نظرسنجی. چهره برتر نابینایان در سه سال اخیر را انتخاب کنید

به نقل از اشکان آذرماسوله، سردبیر برنامه شش نقطه ویژه نابینایان در رادیو تهران

با سلام و درود فراوان به تمامی اهالی محترم شب روشن و شنوندگان و همراهان همیشگی برنامه رادیویی ۶ نقطه.

همونطور که در جریانید مدتی هست که ما در هر برنامه یه نظرسنجی متناسب با موضوعاتی که در برنامه مطرح میشه داریم که به نسبت در بعضی موارد مورد توجه مخاطبان برنامه هم قرار میگیره.

اما به جهت اینکه در روزهای پایانی سال ۹۶ قرار داریم، تیم برنامه ساز تصمیم گرفت که یک نظرسنجی بزرگ رو طراحی کنیم.

توضیحاتی در خصوص روند برگزاری مسابقه و ملاک های انتخاب نفرات برگزیده

 

ابتدا قرار بود برترین چهره ی نابینا در سال جاری و مهمترین رویداد جامعه نابینایان در سال ۹۶ رو به نظرسنجی بذاریم.
اما با مشورتی که با کارشناسان و صاحبنظران نابینا انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که مهمترین رویداد سال رو به نوعی مستتر کنیم در همین ماجرای انتخاب چهره برتر و از طرف دیگه، از اونجایی که بعضی از نابینایان هستند که توفیقات خوبی در دو سه سال اخیر به دست آوردند، به حفظ حق این دوستان نیز ملزم بودیم.
بنا بر این، گستره انتخابمونو کمی وسیعتر کردیم و الان قصد داریم سه چهره برتر نابینا در سه سال اخیر رو انتخاب کنیم.
تمام نفراتی که توسط تیم برنامه ساز ۶ نقطه و با مشورت و نظر کارشناسان نابینا انتخاب شدند، قطعاً در سه سال اخیر عملکرد موفقی داشتند، به نحوی که هر دو ملاک اصلی که ما برای انتخاب نفرات و نامزدها وضع کرده بودیم رو دارا بودند.
ملاک اول، ایجاد انگیزه و روحیه امید و نشاط در بین همنوعان نابینا برای تلاش بیشتر، و ملاک دوم، اثر گذاری در خارج از جامعه نابینایان و در میان عموم مردم.
اگر دقت کرده باشید، این دو ملاک نه تنها ملاکهای اساسی برای انتخاب نفرات از سوی ما بوده بلکه در برنامه ۶ نقطه هم همواره بر اساس این دو ملاک حرکت کردیم و آیتم ساختیم.
در ابتدا، لیست مفصلی از بین نابینایانی که این دو ملاک اساسی رو با رعایت قید زمان داشتند تهیه کردیم و سپس با همفکری و تعامل مثبتی که بین تیم برنامه ساز شش نقطه و صاحب نظران نابینا شکل گرفت، یک لیست دوازده نفره از بین این گروه انتخاب کردیم و به عنوان لیست نهایی نامزدهای کسب عنوان چهره برتر نابینایان در سه سال اخیر برای انتخاب از سوی شما مخاطبان ارجمند ارائه خواهیم داد.
اما در کنار کارشناسانی که ما رو در تهیه این لیست کمک کردند، مثل همه این سالهایی که در رسانه برنامه سازی میکنیم دوستان و مدیران محترم محله نابینایان هم به ما کمک کردند تا بتونیم این نظرسنجی رو به شکل مطلوبی برگزار کنیم.
با تلاش مدیران این وبسایت بزرگ، به ویژه سعید درفشیان گرامی، ظرفیت لازم به لحاظ فنی برای رأیگیری از دوستان فراهم شده است.
از این رو، پایگاه مهم و اصلی اخذ رأی، در همین محله و در کوچه رادیو برپا شده است.
شما دوستان میتونید از بین این لیست دوازده نفره، سه نفر رو با زدن گزینه چک بر روی نام هر شخص انتخاب کنید تا در نهایت سه نفر از دوستانی که بیشترین رأی رو به دست میارن، به عنوان سه چهره برتر نابینایان در سه سال اخیر با رأی و نظر شما انتخاب بشن.
زمان شرکت شما در این نظرسنجی، دقیقاً تا لحظه تحویل سال ۹۷ هستش و درست در ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه روز سهشنبه ۲۹ اسفند ۹۶، امکان مشارکت شما در نظرسنجی مسدود میشه و فرصت شما برای شرکت در نظرسنجی به اتمام میرسه.
اما تا قبل از این تاریخ، اطلاعات و توضیحات لازم در ارتباط با این نظرسنجی رو حتما از طریق کانال اطلاعرسانی برنامه ۶ نقطه در تلگرام به نشانی:
@sheshnoghteh
پیگیری کنید.
یعنی تنها مرجع موثق برای کسب آخرین اخبار این نظرسنجی، فقط کانال تلگرامی برنامه ۶ نقطه هستش.
حتی دوستانی که پرسشی در خصوص نظرسنجی دارند، از طریق تلگرام سؤالشون رو به صورت متنی برای بنده بفرستن، ما هم جواب خودمونو در کانال تلگرامی برنامه منتشر خواهیم کرد تا دوستان به پاسخ خودشون برسند.
نکته دیگه اینکه، تلاش ما این هست که برنده ها رو در برنامه ۶ نقطه به طریق شایسته ای که در تدارکش هستیم و حتما به موقعش توضیحات لازمو در موردش میدیم اعلام کنیم.
اما قطعا این اتفاق در سال جدید خواهد افتاد و اون هم پس از ویژه برنامه های نوروزی ۶ نقطه.

آشنایی با نفرات برتر

قبل از این که برسیم به قسمت نظرسنجی یعنی جایی که شما سه نفر رو از بین ۱۲ نفر قرار انتخاب کنید، لازمه بدونید این ۱۲ نفر چه کسانی هستند و دلیل انتخابشون دقیقاً چه بوده.
پس این بخش رو به دقت مطالعه کنید و سپس فرم نظرسنجی رو که در انتهای پست میذاریم رو پر کنید.

اسامی نامزد های کسب عنوان چهره برتر نابینایان در سه سال اخیر::

حوزه ورزشی: هاجر صفرزاده، دونده نابینا، به جهت کسب دو مدال طلا در مسابقات جهانی پارا دو و میدانی جوانان در سوییس و کسب سه مدال طلا در مسابقات پاراآسیایی جوانان در دبی امارات در یک روز.

حوزه ورزشی: الهه قلیفلاح، اسکیباز نابینا، به جهت درخشش در رشته پارااسکی صحرانوردی، اولین دختر نابینای ایران اعزامی به مسابقات پاراالمپیک زمستانی و پرچمداری کاروان ایران در این رقابتها.

حوزه ورزشی: بهزاد زادعلی اصغر، فوتبالیست نابینا، به جهت درخشش در پارا المپیک ۲۰۱۶ ریو و کسب لقب مسی نابینایان توسط رسانه های خارجی، کسب مقام نائب قهرمانی در پارا المپیک ریو به همراه تیم فوتبال ۵ نفره، اولین و تنها لژیونر فوتبال نابینایان ایران شاغل در لیگ ترکیه.

حوزه اجتماعی: علی صابری، حقوقدان نابینا، به جهت فعالیت گسترده در عرصه اجتماعی، عضویت در شورای شهر تهران و عملکرد مناسب در تصویب برخی خدمات ارائه شده به معلولان.

حوزه اجتماعی: سهیل معینی، فعال اجتماعی نابینا، به جهت فعالیت وسیع در عرصه اجتماعی، حضور در جلسات هیأت دولت و مجلس در ارتباط با معلولان، نقش عمده در تدوین و تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس شورای اسلامی، مدیر شبکه تشکلهای نابینایان کشور و مدیر مسئول روزنامه ایران سپید.

حوزه اجتماعی: نرگس نیکخواه غمسری، جامعه شناس نابینا، به جهت ایده پردازی خلاقانه در برگزاری سه دوره موفق همایش جامعه بینا، شهروند نابینا و همچنین نوشتن کتاب من یا چشمهایم، برگزیده اولین جشنواره کتاب نابینایی و کمبینایی.
حوزه شعر و ادب: موسی عصمتی، شاعر نابینا، به جهت انتشار کتاب مجموعه شعری با عنوان بی چشمداشت برگزیده اولین جشنواره کتاب نابینایی و کم بینایی.

حوزه شعر و ادب: حلیمه جعفرپور، شاعر نابینا، به جهت انتشار کتاب مجموعه شعری تحت عنوان دختر باران.

حوزه فرهنگی هنری: غلام حسین اشرفی، خواننده نابینا، به جهت انتشار آلبوم موسیقیایی ترانه من.

حوزه فرهنگی هنری: عرشیا عشقی، ترانه سرای نابینا، به جهت درخشش در زمینه ترانه سرایی و استقبال خوانندگان مطرح کشور از آثار وی..

حوزه فرهنگی هنری: هاتف اسلامی شرار، خواننده نابینا، به جهت انتشار آلبوم موسیقیایی چه میشد.

حوزه فرهنگی هنری: محمد محقق، کارگردان نابینا، به جهت فعالیت های گسترده در عرصه کارگردانی تئاتر و به روی صحنه بردن چندین تئاتر موفق در سال های اخیر..

نکته مهم اینکه، برای انتخاب سه چهره برتر، حوزه های فعالیت این دوستان رو از هم تفکیک نکردیم و شما میتونید مثلاً هر سه نفر رو از حوزه ورزشی، اجتماعی، فرهنگی هنری یا شعر و ادب انتخاب کنید.
همچنین میتونید از هر حوزه، هر تعداد از دوستان که مد نظرتون هست رو انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که حداکثر، امکان انتخاب سه نفر رو دارید.

احساس میکنم همه ی نکات رو با هم یک بار مرور کردیم، فقط خواهشی که دارم اینه که قبل از اینکه به فرم نظرسنجی و انتخاب نفرات دست بزنید، یک بار پست رو به طور کامل و دقیق مطالعه کنید.

اگر همچنان سؤال یا ابهامی براتون باقی مونده، سؤالتون رو به صورت متنی برای بنده به شماره:
۰۹۳۵۴۲۹۵۸۰۵

در تلگرام ارسال کنید تا پاسخگو باشم.

از همین لحظه، تا لحظه تحویل سال ۱۳۹۷، نظرسنجی انتخاب سه چهره برتر نابینا در سه سال اخیر فعال خواهد شد!.

 

انتخاب سه چهره برتر نابینا در سه سال اخیر

شما می توانید با انتخاب حداکثر سه گزینه، در این نظرسنجی شرکت کنید. توجه داشته باشید که از هر آیپی در کامپیوتر یا تلفن همراه، تنها یک بار امکان شرکت در این نظرسنجی را دارید. شایان توجه آنکه، ترتیب قرارگیری نفرات ذیل، بر اساس حروف الفبا است.

برای شرکت در نظرسنجی،
به این صفحه
مراجعه کنید.

درباره سعید پناهی

با سلام. بنده سعید پناهی هستم. متولد 9 اسفند سال 1375. از علایقم میتونم بگم به اینترنت, مبایل, موزیک, بازیهای نابینایی,گوش کردن به رادیو و نمایش رادیویی و و و خعععععیلی چیزهای دیگه اشاره کنم. کلا با همه چی حال میکنم. رفیق بازم, و رفیقهای ثمیمی را بیشتر از داداشهای نداشتم, دوست دارم. زاده ی استان زنجانم و از 1 سالگی در کرج یا همون استان البرز زندگی میکنم. در حال تحصیل در مقتع کارشناسی علوم تربیتی هستم. عاشق مطالعه صفحات اینترنتی هستم. پیگیر اخبار علم و فناوری هستم. به علاوه که در اسکایپ هستم, تو واتساپ و تلگرام و اینستا هم هستم. خخخ. کلا مسنجر بازم. فکر کنم هدفم کلا از اندروید خریدن همین بوده. اردیبهشت 92 با ی n73 وارد دنیای نت شدم. و اون وقتها 3g و این حرفا نبود با gprs آهنگ دانلود میکردم. بعد توسط معرفی یکی از دوستانم با سایتهای نابینایی آشنا شدم. بعد مهر ماه بود که دیگه ماهور خریدم, باورتون نمیشه من تا مهر 92 هنوز صفحهخان فارسی نداشتم. با این که از سال 83 پای کامپیوتر بودم. میدونین چرا؟ چون اون وقتها نت نمیرفتم. بعد از مهر ماهم اسکایپ نصب کردم و کم کم همه را add کردم و با همه آشنا شدم. عاشق گفت و گو تو اسکایپ بصورت صوتی هستم. کمو بیش چت هم دوست دارم. بعد اوایل آذر ماه بود که تصمیم گرفتم ی سایت بزنم, اول چنتا بلاگ تست کردم, خوشم نیومد. بعد کم کم بسرم زد, برم رو وردپرس. بعد به کمک آقای سعید درفشیان اینجارو بنا کردیم. روز 17 آذر 1392 بود که اینجارو بنا کردیم. اون وقتها زیاد اینجا کسی نمیومد. بعد دوستان کم کم با اینجا آشنا شدن. و الان هم که دیگه ی خانواده ی بزرگ شدیم به نام, شب روشن. اینجا ی سریها بهم مدیر ارشد هم میگن. اما خودم قبول ندارم. ی نو گرداننده میشه اسممو گذاشت. بیخودی هندونه تو پاچمون میکنن ههه. من تقریبن 10 درصد بینایی دارم. و از خط بریل استفاده میکنم. فقط 5 سال ابتدایی را در مدرسه ی پویا مخصوص نابیناها و کم بیناها درس خوندم. بعدش دیگه بصورت تلفیقی در مدرسه ی عادی مشغول به تحصیل شدم. راستی یادم داشت میرفت, جهت تماس با من میتونین از راه های زیر استفاده کنین. ایمیل: saeedpanahi2200@gmail.com اسکایپ: saeed-panahi تلگرام: https://telegram.me/sp1000 اینستاگرام: https://www.instagram.com/saeed10055/ خوشباشید.
این نوشته در اطلاع رسانی, حرفای خودمونی, مسائل مربوط به نابینایان عزیز, معرفی, نظر سنجی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *