دوستانی که در رایت و کپی از سی دی ها تخصص دارید بیایید بخوانید و پاسخ دهید.

دوستان شب روشنی سلام.
خوبید؟
خوشید؟
سر حالید؟

خب خدا رو شکر که خوب و خوش و سر حالید.
اما من حال چندان خوشی ندارم. به هر صورت میرم سر اصل مطلب.
دوستان که در قسمت رایت و کپی از سی دی ها متخصص هستید حتما این متن رو بخوانید و مرا در مشکلی که برام پیش اومده راهنمایی فرمایید .
دوستان من چند روز قبل یک مقدار سی دی های آموزشی به ویژه سی دی های آموزشی رایانه رو از انجمن موج نور خریداری کردم, حالا نمیدانم که چه جوری از این سی دی ها کپی بگیرم و به اون ها گوش بدم وقتی این سی دی ها در داخل سی دی رام هستند اجرا میشن و پخش میشن اما زمانی که ازشون کپی میگیرم دیگه اصلا پخش نمیشن.
گفتم اگه شما راهی دارید به من بگید تا دیگر از شر گذاشتن سی دی در داخل سی دی رام کامپیوتر راحت بشم و بتونم به کپی این دیسک ها گوش بدم, چون من بدبختانه سی دی رامم هم خراب است.
خب بیش از این شمارو هم دردسر نمیدم در قسمت نظرات منتظر راهنمایی های نیک شما هستم.
بای بای
خدا حافظ و نگهدار همه.

درباره محمد هادی

سلام دوستان خوبم. این هم زندگینامه ای این جانب: نام من محمد هادی و نام خانوادگی من احمدی میباشد. من 24 سال عمر دارم و از کشور افغانستان در این سایت محبوب پست میذارم. بنده خیلی وقت هست که از سایت شبروشن و بعضی از سایت های دیگر نابینایی که در ایران فعال هستند بازدید میکنم, اما تنها این یکی دو هفته میشود که در این سایت پست میذارم و هدفم از پست گذاشتن و عضو شدن در سایت هم این بود که بیشتر با شما دوستان خب و با صفا در ارتباط باشم. در باره ای تحصیلاتم خدمت با سعادت شما عزیزان عرض شود که من اگر خدا بخاد امسال از مدرسه یعنی از کلاس دوازدهم فارغ میشوم و برای قبولی در دانشگاه امتحان میدهم. من دو برادر و یک خواهر دارم که خدا رو شکر آنان سالم هستند و تنها من نابینا هستم و دلیلش هم جنگ های چند سال قبل میباشد, من به مدت ده سال در مدرسه ای که ویژه ای نابینایان بود درس خوندم و سه سال هم میشود که در مدارس فراگیر با بچه های بینا مصروف درس خواندن هستم. ایمیل آدرس من هست: hadielham6@gmail.com و آی دی اسکایپم هم هست: hadi.elham2
این نوشته در آموزش, ترفند, حرفای خودمونی, دسته‌بندی نشده, رایانه ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

22 دیدگاه دربارهٔ «دوستانی که در رایت و کپی از سی دی ها تخصص دارید بیایید بخوانید و پاسخ دهید.»

  1. سلام من بلد نیستم ولی انشا الله مشکلت حل میشه

  2. مهدی قادری می‌گوید:

    سلللام بر محمد هادی، بزار اول مدال نقره رو بگیرم بعد ببینم تخصص دارم یا نه!

  3. مهدی قادری می‌گوید:

    درووووووووددددد! محمد هادی جان این سیدیها قفل گذاری شدند! یعنی نمیشه ازشون کپی گرفت یعنی اگر بگیری اجرا نمیشه، من خودم چند تا شونو گرفتم ولی این لوحه های فشرده قفل گذاری شدند! تخصص داشتم یاهاهاهاهاها پس مدال نقره حقم بود که بگیرم!

  4. امیر رضا رمضانی می‌گوید:

    سلام
    اینارو به این آسونیا نمیشه کپی کرد, یعنی برا کپی همینجوری که مهدی گفت باید قفلشونو بشکنی و بعد کپی کنی که درست نیست

  5. مهدی عزیززاده می‌گوید:

    سلام محمد جان.
    فکر کنم با نرمافزارهایی مثل clone cd یا ultra iso بشه کاری کرد یعنی از سی دی عکس بگیری و اون وقت با ultra iso ین عکس رو باز کنی.

  6. رضا نظری می‌گوید:

    سلام
    شما اول از دیسکتون با یه نرم افزاره خوب ایمیج بگیرید، بعد با Virtual CloneDrive به خوبی این فایل ایمیجو تو کامپیوتر اجرا کنید

  7. eagle می‌گوید:

    سلام محمد عزیز. عشقم کشید مشکلت را حل کنم، ببین انجمن موج نور روی سیدیهایش قفل میذاره یعنی وقتی شما سیدی را در کامپیوتر میذاری فقط قادری به کمک book.exe که نام نرم افزار طراحی شده توسط این انجمن است به فایلها گوش بدی در حقیقت تو اصلاً قادر به دیدن فایلهای اصلی mp3 در این سیدیها نیستی، خوب حال چه باید کرد؟ پس از گذاشتن سیدی به run در start menu برو و یکی از یان دستورها را تایپ کن: CD drive:\asound یا cd drive\sound یا cd drive:\audio البته به جای cd drive باید حرف مورد نظر سیدی درایوت را بنویسی مثلاً I:\asound بالاخره به فایلهای صوتی آموزش می رسی وقتی رسیدی اولین فایل را با نرم افزار MPCHC یا همان media player classic باز کن سپس از منوی فایل این نرم افزار گزینه save/save as هر کدام را که قابل دسترس بود انتخاب کن و فایل را در جایی ذخیره کن حاصل فایل بلند و پرحجمی خواهد شد که تمام آموزش را در بر دارد، یعنی تو تمام فایلهای صوتی سیدی را در یک فایل چند ساعته ام پی تری خواهی داشت، البته اگه حالشو داشتی می تونی فصل فصل جدا سازی هم بکنی که نیازی نیست، حالا می تونی بدون سیدی به آموزش گوش بدی و حالشو ببری.

  8. gentleman می‌گوید:

    درود من زیادوارد نیستم اما راهی که بنظرم میرسه اینکه بشین همشو پخش کن و درهنگام پخش دوباره ضبطشون کن باهر فرمتی که دوست داری

  9. حسین کیانی می‌گوید:

    من یه راه خیلی خوب سراغ دارم: با برنامه ی ultra iso یک ایمیج با فرمت ISO از سیدی بگیری و ایمیج رو با وینرار باز کنی، حالا تمام پوشه‌ها و فایل‌های مخفی نشان داده می‌شن و هر کدوم رو که خواستی می‌تونی در مسیر دلخواه extract کنی.

  10. محمد می‌گوید:

    با سلام. من چند روز قبل با انجمن موج نور تماس گرفتم و درخواست خرید چند آموزش دادم آنها گفتند که میتوانم با پرداخت هزینه ای بیشتر سی دیهای بدون قفل دریافت کنم فکر میکنم راه خوبی باشه هم برای حمایت از انجمن و هم اینکه مشکلات مشابهی پیش نیاد. دوستان شکستن قفل چنین محصولاتی که برای ما نابینایان با زحمت بسیار تولید میشه به نظر من خودزنی و خیانت به خوده.

    • محمد هادی می‌گوید:

      سلام آقا محمد عزیز من هم رازی نیستم که قفل های این سی دی ها رو بشکنم اما میدانی که من در افغانستان هستم و خریدن سی دی های بدون قفل برای من خیلی مشکل هست من این سی دی های رو هم با هزاران خون دل به دست آورده ام چه برسد به این که سی دی های دیگر بخرم. و در ثانی من بدبختانه سی دی روم هم ندارم فقط به این دلیل بود که مشکلم رو با دوستان در میان گذاشتم و ایشان نظر دادند. که البته از همه ای آن های که نظر دادند به شمول شما عزیز ممنونم.

  11. محمد می‌گوید:

    سلام دوست عزیز. از این که وطنداران ما هم با امکانات کم پا در این ارصه گذاشته اند خوشحالم. امیدوارم که مشکلت حل شود. سعی کن قبل از اینکه محصولات مشابهی خریداری کنی با دوستان ایرانی مشورت کن تا نتیجه ی بهتری حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *