فرا خوان برگزاری نشست معرفی کتاب توسط کتاب خوانان نابینا و کم بینای استان خوزستان

بسمه تعالی.
بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگذار می نماید:

نشست به اشتراک گذاری و معرفی کتاب توسط اعضای نابینا و کم بینا با حضور عموم افراد جامعه:

در نشستهای کتاب خوان که به صورت متناوب در سطح کتابخانه های عمومی استانهای سراسر کشور برگذار می گردد، افراد ثبت نام کننده به معرفی کتاب انتخابی خود در مدت زمان ۷ الی ۱۰ دقیقه می پردازند.
بخش نابینایان کتابخانه مرکزی استان خوزستان در نظر دارد نشستی ویژه اعضای کتابخوان نابینا برگذار کند که در آن کتابخوانان نابینا و کم بینای ثبت نام کننده به مدت ۷ الی ۱۰ دقیقه در حضور مخاطبان و عامه مردم به معرفی کتاب انتخابی خود می پردازند.
این اقدام علاوه بر بُعد توجه و اهتمام به گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، یقینا حائز جنبه فرهنگ سازی میان افراد عادی جامعه در رابطه با شناساندن توانمندی و شایستگی علمی افراد نابینا و کم بینا نییز خواهد بود.
در پایان مراسم نیز به هر کدام از ارائه دهندگان کتب، جوایز نقدی همراه با لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت.
لذا از کلیه عزیزانی که تمایل و توانایی ارائه معرفی کتاب را دارند تقاضا می شود تا شنبه مورخ ۱۰ بهمن با بخش نابینایان تماس گرفته، به همراه مشخص نمودن کتاب مورد نظر خود اقدام به ثبت نام کنند.
تاریخ برگذاری جلسه, متعاقبا اعلام خواهد شد.
شماره تماس:
۰۶۱۳۳۳۶۱۰۱۷
با تشکر، محمد حسن احسان دوست:
مسئول بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی استان خوزستان

درباره محمود عُبِیدی

به نام آفریدگار بی همتا سلام: من محمود عُبِیدی نِیسی متولد 28 اسفندماه سال 1363 در اهواز می باشم. به طور مادرزاد, کم بینا بودم. اما در سن 10 سالگی, بیناییم را به طور کامل از دست دادم. دارای مدرک کارشناسی در رشته ی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری از دانشگاه پیام نور اهواز هستم. در حال حاضر به عنوان مربی کامپیوتر به طور حق التدریس در مرکز تربیت مربی و مهارت های پیشرفته ی خوارزمی اهواز در خدمت دوستان نابینا و کم بینا می باشم. پیوسته پیروز و پایدار باشید. E-Mail: Obeidi2013@gmail.com skype: obeidi2014 mobile: 09169969650
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, کتاب, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, مسابقه ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «فرا خوان برگزاری نشست معرفی کتاب توسط کتاب خوانان نابینا و کم بینای استان خوزستان»

  1. محمود عُبِیدی می‌گوید:

    سلام بر سید بزرگوار:
    سپاس از شما.
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *