دوره آموزش ماساژ ویژه نابینایان و کم بینایان

اطلاعیه شماره ۳-. انجمن روشن بین اصفهان. مورخ ۲۰ آبان ۱۳۹۶٫

برگزاری دوره ی آموزش ماساژ به برادران نابینا از پنجم آذرماه و دعوت از آن دسته از برادران نابینا که به فراگیری این رشته علاقه دارند ولی تا کنون ثبت نام نکرده اند.

پس از آغاز دوره ی آموزش ماساژ از مقدماتی تا پیشرفته به بانوان نابینا و کمبینا که تحت نظر سرکار خانم دکتر بهارلو در حال انجام است، انجمن روشن بین در نظر دارد، دوره ی آموزش ماساژ از مقدماتی تا پیشرفته به برادران نابینا را نیز از تاریخ یکشنبه پنجم آذرماه سال جاری آغاز نماید.
در این دوره که در جهت کار آفرینی و ایجاد اشتغال برگزار می گردد، برادران نابینای علاقهمند به فراگیری حرفه ماساژ انواع سبکهای ماساژ شامل سبکهای ریلکسی، ورزشی و درمانی را فرا خواهند گرفت.
آن دسته از برادران نابینا که مایل به فراگیری این حرفه هستند ولی تا کنون ثبت نام ننموده اند باید حتما تا تاریخ دوشنبه ۲۹ آبانماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر روزهای زوج، با تلفن انجمن روشن بین اصفهان به شماره، ۰۳۱۳۷۷۵۳۱۹۵ تماس گرفته و ثبت نام نمایند.
همچنین علاقهمندان می توانند، صرفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با برگزاری دوره مذکور با مسئول برگزاری دوره های ماساژ انجمن روشن بین اصفهان آقای محمدمهدی کریمی، به شماره ۰۹۱۶۲۲۵۷۲۵۴ تماس بگیرند.
لازم به ذکر است، از آنجا که فراگیری مباحث فیزیولوژی و آناتومی جهت یادگیری علمی ماساژ ضروری است، و از آنجا که گروهی از برادران علاقهمند به شرکت در این دوره قبلا ثبت نام نموده و مباحث مربوط به آناتومی و فیزیولوژی را نیز تحت نظر اساتید مربوطه، جناب آقای دکتر محمدی و سرکار خانم دکتر بهارلو فرا گرفته اند، افرادی هم که در فرصت باقیمانده تا ۲۹ آبانماه ثبت نام مینمایند، باید مباحث مربوط به فیزیولوژی و آناتومی را بگذرانند.
علاوه بر این، شرکت کنندگان پس از شرکت در این دوره و موفقیت در آزمون تئوری و عملی پایانی، مدارک معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه ای و دیگر سازمانهای مربوطه را نیز اخذ خواهند نمود.
انجمن روشن بین اصفهان همواره تلاش می نماید، در جهت رفعه موانع پیش روی نابینایان و همچنین بروز و ظهور توانمندیهای فراوان این قشر اقدام نماید. در این رابطه از تمامی شما دوستان و همچنین تمامی مؤسسات مرتبط با امور مربوط به نابینایان دعوت به همکاری نموده و با افتخار دست تمامی کسانی که در این راه مایل به همکاری با ما هستند را صمیمانه خواهیم فشرد.
علیرضا حیدری مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان. ۰۹۱۳۸۰۹۹۳۶۹٫

درباره انجمن روشن بین اصفهان

هیئت مدیره کنونی انجمن روشنبین متشکل از پنج عضو اصلی و یک بازرس می باشد. جهت تماس با مدیر عامل این انجمن علیرضا حیدری با شماره 09138099369و جهت تماس با رئیس هیئت مدیره محمد جواد خادمی 09132944814تماس حاصل فرمایید.
این نوشته در آموزش, اخبار, اطلاع رسانی, پزشکی و سلامت, ورزشی ارسال و , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «دوره آموزش ماساژ ویژه نابینایان و کم بینایان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *