بود که با عدم استقبال و همکاری نابینایان مواجه شدم جمعآوری کردم ،و دومی www.hoseynienet.blogfa.com برای فعالیتهای مذهبی و دانلود نوحه های کامل آذری سومی www.javadorg.blogfa.com برای دانلود برنامه های =کیبرد= شخصی که خودم طراحی کرده ام. امیدوارم بتوانم قدمی کوچک در راستای خدمت به همنوعانم بردارم.
این نوشته در آموزش, اخبار, اطلاع رسانی, اینترنت, ترفند, دانلود, دسته‌بندی نشده, رایانه, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی, موسیقی, نرم افزار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

6 دیدگاه دربارهٔ «بهترین روش دانلود از آپلود سنتر پیکوفایل برای هر فرد بینا ونابینا:»

  1. علیرضا می‌گوید:

    سلام جواد جان،دم شما گرم
    مرسی از آموزش بسیار خوبت داداش
    فدایی داری در حد لیگ اسپانیا

  2. امیر رضا رمضانی می‌گوید:

    سلامخوب شد!, دیگه نمیخاد یه ساعت خیره بشم به مانیتور و یا با یه بینا رو لینکه کلیک کنم یا با NVDA بزنمش!
    دستت درد نکنه

  3. سعید پناهی می‌گوید:

    سلام خدا خیرواد جان.
    من بخاطر این مشکل حتی نتونستم لینک آلبومتم مستقیم کنم و شرمندت شدم.

  4. سلام جواد جان مرسی از آموزش خیلی عالی بود

  5. میلاد نصرتی می‌گوید:

    سلام بر آقا جواد. آقا شما همیشه کار ما رو راحت کردید. دست شما درد نکنه

  6. بهنام نصیری می‌گوید:

    سلام جواد جان
    آقا دمت گرم
    خیلی به درد میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *