راه اندازی پایگاه خبری معلولین در اصفهان

تجربه ای جدید از خبرنگاری، نویسندگی و گزارشگری. خبرنگار حرفه ای شوید.
دوستان عزیز سلام. همانطور که می دانید امروزه انتقال و تبادل اطلاعات از جمله مهمترین ارکان دنیای ما است. اخبار مختلف از گوشه و کنار دنیا به سرعت مخابره می شود و به دست ما می رسد. افراد بسیاری در انتقال این اخبار مؤثر بوده و تقریبا تمامی مردم دنیا مخاطبان آنان هستند. و اما معلولین و به خصوص نابینایان در این میان نقشی چند محوری را ایفا می کنند. برخی از آنان که دست به قلم بوده و روحیه ای جستجوگر دارند. راه را برای خود باز کرده و دست به تدوین خبر زده تا آنچه در ذهن و اندیشه دارند را به گوش دیگران برسانند.

انجمن روشن بین اصفهان از حدود سه سال گذشته به دنبال پیشنهاد تنی چند از همین عزیزان مکاتباتی با خانه مطبوعات و خبرگزاریهای معتبر و نهادهای ذیربط انجام داده و کارگاه های خبرنگاری را برگزار و به دنبال آن تعدادی از خبرنگاران تربیت شده به جرگه خبرنگاران بینا پیوستند. با این حال راضی نشدیم و پا را از این هم فراتر گذاشتیم و این بار با هماهنگی استاد منصور گلناری مدیر اسبق خانه مطبوعات اصفهان و با حمایت همکاران با تجربه ایشان و ضمن هماهنگی با سایر گروه های معلولین طرحی را با عنوان پایگاه خبری معلولین کلید زدیم. هدف از تأسیس این پایگاه تربیت خبرنگاران حرفه ای در زمینه معلولین و به طبع اطلاع رسانی و مخابره خبر به صورت رسمی وحرفه ای می باشد. تمامی افرادی که به خبر نگاری علاقه دارند و یا قلمی روان در دست داشته یا گزارشگری مستعد هستند می تواند به ما بپیوندند تا ضمن بهره مندی از آموزشهای اولیه بار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای معلولین را بر دوش بگیرند. بدیهی است که اشتغال و درآمد زایی مطرح شدن در سطح خبرنگاران کشور و غیره از پیامدهای کوشش این عزیزان خواهد بود. یادمان نرود که مهمترین بعد مناسب سازی، فرهنگ سازی بوده و بدون ایجاد این فرهنگ هر گونه تلاشی ابتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن ۰۹۱۳۲۹۴۴۸۱۴ محمد جواد خادمی تماس حاصل نمایید.

درباره انجمن روشن بین اصفهان

هیئت مدیره کنونی انجمن روشنبین متشکل از پنج عضو اصلی و یک بازرس می باشد. جهت تماس با مدیر عامل این انجمن علیرضا حیدری با شماره 09138099369و جهت تماس با رئیس هیئت مدیره محمد جواد خادمی 09132944814تماس حاصل فرمایید.
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, دسته‌بندی نشده, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «راه اندازی پایگاه خبری معلولین در اصفهان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *