گروه ختم قرآن تقدیم می کند. مسابقه کتاب خوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان

عرض سلام و ادب خدمت تمامی شما روزه داران و رمضان خواهان عزیز.
امید است که روز های خوبی انتظارتان را بکشد.

دوباره ماه خدا و ختم قرآن و مسابقات رمضان! گروه ختم قرآن تصمیم دارد به مناسبت ماه مبارک، مسابقه کتابخوانی ای را به شرح زیر برگزار کند.

کتای که برای این مسابقه در نظر گرفته شده، کتاب چشمه خورشید است. پیش از بیان ادامه روند مسابقه و قرار دادن لینک فایل، بیاییم با این کتاب بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با کتاب چشمه خورشید

چشمه خورشید

تعداد صفحات ۴۰۸           نوع جلد : شومیز

چشمه خورشید عنوانی است برای آشنایی با نهج البلاغه .

نهج البلاغه بی تردید پس از قرآن کریم گرانقدرترین و ارزشمندترین میراث فرهنگی اسلام است. مجموعه ای برای هدایت فرد و جامعه که نازلات و صادرات انسانی کامل است که پس از پیامبراکرم (ص) والاترین انسان ها است. نهج البلاغه شفای دردهای روحی بشر و راز هدایت اجتماعی و سیاسی است ؛ و منشور انسان سازی و دریچه ای به نور و راهی از ملک تا ملکوت است . نهج البلاغه مکتوب مبارزه با ستم و بیداد و زراندوزی، و رساله مبارزه با جهل و جمود و خشک مغزی است؛ و نیز راه برپایی حدود الهی و افق ارزش های آرمانی است؛ صحیفه ساختن فرد و جامعه، آموزگار کفرستیزی و فقرستیزی؛ و نه تنها راه روشن بلاغت (نهج البلاغه) که چشمه خورشید و راه روشن هدایت است. کتاب حاضر در ۴۰۶ صفحه و در هشت بخش به منظور آشنایی با مهم ترین مباحث لازم برای شناخت و استفاده و بهره مندی درست از نهج البلاغه تدوین شده است.

بخش اول: شناخت علی (ع) ؛ بخش دوم: شناخت مؤلفان کلام امام علی (ع) ؛ بخش سوم: شناخت نهج البلاغه ؛ بخش چهارم: منبع شناسی نهج البلاغه؛ بخش پنجم: شناخت رابطه نهج البلاغه و قرآن؛ بخش ششم: صورت شناسی نهج البلاغه؛ بخش هفتم: روش شناسی نهج البلاغه؛ و بخش هشتم: کتاب شناسی نهج البلاغه

انتشارات دریا در سال ۱۳۷۸ به انگیزه تبیین اسلام رحمانی با ارائه آثاری درباره اندیشه و سیره پیامبر اکرم (ص) و پیشوایان دین و سامان دادن به مجموعه آثار مصطفی دلشاد تهرانی به عنوان محور اصلی کار نشر خود ، شکل گرفته است. این انتشارات تا کنون ۶۹کتاب را تقدیم علاقمندان کتاب های این حوزه نشر کرده است.

دانلود کتاب

  برای دانلود کتاب به صورت صوتی، اینجا کلیک کنید.

نحوه شرکت در مسابقه

کسانی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند، تا تاریخ جمعه، دهم خردادماه ۱۳۹۸ می توانند این کتاب را بخوانند و شامگاه همین روز یعنی جمعه، دهم خردادماه، از ساعت ۲۰ تا ۲۳:۵۹ دقیقه می توانند در مسابقه شرکت نمایند. مدت پاسخگویی و همچنین محل انجام مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.
با تشکر، التماس دعا.

درباره بهنام نصیری

سلام من بهنام نصيري متولد 16/5/1371 از قزوين. دوران كودكي قبل از مدرسه رو مثل بيشتر ما نابيناها، با گريه و غم و نا اميدي اطرافيانم ميگذروندم كه ديگه ازش نگم بهتره. خيلي بد بود. پيش دبستاني (يا همون آمادگي خودمون) رو توي مدرسه استثنايي انديشه توي شهر صنعتي البرز (كه اصلا مخصوص نابيناها نبود و براي تمام معلوليتها غير از بينايي طراحي شده بود) گذروندم و كم كم پيشرفت كردم. ديگه همه باورم كرده بودن و دوستم داشتن. چون تو دوران بچگي، به بچه فوق العاده باهوش، شيرين و تو دل برو بودم. مثل بچگي همه شماها. زندگيمو خيلي راحت ادامه دادم. تا كلاس پنجم ابتدايي، تو مدرسه ناشنوايان باغچه بان قزوين، كه نابيناها هم همونجا درس مي خوندن، درس خوندم.سال پنجم و سه سال راهنمايي رو تو مدرسه نابينايان بياضيان و سال اول دبيرستان رو تو مدرسه شاهد پيامبر اعظم شهر خودمون (محمديه) ادامه دادم. سال دوم وارد شهيد محبي شدم و به خاطر افت معدل، سال سوم به قزوين برگشتم و تا آخر دوره پيش دانشگاهي، تو دبيرستان نمونه دولتي علامه جعفري مشغول به تحصيل شدم. سال 90 تو كنكور، با رتبه 1195 توي دانشگاه بين المللي امام خميني قزوين، رشته فقه و حقوق قبول شدم و الان كه واستون مينويسم، کارشناس رشته فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه هستم و معدل کارشناسیم هم 16.88 شد و کارشناسیمو تابستون 94 گرفتم. خوب از تحصيل كه بگذريم، بگم براتون كه من تو دوران مختلف زندگيم، به موسيقي و قرآن خيلي علاقه نشون مي دادم و توي هر دوش مقام زياد كسب كردم. فك نكنيد بيكارمو دنبال كار ميگردم! من از سال 90 تو هنرستان و دبيرستان كتاب مبين تو شهر قزوين، مشغول تدريس درس قرآن به بچه هاي هنرستاني و دبيرستاني (دوره اول) هستم. اونم به بچه هاي عادي! اگه ميخوايد يه كمم درباره شخصيتم بدونين، همين بس كه ميتونم با هر جور آدم كنار بيام، جوري كه از با من بودن معذب نباشه. تا دلتون بخواد شوخم. واسه همه شما آرزوی موفقیت می کنم. gmail: b.nasiri71@gmail.com skype: behnamnasiri.1371
این نوشته در اخبار, اطلاع رسانی, دانلود, صوتی, کتاب, مذهبی, مسابقه, معرفی ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *