امکان جدید آپ: اختصاص کارت به شماره تلفن

سلام دوستان. خوبید؟ چه خبرا؟ چه می کنید؟ امیدوارم این روزای آخر تابستون رو به بهترین شکل بگذرونید. اومدم که یه امکانی که امروز متوجهش شدم رو از آپ براتون بگم و اونم اینه که شما می تونید با رفتن به منوی آپ و بعد تنظیمات, گزینه اختصاص کارت به شماره تلفن رو بزنید و شماره کارتتون رو وارد و تعیید کنید. بعد از این, اگه دوستتون میخواد با آپ براتون کارت به کارت کنه, میتونه که شماره تلفنتون رو به جای شماره کارت مقصد وارد کنه. همین. بقیه مراحل مثل قبل انجام میشه.

موفق باشید.

درباره علی رحیمی

سلام. علی رحیمی از اصفهان هستم. من متولد اول شهریور 76 هستم. از همان کودکی نابینا بوده ام. کلاس اول ابتدایی را در مدرسه نابینایان عبا بصیر درس خواندم. کلاس دوم تا پنجم ابتداییم را در مدرسه نابینایان شهید احمد سامانی درس خواندم. مقطع راهنمایی را در مدرسه نابینایان شهید عابدی درس خواندم. هم اکنون نیز در مدرسه تجدد مشغول به درس خواندن هستم. بنده به مسائل کامپیوتری و موبایلی (مخصوصا سیمبین) علاقه شدیدی دارم. خوشحال می شوم بتوانم کمکی به شما بکنم. شناسه اسکایپ alirahimi1376 تلفن تماس 0 939 479 23 47
این نوشته در آموزش, اطلاع رسانی, اندروید, اینترنت, ترفند, تلفن همراه, فناوری اطلاعات, نرم افزار ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 دیدگاه دربارهٔ «امکان جدید آپ: اختصاص کارت به شماره تلفن»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *