اجرای کارگاه مهارتهای زندگی خانواده زیر نظر هسته روانشناسان و مشاورین انجمن روشنبین اصفهان

اطلاعیه شماره ۷ . مورخ ۱ دی ماه ۹۶
اجرای موفقیت آمیز کارگاه مهارتهای زندگی خانواده و زوجین ویژه روانشناسان و مشاورین نابینا و کم بینا، زیر نظر هسته روانشناسان و مشاورین انجمن روش نبین اصفهان و معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان اصفهان.

به گزارش روابط عمومی انجمن روشن بین اصفهان کارگاه مهارتهای زندگی خانواده در دو روز مورخ ۲۳/۹/۹۶و ۳۰/۹/۹۶ از ساعت ۸ لغایت ۱۶ برگزار گردیده و در پایان این دوره به نابینایان و کم بینایان شرکت کننده مدرک مربیگری بدون ذکر عنوان نابینا و بدون هیچ گونه تغییر نسبت به مدارک دیگر افراد اعطا شد.
محمد جواد خادمی مسئول هسته روانشناسان و مشاورین انجمن روشن بین اصفهان ضمن ابراز خرسندی از برپایی این کارگاه گفت: خوشحالیم که دیگر بار گامی مثبت به سوی اهداف خویش برداشته و پرچم دانش و آموزش نابینایان را بالا نگه داشته ایم. از آنجایی که نابینایان می توانند همچون دیگر افراد عادی در مراکز مشاوره به ارائه تخصصی مشاوره بپردازند و از این طریق کسب درآمد نموده و قله های موفقیت را فتح کنند بر آن شدیم تا از پنج سال گذشته ضمن رایزنی با سازمانها و نهادهای مرتبط امور مشاوره کارگاه های تخصصی ویژه مخاطبان روانشناس و مشاور و رشته های مرتبط را برگزار نماییم.
وی افزود: تنها برگزاری این کارگاه ها هدف نهایی وغایت آرزوهای ما نیست و اعطای مدرک مربیگری همچون افراد عادی بدون ذکر عنوان نابینا مکمل این آموزشها خواهد بود بر همین مبنا سازمانها و مراکزی را انتخاب نمودیم که در پایان دوره مدارک معتبر همراه با مهر و آرم رسمی به شرکت کنندگان ارائه نمایند.
خادمی در خصوص کم و کیف برگزاری این کارگاه گفت: از آنجایی که آموزش سر آغاز هر گونه مهارت آموزی و مهارت افزایی است ماه ها پیش از این به بررسی سر فصلها و تطبیق آن با وضعیت مخاطبان خود پرداختیم و نهایتا در دو روز به مدت ۱۶ ساعت سر فصلها تدریس و ارائه شدند. این کارگاه زیر نظر استاد ربیعی استاد کشوری مهارتهای زندگی خانواده و با حضور دکتر سلطان الکتابی، سرکار خانم برزگری کارشناسان سازمان بهزیستی استان اصفهان و با حمایت خانم لطف الله خواجویی مدیر همیاران سلامت شهر اصفهان اجرا گردید.
رئیس هیئت مدیره انجمن روشن بین اصفهان گفت: ما باید از زحمات بی دریغ دکتر صادقی مدیر کل و معاون محترم ایشان جناب آقای ناجی معاونت پیشگیری و همچنین جناب آقای خاکشوری مسئول دفتر مشاوره سازمان نهایت تشکر و قدر دانی را داشته باشیم. حضور و حمایت تمامی این عزیزان موجب گردید تا این کارگاه با بالاترین کیفیت و بدون کم و کاست برگزار گردد. البته نباید از یاد برد همکاران من و به خصوص جناب آقای علیرضا حیدری مدیر عامل انجمن روشن بین اصفهان در راستای برگزاری این کارگاه پیگیریهای بسیار انجام داده و زحمات بسیار کشیدند که بر خود لازم می دانم از تمامی این عزیزان تشکر نمایم.
خادمی یادآور شد: ما به زودی این کارگاه ها را برای عموم نابینایان و کم بینایان و خانواده های آنان برگزار خواهیم کرد و همچنین جلسات ماهیانه ویژه متخصصین و عموم خواهیم داشت که از تمامی اعضا خواهش می کنم ضمن حضور در این جلسات به صورت مستمر ما را از ایده های ارزشمند خود مطلع ساخته تا روندی رو به رشد را در دستور کاراین انجمن قرار گیرد.
شما مخاطب گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های انجمن و همچنین همکاری مستمر و ارائه انتقادات و پیشنهادات خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
علیرضا حیدری مدیر عامل ۰۹۱۳۸۰۹۹۳۶۹
محمد جواد خادمی ۰۹۱۳۲۹۴۴۸۱۴
دفتر انجمن روزهای زوج از ساعت ۹ الی ۱۳٫ ۳۷۷۵۳۱۹۵
به کانال ما در تلگرام بپیوندید.
https://t.me/roshanbin_esfahan
آدرس اصفهان، حد فاصل سه راه سیمین و میدان ارتش روبروی ایستگاه BRT جنب خدمات فنی نوید پلاک ۶۸ دفتر انجمن روشن بین اصفهان
وب سایت www.roshanbinan.ir

درباره انجمن روشن بین اصفهان

هیئت مدیره کنونی انجمن روشنبین متشکل از پنج عضو اصلی و یک بازرس می باشد. جهت تماس با مدیر عامل این انجمن علیرضا حیدری با شماره 09138099369و جهت تماس با رئیس هیئت مدیره محمد جواد خادمی 09132944814تماس حاصل فرمایید.
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, روان شناسی, علمی ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

1 دیدگاه دربارهٔ «اجرای کارگاه مهارتهای زندگی خانواده زیر نظر هسته روانشناسان و مشاورین انجمن روشنبین اصفهان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *