دانلود آموزش صوتی در مسیر بورس، گام دوم، ورود به پنل کارگزاری جهت اضافه کردن دیده بان و نماد

وقت بخیر
با ما همراه باشید: آموزشی دیگر از آموزش های در مسیر بورس
گام دوم: ورود به پنل کاربری جهت فعالیت عملی در بورس،

با این آموزش شما می توانید از رمز عبور و نام کاربریتان استفاده کنید؛ وارد سایت شوید، دیده بان و نماد انتخابی خود را اضافه کنید.
نکته: سوال خوبیست، لابد در این فکر هستید که دیده بان چیست و نماد به چه معناست. پس اگر واقعا سوالتان برای خودتان با اهمیت است به این آموزش صوتی گوش دهید.
دانلود صوتی آموزش ورود به پنل کاربری جهت اضافه کردن دیده بان و نماد.

و یک توضیح کوتاه، تمامی آموزش هایی که از من به دست شما می رسد اطلاعاتیست در خصوص کار کردن با نسخه تحت وب، که صد در صد به صورت نابینایی توضیح داده شده است. اطمینان می دهم که دوستان نابینا هم می توانند پا به پای یک فرد مسلط بینا به راحتی در فضای سایت فعالیت کنند.
معتقدم که در بورس سرعت عمل نقش بسزایی در میزان موفقیت شما دارد. لذا شیوه کار و آموزش در راستای سایت، کامپیوتر و کیبرد است. نکته دیگر اینکه تمامی این آموزش ها مربوط به کارگزاری آگاه میباشد و بنده از میان باقی کارگزاری ها آگاه را به دلیل دسترس پذیر بودن آن در فضای تحت وب انتخاب کرده ام.
نکته طلایی: اگر می خواهید جزو آن دسته از افراد موفق و کم خطا باشید توصیه می کنم مانیتورینگ را فراموش نکنید. یعنی مدام و درست ببینید درست بخوانید بعد تصمیم بگیرید. توضیح بیشتر یعنی مدام قیمت هایی که روی تابلو جایشان عوض می شوند را مرور کنید و زیر نظر بگیرید. با نسخه تحت وب می توانید به سرعت جا به جایی اعداد را رصد کنید و در یک لحظه قیمت های فوق العاده ای را شکار کنید.
تنها ایرادی که می توانم از نسخه تحت وب بگیرم آن است که باید پشت سیستم یا لپ تاپتان بشینید و ثابت بمانید که خب در نسخه اندرویدی این مشکل قاعدتا وجود ندارد. البته ترجیح من سرعت عمل بالاست
سبز باشید و استوار… یا علی

درباره یلدا

سلام که . یلدام که . متولد ۱۳۶۵ هستم که . عاشق هنر و دکوراسیون و نوشتن که . اهل بابلم که . از سال ۱۳۹۰ نابینا شدم که .
این نوشته در آموزش, اقتصادی, اینترنت, دانلود, صوتی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی ارسال و , , , , , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *