اطلاعیه ی فوق العاده مهم! تیم تاک شب روشن به کمک و همت دوستان گل گوش کنی راه افتاد. لطفا برای اطلاعات بیشتر وارد شوید.

با عرض سلام و گرمترین احترامها خدمت عزیزان خوب شب روشنی.   امیدواریم که زیر سایه ی الطاف الهی، خوب و خوش و خُرّم و پاینده باشید.

شب روشن هم تیم تاکی شد.

همانطور که مستحضرید، محله ی نابینایان، از اوایل مهرماه، فعالیتهای خود را در تیم تاک آغاز کرد. اختصاص یک جایگاه خاص و مستقل و به همراه حق اعمال مدیریت، برای شب روشن، در منابع تیم تاک محله، اتفاق خوبی بود که طی یک جلسه ی تعاملی و مثبت به تأیید مجتبی خادمی و سعید پناهی رسید تا بچه ها بیش از پیش به هم نزدیک شوند. جمع بچه های کادر شب روشن، از شنیدن این خبر کاملا مسرور شدند.   نتیجه و حاصل این جلسه، این شد که سعید پناهی به عنوان مدیر ارشد، و بهنام نصیری و شهاب فروزش به نمایندگی از سایر مدیران و اعضای گل شب روشن، جلسه ای را با مجتبای عزیز ترتیب دهند.   این امر، حاصل شد و جلسه در تیم تاک خود محله و در کانال شب روشن برگزار گردید. نمایندگان شب روشن، ابهامات خود را در باره ی این طرح با آقای خادمی عزیز در میان گذاشتند و ایشان نیز، با روی باز، پذیرای آماج سؤالها و ابهامهای مدیران شب روشن بودند. البته، این صحبتها، در فضایی بسیار دوستانه و صمیمی و به همراه تبادل اطلاعات دو طرفه صورت گرفت.   نتایج حاصل از این گفت و گو، با سایر مدیران ما در میان گذاشته شد و حاصل، چیزی است که شما در زیر میخوانید.

پیش از بیان نتایج این گفت و گو، لازم به یادآوریست که مطمئنا تمامی ما اعضای شب روشن، و گوش کن، از این تعامل بی سابقه ای که رقم می خورَد، بسیار خوشحالیم.

نتایج حاصل از گفت و گوی عوامل سایت شب روشن و محله ی نابینایان.

در جلسه ای که بین مدیران سایت شب روشن و مدیر محله ی نابینایان برگزار شد، موارد زیر استخراج گردید:

  1. کانال شب روشن، در تیم تاک، راه اندازی شد.
  2. کادر شب روشن بر کانال، به صورت مستقل مدیریت می کند.
  3. مدیران شب روشن و گوش کن از دسترسی هایشان صرفا در اداره ی کانال های خود استفاده می کنند و به هیچ وجه، در اداره ی بخش متعلق به دیگری، حتی در صورت مشاهده ی مشکل، دخالت نکرده و کار را به مدیران مسئول هر بخش می سپارند.
  4. مدیران شب روشن مختارند در کانال خود، قوانینی جدا از قوانین محله ی نابینایان وضع کنند.
    تبصره: از آنجایی که کاربران هر دو سایت، می توانند در کانالهای یکدیگر رفت و آمد کنند و اهالی محله، حتما به مهمانی همسایه ی جدیدشان خواهند رفت، همچنین اهالی شب روشن هم می توانند در محله رفت و آمد داشته باشند، هر دو طرف متعهد شدند که کاربرانشان در هر کجا حاضر شدند، قوانین همانجا برایشان اعمال خواهد شد. پس وظیفه ی شما کاربران عزیز شب روشن این است که اگر قصد گردش در مکانهای مختلف تیم تاک محله را دارید، حتما و یقینا ملزم به رعایت قوانین مربوط به تیم تاک محله هستید. پس مدیران خوب محله حق دارند در کوچه ها و خیابانها و ساختمانهای محله و لابی و ….، با کاربران شب روشن مانند سکنه ی همین محله رفتار کرده و طبق قانون محله با آنها رفتار کنند. قوانین مربوط به تیم تاک محله. همچنین مدیران شب روشن هم میتوانند با هر کسی که وارد کانال شب روشن میشود، طبق قوانین مصوب خود رفتار کنند.
    تبصره ۲: تا زمانی که برای تیم تاک شب روشن قوانینی تصویب نشده، کاربران حتی در کانال شب روشن، ملزم به رعایت قوانین تیم تاک محله هستند.
  5. مدیران تیم تاک شب روشن، مختارند در کانال خود زیر مجموعه بسازند.
  6. کاربران شب روشن برای استفاده از فضای شب روشن در تیم تاک، نیازی به ثبت نام در گوش کن ندارند. در قسمتهای بعدی، نحوه ی عضویت در تیم تاک شب روشن را خواهید خواند.
  7. در پی تداوم رفاقت بین دو طرف، حتی بدون درخواست شب روشنیها و صرفا جهت رعایت احترام کاربران شب روشن، مجتبای عزیز، نام لابی محله ی نابینایان را به لابی تغییر دادند. ما اعضای شب روشن، این حسن نیت را به فال نیک می گیریم.

پاسخگویی به چند سؤال متداول از این جلسه

  1. چرا خود شب روشنیها سرور خریداری نکردند؟ چرا تیم تاک خود را در سرور دیگری بنا نکردند؟
    پاسخ: اتفاقا این ایده در ذهن مدیران شب روشن شکل گرفت. اما، اگر تیم تاک شب روشن در سرور دیگری صورت می گرفت، کاربرانی که در هر دو سایت فعالند، سرگردان می شدند. در واقع، یک کاربر، یا باید در تیم تاک محله چرخ میزد، یا در تیم تاک شب روشن. در حالی که قصد ما به هیچ وجه جدایی طلبی نیست. ما نمیخواهیم که کاربر برای ورود به تیم تاک ما، اذیت شود. ما میخواهیم که هروقت کسی دوست داشت، کنار ما باشد و مثلا بعد دیدن یک پیام عمومی از دوستان هم محلی خود، سریعا به مکان مربوطه برود. ما مهمانی را دوست داریم. ما عاشق تعامل و تبادل اطلاعاتیم. اگر این سرورها جدا میشدند، این تبادل اطلاعات، این صمیمیت و این شادیها از بین میرفت.
  2. اگر شما جدایی طلب نیستید، اگر راست میگویید، اصلا چه لزومی به ایجاد این کانال بود؟ کاربران شما میتوانستند بیایند در محله ثبت نام کنند و عضو تیم تاک محله شوند. شما هم میتوانستید اگر برنامه ای دارید، در بین این همه برنامه ها و مکانهای مختلف محله، مکانی بگیرید و به اجرای برنامه هاتان بپردازید. این کانال با ادعای یک رنگی شما نمیخواند.
    پاسخ: پاسخ این سؤال، با یک سؤال داده میشود. خب اگر اینطور بود، ما میتوانیم شب روشن را جمع کنیم و همگی مطالبمان را در محله منتشر کنیم. پاسخ این است که اختلاف سلایق و دیدگاهها با رفاقت هیچ منافاتی ندارد. محله، دارای قوانین منسجم و واحد مخصوص به خود است. شب روشن هم دارای قوانین منسجم و یکپارچه مخصوص به خود است. اگر قوانین دو سایت را بررسی کنید، خواهید دید که کاملا با هم متفاوت هستند. پس ما حتما نمی توانیم در محدوده ی اصلی محله قوانین خود را اعمال کنیم. طبعا اهالی محله هم نمی توانند در محدوده ی شب روشن، قوانین خود را اعمال کنند. یا اصلا ممکن است کسی با وجود رفاقت بسیار صمیمی، تاب رعایت ملزمات و قوانین طرف مقابل را نداشته باشد. پس علت ایجاد این کانال، اعمال قوانین و اجرای برنامه های مخصوص به شب روشن است. وگرنه هیچ منعی برای کاربران دو طرف در استفاده از برنامه ها و ظرفیتهای یکدیگر وجود نداشته و ندارد. کما اینکه بارها شاهد حضور دوستان شب روشنی در محله و هم محلیهای گل در شب روشن بوده ایم و انشا الله خواهیم بود.

روش عضویت در تیم تاک مشترک محله و شب روشن

همانطور که بیان شد، هر دو طرف می توانند از امکانات و ظرفیتهای هر دو سایت در تیم تاک استفاده کنند. لذا آن دسته از کاربران عزیز شب روشنی که در محله حساب کاربری دارند و از مدیران گل محله رمز تیم تاک گرفته اند، با همان مشخصات ورود خود در محله می توانند از امکانات مربوط به تیم تاک شب روشن هم استفاده کنند. عکس این قضیه هم به این نحو صادق است. یعنی آن دسته از اهالی محله که در شب روشن کاربری ندارند هم بالطبع از امکانات شب روشن در تیم تاک استفاده خواهند کرد.   اما سایر عزیزان که از نکات فوق بی بهره هستند، حتما به نکات زیر توجه نمایند.

  1. تنها کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده اند می توانند عضو تیم تاک شب روشن شوند.
  2. آن دسته از عزیزانی که در سایت نام کاربری دارند، اگر فعال نبوده باشند، یا چیزی در قسمت درباره ی من ننوشته باشند، از ثبت نام در تیم تاک محروم خواهند شد. یعنی هویت کاربران باید برای مدیران سایت شناخته شده باشد. حتی اگر یک پست یا کامنتی از عزیزی نبیمیم اما هویت ایشان برای ما محرز گردد، ثبت نام این قبیل کاربران بلا اشکال است. اما مثلا اگر کسی پیشتر در سایت ثبت نام کرده و بالفرض صدها پست و کامنت داده، اما هویتش برای مدیران هنوز نامعلوم است، ما شرمنده ی این عزیز خواهیم بود. البته لازم به ذکر است منظور از هویت، شناخت کلی نسبت به یک کاربر است. همین که بدانیم این کاربر کیست و آیا اصلا وجود خارجی دارد یا نه برای ما کافی است.

برای درخواست عضویت در تیم تاک، از اینجا اقدام کنید. ضمنا این صفحه از قسمت بالایی سایت نیز قابل دسترسی است.

در پایان، از تمامی هم محلیهای عزیز که بی هیچ چشمداشتی پذیرای ما شدند، تشکر و قدردانی می نماییم.   پیشاپیش از همکاری و هم دلی شما کاربران محترم نیز سپاس گزاریم.

 

درباره مدیریت سایت شب روشن

این کاربر، هویت واقعی نداشته و صرفا از آن، برای اطلاعرسانیها و پستهای مدیریتی سایت استفاده میشود. www.shaberoshan.ir
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, اینترنت, حرفای خودمونی, فناوری اطلاعات, گفت و گو, مسائل مربوط به نابینایان عزیز ارسال و , , , , , , , , , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

21 دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه ی فوق العاده مهم! تیم تاک شب روشن به کمک و همت دوستان گل گوش کنی راه افتاد. لطفا برای اطلاعات بیشتر وارد شوید.»

  1. سلام! بسیار بسیار عالی شد. دست همگی درد نکنه

  2. esteghlal می‌گوید:

    سلام خیلی عالی شد سپاس از مدیران

  3. عباس می‌گوید:

    سلام. از این تعامل و یکی شدن به شدت استقبال می کنیم و از شما مدیران فهیم و منطقی بسیار متشکریم.

  4. ریحان می‌گوید:

    سلام
    امید که اتفاق خوبی باشه!
    اونهایی که در تیمتاک محله عضو هستن .و کاربر هر دو سایتن .آیا نیاز به ثبتنام در شب روشن هست؟.

  5. حسین مهدوی می‌گوید:

    سلام خدمت مدیران عزیز من تیم تاک رو دانلود کردم و خلاصه همه ی کار هاش رو انجام دادم ولی به سرور متصل نشد مشکل چیه آیا هنوز کاملا راه اندازی نشده یا من اطلاعاتم رو درست وارد نکردم ولی کلا دم همه گی گرم برا کار هایی که انجام میدن بسیار سپاس گذاریم

  6. محسن غلامی می‌گوید:

    سلام.
    واقعاً خبر خیلی خوبی بود.
    از شما و مدیران وبسایت محله بابت فراهم کردن شرایط ایجاد این کانال متشکرم.
    با تمامی توضیحات پست هم موافقم.
    با اجرای این طرح خوب هم از منابع دو گروه به خوبی استفاده شده و هم هر گروه با نظام خاص خود اقدام به ایجاد کنفرانس ها و دیگر برنامه ها می کند.
    به هر حال امیدوارم این طرح به خوبی اجرا و این همکاری پایدار باشد.
    در پست مورد نظر هم پیام داده و منتظر ورود به کانال شب روشن هستم.
    موفق و پیروز باشید.

  7. سلام و درود عرض میکنم خدمت تیم گل مدیریت شب روشن
    خب من از اونجا که در محله عضو و از طریق مدیران خوب محله در تیم تاک عضو هستم حتماً در اولین فرصت به کوچه باغ شب روشن در تیم تاک یه سراغی میگیرم و خوشحالم که شما هم در تیم تاک هستید
    پس اگه مهمون جدید میخوایید حتماً بهتون سر خواهم زد
    شبتون خوش

  8. امید می‌گوید:

    سلااااام مباااااااارکهههههه من هم خیلی خوشحال شدم با این خبر.
    شاد باشید

  9. سجاد رشیدی می‌گوید:

    سلام من از گوش کن یوزر پس گرفتم یعنی دیگه نیازی نیست که اینجا هم یوزر پس بگیرم؟

  10. پناه می‌گوید:

    سلام ضمن تشکر از اقدام خوبتون فقط یه سوال دارم مثلا من که هم افتخار عضویت در سایتهای محترم و وزین شب روشن و محله رو دارم وقتی وارد تیم تاک میشم هویتم به عنوان کار بر محله هست یا شب روشن؟با تشکر

    • بهنام نصیری می‌گوید:

      سلام. چه فرقی میکنه بزرگوار. این کار ما صرفا برا از بین بردن همین مرزبندیهاست.
      تا زمانی که ما در تیم تاک هستیم، یه نابینای ایرانی هستیم. منتها در کانالهای محله، باید قوانین محله رو رعایت کنیم و در محدوده ی شب روشن، ملزم به رعایت قوانین شبروشن هستیم.

  11. mohsen naderloo می‌گوید:

    درود بر همگان.
    سپاس بابت همه ی زحماتی که میکشید و امکانات این چنینی را در اختیار همدلان میگذارید. لطفا یک پسورد نیز برای بنده جهت ورود به تیم تاک اختصاص دهید.
    پیروز و شادکام باشید

  12. hamidreza می‌گوید:

    سلام
    ممنون از زحماتی که میکشید نمیدونم این دیدگاهم منتشر بشه یا نه اما مینویسم شاید که موجب تأمل بشه
    یه سوال خب این تیمتاک شب روشن با تیمتاک گوش کن چه فرقی میکنه؟ واقعا داشتن تیمتاک افتخاره؟ خب یه تیمتاک هستش دیگه این که مثل سایت نیست که خودش خط مشی یا اینچیزهای مختلف داشته باشه به نظر شما این یه کار زیادی نیست؟ این همون نماد عدم اتحاد نابیناها نیست؟ خب اگه شما مثلا mp3moovies زدید مثلا گوشکن هم میومد gooshkonfilm میزد به نظر شما یه جور کار تکراری و تقلیدی نبود؟ البته من از کاربرهای هر دو سایت هستم و فقط حرفم اینه که بیایم یه کار جدید بکنیم نه یه تقلید صرف و امیدوارم این دیدگاهم به جانبداری از هیچ شخصی و هیچ سایتی در نظر گرفته نشه
    باز هم ممنون از زحمتهایی که برای بچه ها میکشید

    • بهنام نصیری می‌گوید:

      سلام.
      پاسخ شما در خود پست داده شده بزرگوار.
      از اینکه تعصب ندارید متشکر. اما یه کم دیگه هم تلاش کن و پست را با دقت و دوباره بخون، شاید به پاسخت رسیدی. اگه نرسیدی بگو تا پاسخگو باشیم.
      برای راحتی شما، آن قسمت از پست رو که نخوندید دوباره اینجا میذارم.
      ۲٫اگر شما جدایی طلب نیستید، اگر راست میگویید، اصلا چه لزومی به ایجاد این کانال بود؟ کاربران شما میتوانستند بیایند در محله ثبت نام کنند و عضو تیم تاک محله شوند. شما هم میتوانستید اگر برنامه ای دارید، در بین این همه برنامه ها و مکانهای مختلف محله، مکانی بگیرید و به اجرای برنامه هاتان بپردازید. این کانال با ادعای یک رنگی شما نمیخواند.
      پاسخ: پاسخ این سؤال، با یک سؤال داده میشود. خب اگر اینطور بود، ما میتوانیم شب روشن را جمع کنیم و همگی مطالبمان را در محله منتشر کنیم. پاسخ این است که اختلاف سلایق و دیدگاهها با رفاقت هیچ منافاتی ندارد. محله، دارای قوانین منسجم و واحد مخصوص به خود است. شب روشن هم دارای قوانین منسجم و یکپارچه مخصوص به خود است. اگر قوانین دو سایت را بررسی کنید، خواهید دید که کاملا با هم متفاوت هستند. پس ما حتما نمی توانیم در محدوده ی اصلی محله قوانین خود را اعمال کنیم. طبعا اهالی محله هم نمی توانند در محدوده ی شب روشن، قوانین خود را اعمال کنند. یا اصلا ممکن است کسی با وجود رفاقت بسیار صمیمی، تاب رعایت ملزمات و قوانین طرف مقابل را نداشته باشد. پس علت ایجاد این کانال، اعمال قوانین و اجرای برنامه های مخصوص به شب روشن است. وگرنه هیچ منعی برای کاربران دو طرف در استفاده از برنامه ها و ظرفیتهای یکدیگر وجود نداشته و ندارد. کما اینکه بارها شاهد حضور دوستان شب روشنی در محله و هم محلیهای گل در شب روشن بوده ایم و انشا الله خواهیم بود.

  13. احمد جهاندار می‌گوید:

    سلام متأسفانه منم دیدگاه فرستادم ولی حذف شد لطفا به منم نام کاربری و رمز بدید ممنونم

  14. razi می‌گوید:

    سلام من دیدگاه فرستادم اما متاسفانه حذف شده لطفا به من رمز عبور و نام کاربری تیم تاک بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *