آموزش تعریف HOME PAGE دلخواه روی ویندوز از طریق فایل اجرایی رجیستری.

به نام خدا سلام و عرض احترام دارم خدمت یکایک دوستان عزیز.
شاید شما هم در موقع گشت تو سایتها دیدین که بعضی سایتها نوشته با دانلود یا

  • نصب مثلاً این فایل مارا صفحه خانگی خود کنید،

    در این پست شما را با نحوه ایجاد و فواید اینگونه فایلها اشنا میکنم.
    خوب برای ساخت اینگونه فایلها باید از رجیستری ویندوز فرمول بنویسیم اما چون رجیستری برای دوستان مبتدی دستکاریش خطرناک است و ممکن است یه جایی را اشتباهی دستکاری کنید باعث از کار افتادن و بالا نیامدن مجدد ویندوزتون بشه بنده یه راه ساده ای را براتون یاد میدم.
    برای اینکار شما باید فایل رجیستری که قبلاً آماده شده را
    از اینجا
    دانلود کنید تا بهتون بگم چیکار کنید:
    خوب بعد دانلود فایل JAVADORG.blogfa.REG روی این فایل راست کلیک کنید یا همان کلید APPLYCATION را زده گزینه ی Open with که sob menu هست را انتخاب کنید،
    خوب اینجا اگه گزینه notepad را دارید آنرا کلیک کنید اگه نیست گزینه choose را بزنید و از داخل اون گزینه ها notepad را انتخاب کنید.
    دقت کنید که notepad تیک داره با کلید tab حرکت کرده تیکشو بردارید و ok کنید.
    داخل فایل به این شکل باز خواهد شد:
    Windows Registry Editor Version 5.00

    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
    “Start Page”=”http://HOSEYNIENET.IR/”
    حالا دقت داشته باشید سطر آخر که نوشته “Start Page”=” آدرسی که با http نوشته شده را تا آخرین کلمه آدرس حالا .com یا .ir یا .or یا هرچیز دیگه که هست پاک کرده آدرس دلخواه خود را بنویسید.
    مثلاً من میخوام وبلاگ javadorg.blogfa.com را بنویسم به این شکل تغییر میدم:
    “Start Page”=”http://javadorg.blogfa.com/”
    پنجره را با alt+f4 ببندید اگه ok یا yes خواست، موافقت کنید.
    خوب حالا اگه روی این فایل کلیک کنید دو بار از شما ok و yes میخواد اگه بزنید، بعد از این هر وقت خواستین مرورگر اینترنتی خود را اجرا کنید این صفحه که تعریف کردین براتون باز خواهد شد یعنی صفحه خانگی یا همان home page یا به قول اصطلاح جدید واژگان فارسی، آغازه شما این سایت خواهد شد.
    البته این از داخل مرورگرها نیز در قسمت tools/options قابل تنظیم هست.
    اینکار موقعی به درد میخوره که شما میخواهید سایت یا وبلاگ خود را تبلیغ کنید هر فایل فشرده ای که برای سایت خود آپلود میکنید یه دونه از این فایل رجیستری درست میکنید و همراه با فایلهای خود میزارید یه وقت میبینی طرف کلیک کرده و از آن به بعد سایت شما همش تو کامپیوترش بالا میاد.
    خوبیتش اینه که سایت شما تبلیغ میشه و بدیتش اینه که طرف عصبانی میشه خَخ.
    فعلاً بدرود.

  • درباره جواد نوعی

    به نام خدا سلام. بنده جواد نوعی در مذهب شیعه =اسلام= اهل شهر اردبیل و نابینای مطلق هستم. از سنین کودکی =8 سالگی= همان ابتدای مدرسه در زمینه موسیقی فعالیت دارم و از سال 87 هم به کامپیوتر روی آوردم و آخرش هیچ چی دیگه تا پیش دانشگاهی خواندم ولی چون پارت مارت نداشتم نتونستم تإمین کنم ترک تحصیل کردم و حدود 9 ساله با لطف ایزد منان، برای زنده ماندن چالش میکنم. در حال حاضر 4 سال است که در انجمن نابینایان شهر اردبیل مشغول آموزش موسیقی و کامپیوتر نابینایان هستم و همچنین برای کیبردهای سری korg و yamaha یه سری برنامه هایی طراحی کرده ام و الان هم مشغول ساخت حرفه ای موزیکهای پلیبک به درخواست خوانندگان صدا سیمایی هستم. البته ادعای معلمی نمیکنم من همیشه از دیگران یاد میگیرم. اکنون هم افتخار آنرا دارم که عضو این وبسایت در محضر دوستان و کاربران عزیز خدمتگزار هستم و همچنین لازم به ذکر است علت فعالیت من اینجا این نیست که فقط برای خودم اطلاعات جمع آوری کنم بلکه هرچیزی که از این وبسایت و سایر مراکز فعالیت نابینایان دستم میرسد به خدا بدون هیچ چشم داشت و رایگان حتي بدون اینکه یه سری افراد خبر داشته باشند، و یا درخواست کنند، در اختیارشان میزارم و حتي از دوستانم که واقعاً دستشونو فشرده ام بهم خیانت کرده اند دریغ نمیکنم لذا، هر پرسشی که در این سایت مطرح میکنم اگر کسی جواب میدهد مطمئناً نه فقط به من بلکه به چندین نابینا و همنوع دیگر خود که به اینترنت دسترسی ندارند پاسخ داده و مشکلشو حل کرده. با یه سری فرصتهایی که دستم اومده میتونستم هیلی وقتها سودجویی هم کنم حتي کسی هم نمیفهمید حتي با امکاناتی که در دست داشتم اگر میخواستم استفاده کنم و یا بفروشمش خیلیا هم نیاز مند بودند تا الان میلیونها پول نسیبم شده بود، اما در این میان خدای خود را گواه و شاهد گرفته و نه از روی ترحم بلکه انجام وظیفه نموده ام. نمیخوام فضایی توخالی درست کنم اما واقعاً از دست یه سری افراد دلم پره همینجا نوشتم. تا کنون سه پایگاه فعالیتی در اینترنت با فعالیت شخصی خودم راه اندازی کرده ام: اولی پایگاه اینترنتی WWW.golsanmusic.ir با ارائه فضای رایگان آپلود فایلهای هنری، برای استقبال و معرفی بیشتر هنر موسیقی معلولان به جامعه بود که با عدم استقبال و همکاری نابینایان مواجه شدم جمعآوری کردم ،و دومی www.hoseynienet.blogfa.com برای فعالیتهای مذهبی و دانلود نوحه های کامل آذری سومی www.javadorg.blogfa.com برای دانلود برنامه های =کیبرد= شخصی که خودم طراحی کرده ام. امیدوارم بتوانم قدمی کوچک در راستای خدمت به همنوعانم بردارم.
    این نوشته در آموزش, اینترنت, ترفند, معرفی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

    3 دیدگاه دربارهٔ «آموزش تعریف HOME PAGE دلخواه روی ویندوز از طریق فایل اجرایی رجیستری.»

    1. میلاد نصرتی می‌گوید:

      اوللللوللوپپلوولللللول. لیکن تشکر از آقا جواد خلاق و هنرمند

    2. سلام جواد جان مرسی بابت گذاشتن این پست خسته نباشی

    3. سلام آقای نوعی.
      ممنون از شما.
      خیلی عالی و مفید بود.
      تشکر.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *