دانلود سرود قرآن یاشاسین

به نام ایزد پیروز.
سلام دارم خدمت بازدید کنندگان و کاربران گرامی.

امروز سرودی به مناسبت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزیزمون با عنوان quran yashasun که دو روز پیش هم از شبکه استانی اردبیل پخش شد برای دانلود آماده است.
شعر این اثر و تنظیم موزیک و وکال کار بنده حقیر =javad.tyros= میباشد.
جا دارد از همکاریهای دوست عزیزم آقای اصغر خیر اندیش نیز به خاطر استرینگ نوازیشون تشکر کنیم.
هر کس به نوع خود همرنگی خود را به نمایش میگزارد ما هم با اهدای این سرود به پاس قدردانی از خون انسانهایی که از جان خود گذشتند تا امروزه ماها در آرامش و امنیت زندگی کنیم تقدیم میکنیم.
برای دانلود کافیست

کلیک کنید:

۳۶مین سال پیروزی ایران مبارک

 

درباره جواد نوعی

به نام خدا سلام. بنده جواد نوعی در مذهب شیعه =اسلام= اهل شهر اردبیل و نابینای مطلق هستم. از سنین کودکی =8 سالگی= همان ابتدای مدرسه در زمینه موسیقی فعالیت دارم و از سال 87 هم به کامپیوتر روی آوردم و آخرش هیچ چی دیگه تا پیش دانشگاهی خواندم ولی چون پارت مارت نداشتم نتونستم تإمین کنم ترک تحصیل کردم و حدود 9 ساله با لطف ایزد منان، برای زنده ماندن چالش میکنم. در حال حاضر 4 سال است که در انجمن نابینایان شهر اردبیل مشغول آموزش موسیقی و کامپیوتر نابینایان هستم و همچنین برای کیبردهای سری korg و yamaha یه سری برنامه هایی طراحی کرده ام و الان هم مشغول ساخت حرفه ای موزیکهای پلیبک به درخواست خوانندگان صدا سیمایی هستم. البته ادعای معلمی نمیکنم من همیشه از دیگران یاد میگیرم. اکنون هم افتخار آنرا دارم که عضو این وبسایت در محضر دوستان و کاربران عزیز خدمتگزار هستم و همچنین لازم به ذکر است علت فعالیت من اینجا این نیست که فقط برای خودم اطلاعات جمع آوری کنم بلکه هرچیزی که از این وبسایت و سایر مراکز فعالیت نابینایان دستم میرسد به خدا بدون هیچ چشم داشت و رایگان حتي بدون اینکه یه سری افراد خبر داشته باشند، و یا درخواست کنند، در اختیارشان میزارم و حتي از دوستانم که واقعاً دستشونو فشرده ام بهم خیانت کرده اند دریغ نمیکنم لذا، هر پرسشی که در این سایت مطرح میکنم اگر کسی جواب میدهد مطمئناً نه فقط به من بلکه به چندین نابینا و همنوع دیگر خود که به اینترنت دسترسی ندارند پاسخ داده و مشکلشو حل کرده. با یه سری فرصتهایی که دستم اومده میتونستم هیلی وقتها سودجویی هم کنم حتي کسی هم نمیفهمید حتي با امکاناتی که در دست داشتم اگر میخواستم استفاده کنم و یا بفروشمش خیلیا هم نیاز مند بودند تا الان میلیونها پول نسیبم شده بود، اما در این میان خدای خود را گواه و شاهد گرفته و نه از روی ترحم بلکه انجام وظیفه نموده ام. نمیخوام فضایی توخالی درست کنم اما واقعاً از دست یه سری افراد دلم پره همینجا نوشتم. تا کنون سه پایگاه فعالیتی در اینترنت با فعالیت شخصی خودم راه اندازی کرده ام: اولی پایگاه اینترنتی WWW.golsanmusic.ir با ارائه فضای رایگان آپلود فایلهای هنری، برای استقبال و معرفی بیشتر هنر موسیقی معلولان به جامعه بود که با عدم استقبال و همکاری نابینایان مواجه شدم جمعآوری کردم ،و دومی www.hoseynienet.blogfa.com برای فعالیتهای مذهبی و دانلود نوحه های کامل آذری سومی www.javadorg.blogfa.com برای دانلود برنامه های =کیبرد= شخصی که خودم طراحی کرده ام. امیدوارم بتوانم قدمی کوچک در راستای خدمت به همنوعانم بردارم.
این نوشته در اخبار, حرفای خودمونی, دانلود, دسته‌بندی نشده, شعر, صوتی, مذهبی ارسال و , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

8 دیدگاه دربارهٔ «دانلود سرود قرآن یاشاسین»

  1. سلام بر جناب نوعی عزیز مرسی از بابت گذاشتن این آهنگ زیبا دستت طلا

  2. بهنام نصیری می‌گوید:

    سلام بر جواد عزیز
    جواد جان
    ای کاش لینک مستقیم میذاشتی
    اما من دانلود کردم
    واسه بقیه بچه ها میگم
    الان میرم اگه شما اجازه بدی، آپلودش میکنم و لینکشو مستقیم میکنم
    اما اگه برات مقدوره، از این به بعد، تو ۰up آپلود کن، تا کار ما هم راحت بشه

    • جواد نوعی می‌گوید:

      سلام عزیزم.
      مرسی از توجهتون.
      سرعت اینترنت پایین بود هرچی تلاش کردم sefrup باز نشد به همین خاطر لینک مستقیم نشد.
      انشا الله فایلهای بعدی به برکت سرعت اینترنت لینکشون مستقیم باشه و ممنون از شما بابت اینکه میخاین لینکو مستقیم در اختیار دوستان بزارین.
      موفق باشید.

  3. زهره خواجه می‌گوید:

    سلام آقای نوعی گرامی. از زحماتی که برای نابینایان میکشید خیلی ممنونم. راستش من سوالی از حضور شما داشتم که شاید ربطی هم به پست نداشته باشه. من میخواستم از شما بپرسم که اگر من بخام برای سرود مدارس و جشن تولدهای کوچک کیبردی تهیه کنم که قیمتش حدود ۲ میلیون یا کمی بیشتر باشه, چی میتونم بخرم. منم نابینا هستم و نمیتونم منوها رو ببینم. و تا حالا فقط با آ هزار کار کردم. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    • vahidemperatoor می‌گوید:

      سلام خانم خاجه البته با اجازه از داش جواد گلم در زمینه یاماها آقا جواد نظر بدهند اما در زمینه korg به نظرم اگه پیدا کنی korg p I 50 بسیار بسیار مناسب هستش احیانً از این مارک گیرت اومد من در خدمتم که روش کارش را بهت یاد بدم انشا الاه
      موفق باشی.

  4. امیر مهدی می‌گوید:

    لایک به توان هزار.

  5. vahidemperatoor می‌گوید:

    سلام جواد داداش دمت گرم و همچنین اصغر عزیز موفق باشید یاشاسن یاشاسن جاواد یاشاسن
    یاشاسن یاشاسن اصغر یاشاسن و این هم به افتخار دوستان شب روشنی یاشاسن یاشاسن دُسلار یاشاسن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *