چه کار کنیم km playre صدای موزیکها را مثل دیگر پخش کننده ها استاندارد پخش کند؟

به نام خدا و سلام خدمت دوستای گلم. اگه گوش تیزی دارید حتماً میدانید پخش km playre مخصوصاً موقع استفاده از فایلهای

  • صوتی فونیک =استریو= کیفیتش با دیگر پلیرها از قبیل: media playre و winamp و سایر پلیرهای کامپیوتر تفاوت داره. * البته اگه هدفون یا هدست یا اسپیکر استریو =با چیدمان چپ و راست= داشته باشید اگه تست کنید این تفاوت را کاملاً متوجه خواهید شد. خوب در این پست میخواهیم یاد بگیریم که چطوری میشه km playre را به پخش استاندارد صداها تنظیم کنیم؟ برای این کار دو راه وجود داره. برنامه km playre را: ۱- از منو start/all programs/the km playre/km playre اجرا کنید: ۲- یا اینکه موقعی که پخش فایلی را با km playre باز کردین داره میخونه با کلید فاصله متوقف کنید: حال کلید راست کلیک یا همان aplication را بزنید و با کلید جهت نمای پایین به گزینه audio sob menu را باز کنید، حالا گزینه از آخر دومی یعنی همان Ignore All Settings Shift+BkSp را یک بار کلیک کنید یا همین اینتر را بزنید، کار تمام است. به همین سادگی و خوشمزگی از پخشهای بعدیتون با کیفیت اصلی و ارجینال خود فایل موجود، لذت ببرید .
  • درباره جواد نوعی

    به نام خدا سلام. بنده جواد نوعی در مذهب شیعه =اسلام= اهل شهر اردبیل و نابینای مطلق هستم. از سنین کودکی =8 سالگی= همان ابتدای مدرسه در زمینه موسیقی فعالیت دارم و از سال 87 هم به کامپیوتر روی آوردم و آخرش هیچ چی دیگه تا پیش دانشگاهی خواندم ولی چون پارت مارت نداشتم نتونستم تإمین کنم ترک تحصیل کردم و حدود 9 ساله با لطف ایزد منان، برای زنده ماندن چالش میکنم. در حال حاضر 4 سال است که در انجمن نابینایان شهر اردبیل مشغول آموزش موسیقی و کامپیوتر نابینایان هستم و همچنین برای کیبردهای سری korg و yamaha یه سری برنامه هایی طراحی کرده ام و الان هم مشغول ساخت حرفه ای موزیکهای پلیبک به درخواست خوانندگان صدا سیمایی هستم. البته ادعای معلمی نمیکنم من همیشه از دیگران یاد میگیرم. اکنون هم افتخار آنرا دارم که عضو این وبسایت در محضر دوستان و کاربران عزیز خدمتگزار هستم و همچنین لازم به ذکر است علت فعالیت من اینجا این نیست که فقط برای خودم اطلاعات جمع آوری کنم بلکه هرچیزی که از این وبسایت و سایر مراکز فعالیت نابینایان دستم میرسد به خدا بدون هیچ چشم داشت و رایگان حتي بدون اینکه یه سری افراد خبر داشته باشند، و یا درخواست کنند، در اختیارشان میزارم و حتي از دوستانم که واقعاً دستشونو فشرده ام بهم خیانت کرده اند دریغ نمیکنم لذا، هر پرسشی که در این سایت مطرح میکنم اگر کسی جواب میدهد مطمئناً نه فقط به من بلکه به چندین نابینا و همنوع دیگر خود که به اینترنت دسترسی ندارند پاسخ داده و مشکلشو حل کرده. با یه سری فرصتهایی که دستم اومده میتونستم هیلی وقتها سودجویی هم کنم حتي کسی هم نمیفهمید حتي با امکاناتی که در دست داشتم اگر میخواستم استفاده کنم و یا بفروشمش خیلیا هم نیاز مند بودند تا الان میلیونها پول نسیبم شده بود، اما در این میان خدای خود را گواه و شاهد گرفته و نه از روی ترحم بلکه انجام وظیفه نموده ام. نمیخوام فضایی توخالی درست کنم اما واقعاً از دست یه سری افراد دلم پره همینجا نوشتم. تا کنون سه پایگاه فعالیتی در اینترنت با فعالیت شخصی خودم راه اندازی کرده ام: اولی پایگاه اینترنتی WWW.golsanmusic.ir با ارائه فضای رایگان آپلود فایلهای هنری، برای استقبال و معرفی بیشتر هنر موسیقی معلولان به جامعه بود که با عدم استقبال و همکاری نابینایان مواجه شدم جمعآوری کردم ،و دومی www.hoseynienet.blogfa.com برای فعالیتهای مذهبی و دانلود نوحه های کامل آذری سومی www.javadorg.blogfa.com برای دانلود برنامه های =کیبرد= شخصی که خودم طراحی کرده ام. امیدوارم بتوانم قدمی کوچک در راستای خدمت به همنوعانم بردارم.
    این نوشته در آموزش, ترفند, رایانه, صوتی, معرفی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

    8 دیدگاه دربارهٔ «چه کار کنیم km playre صدای موزیکها را مثل دیگر پخش کننده ها استاندارد پخش کند؟»

    1. میلاد نصرتی می‌گوید:

      ارادت ویژه داریم آقا جواد گل. دلم براتون تنگیده خدا قسمت کنه باز از نزدیک ببینیمتون

    2. شفیعی می‌گوید:

      سلام پستتون جالب بود.. یه سؤال: چه کار کنیم که دیگه گزینه آپدیت update رو موقع پخش فایل برامون نیاره؟ .. هرچقدر هم دنبال اون گزینه گشتم که تیکش رو بردارم نیافتم.. موفق باشید.

    3. میلاد نصرتی می‌گوید:

      خانم شفیعی شما disable the kmplayer ads که کار امیر خودمونه از همین شب روشن دانلود کنید نصب کنید مشکلتون حل میشه

      • شفیعی می‌گوید:

        سلام
        بینهایت سپاس از راهنماییتون.. اینو نصب کردم فقط صفحه تبلیغات رو بسته و موقعی که به نت وصل باشم و قصد باز کردن فایلی رو داشته باشم بازم new update available برام ظاهر میشه که با دوتا تب close رو پیدا میکنم و میزنم.. حالا من میخوام دیگه این صفحه برام ظاهر نشه.. بازم تشکر از شما به خاطر کمکتون

    4. میلاد نصرتی می‌گوید:

      البته km player برنامه ایه که آپدیت کردنش توصیه میشه و هربار ی باگش برطرف میشه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *